Kupci novih automobila najverniji Toyoti – AutoMotoShow.rs
Banner Top

J.D. Powerova studija o lojalnosti prema automobilskim brendovima za 2022. je upravo objavljena, a među kupcima novih automobila jedna marka se ističe kao favorit.

Zapravo, ima ih četiri, ali samo jedna dominira u dve kategorije ovog etabliranog istraživanja. Ta marka je Toyota, mada je Ford zabeležio najviŔi procenat lojalnih kupaca s neznatnom razlikom u odnosu na japanski brend.

Ova studija postoji sada već četvrtu godinu, a uključuje isključivo anketiranje kupaca novih automobila. Pored toga, fokusirana je na one ljude koji praktikuju kupovinu ā€žstaro za novoā€œ, ostajući verni brendu. Samim tim, istraživanje obuhvata samo ovlaŔćene prodavce, koristeći podatke iz J.D. Powerove informativne mreže. Trenutno vlada dobra potražnja za polovnjacima, ali ova studija pruža interesantan uvid u lojalnost kupaca koji su dovoljno strpljivi da sačekaju na isporuku svog novog limenog ljubimca, s obzirom da su zalihe smanjene.

Toyota ima prilično vernu publiku. Japanski proizvođač je rangiran na vodeće mesto u kategoriji velikoserijskih automobila i SUV/krosovera, ostvarivÅ”i stopu lojalnosti od 62,2 odsto za putnička vozila i 63,6 odsto kada su u pitanju SUV/krosoveri.

Naravno, i premijum marke su rangirane, a među njima su vodeći Porsche s 57,4 odsto, odnosno BMW koji vlada u klasi SUV/krosovera s 58,6 odsto. Kamioneti su finalna kategorija u istraživanju i tu naravno dominira Ford, čija stopa lojalnosti iznosi 63,8 odsto, Å”to je za nijansu bolje od Toyote po pitanju najboljeg rezultata.

ā€žPostoji viÅ”e načina da se neguje lojalnost kod kupaca, ali svaka pobednička marka je pokazala posvećivanje lansiranju svežih proizvoda, sjajne procese fokusirane na vlasnike vozila, veliku rezidualnu vrednost i atraktivnu ponuduā€œ, rekao je potpredsednik J.D. Powera za podatke i analitiku, Tajson Džomini. ā€žI u najvećoj meri su oni koji pobeđuju po pitanju tržiÅ”nog udela.ā€œ

U premijum segmentu se takođe dobro kotiraju Genesis u kategoriji automobila (54,6 osto) i Lexus u klasi SUV/krosovera (56,4 odsto). Drugo mesto među velikoserijskim proizvođačima je otiÅ”lo u ruke Kije (54,1 odsto) i Subarua za SUV/krosovere (62,6 odsto). Toyota umalo nije doÅ”la i do treće titule, zavrÅ”ivÅ”i iza Forda u kategoriji kamioneta s 58,7 odsto.

Auto Moto Show

Izvor: J.D. Power

Podeli:
Tags: , ,

Povezani tekstovi