UskrsnuvÅ”i Renault 5 u formi elektriÄnog heÄbeka, francuska kompanija je pažnju preusmerila na novu verziju joÅ” jedne ikone ā Renault 4.
Kao Å”to znamo, proizvodnja ovog popularnog modela je zavrÅ”ena poÄetkom devedesetih godina.
Novajlija Äe premijeru imati na Salonu automobila u Parizu 17. oktobra u 9h po srednjoevropskom vremenu. Koncept se opisuje kao ānovi pristup ka meÄunarodno Äuvenom i priznatom Renaultu 4ā.
Po pitanju fronta, studija ostaje verna pretku, mada je oÄigledan moderna orijentacija, a ne treba zaboraviti da je za stajling zadužen tim pod dirigentskom palicom potpredsednika Renaultovog odeljenja za dizajn, Žila Vidala. U kompaniji kažu da Äe āizložbeni automobil imati odjek kod mlaÄih generacija, slaveÄi 25 godina 4L Trophy humanitarnog relijaā.
![]()
Dva dostupna ātizeraā prate oficijelnu najavu i vesnici su dizajna koncepta koji pristiže u krosover formi. Kada se svetlost malo pojaÄa, ukazuje se anfas inspirisan klasiÄnim modelom, miÅ”iÄavi lukovi toÄkova, krovna kutija, kao i crni plastiÄni elementi u nižim sekcijama karoserije. Linija krova je neznatno zakrivljena prema nazad, tako da nema deficita po pitanju kabinskog prostora za putnike pozadi. TakoÄe, Äini se da je Renault umesto tradicionalnih retrovizora odabrao da instalira kamere.
![]()
BuduÄi da je āÄetvorkaā vezana za āpeticuā, ne bismo bili iznenaÄeni da neke stvari budu zajedniÄke s R5 Turbo 3E. Potonji, koji je nedavno predstavljen, poseduje garnituru elektromotora postavljenih pozadi, koji zajedniÄkim snagama isporuÄuju 380 konja (280 kW) i 700 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Motore napaja baterija od 42 kWh, smeÅ”tena u pod automobila. Novi R5 do āstotkeā ubrzava za samo 3,5 sekundi, a maksimalno može da pojuri do 200 km/h.
![]()
Auto Moto Show














