Revolucija u korisniÄkom iskustvu.
Fiat Metaverse je prvi interaktivni auto salon u metaverzumu, Å”to Äini ovaj brend pionirom u nuÄenju virtuelnog i jednostavnog korisniÄkog iskustva.
Tehnologija koju lansira Fiat je prva svoje vrste za prodaju i isporuku u metaverzumu, Å”to predstavlja revoluciju korisniÄkog iskustva brenda. U okviru Metaverse prodavnice se može pronaÄi Genije za Fiat proizvode ā stvarna osoba ā koji može da odgovori na sva pitanja kupaca u realnom vremenu.
āMi u brendu Fiat smo joÅ” jednom pioniri u pružanju inovativnog i opuÅ”tajuÄeg korisniÄkog iskustva naÅ”im kupcima. U pravom stilu brenda, Fiat Metaverse prodavnica je prva svoje vrste u automobilskog industriji. Ona predstavlja jedno magiÄno iskustvo: virtuelno putovanje u svet brenda Fiat uz ljudski faktor. Jednostavna je i intuitivna, prateÄi ideju ālake tehnologijeā, i pristupaÄna svima, zahvaljujuÄi svojoj tehnologiji,ā rekao je Olivije Fransoa, glavni izvrÅ”ni direktor brenda Fiat i direktor marketinga grupe Stellantis. āJednostavno reÄeno, to je naÅ” naÄin da uÄinimo korisniÄko iskustvo prilagoÄeno kupcima zahvaljujuÄi kontaktu sa pravom osobom i joÅ” jednostavnijim u skladu sa naÅ”om druÅ”tvenom misijom da ispunimo aktuelnu potrebu ljudi za jednostavnijim životom. Prvi put, naÅ”i kupci Äe biti u moguÄnosti da kupe novi model 500 La Prima by Bocelli iz udobnosti svog doma, zahvaljujuÄi procesu koji je brz, realistiÄan, opuÅ”ten i sa ljudskim kontaktom. Ovo jedinstveno iskustvo Äe se proÅ”iriti na celu gamu novog modela 500 do kraja 2022. Do prve polovine 2023. godine, kupci Äe biti u moguÄnosti da istraže razne modele u Metaverse prodavnici; u skladu sa tim, poÄevÅ”i od Italije, naÅ”e revolucionarno korisniÄko putovanje Äe biti dostupno na drugim tržiÅ”timaā.
Fiat Metaverse prodavnica je razvijena u saradnji sa kompanijama Touchcast i Microsoft, koji su dizajnirali iskustvo za brend Fiat. āMetaverse kao uslugaā platforma kompanije Touchcast je napravljena na oblaku kompanije Microsoft i pruža kupcima pristup metaverzumu bez potrebe za VR naoÄarama, avatarima ili specijalizovanim hardverom. Rezultat je sinteza digitalnog i fiziÄkog u jedinstveno virtuelno iskustvo.
Fiat Metaverse prodavnica može za tren oka da postavi kupca unutar Fiat modela (LINK). Nakon ulaska, Genije za proizvode poželi dobrodoÅ”licu kupcu, i oni zajedno mogu da istraže automobil sa pregledom od 360 stepeni i informiÅ”u se o tehnologiji, reÅ”e bilo kakva pitanja o elektriÄnoj mobilnosti, punjenju i svim sadržajima novog modela 500. Nadalje, kupac može pobliže da pogleda kako rade sistem za informacije i zabavu i režimi punjenja elektriÄnog vozila. Kupac takoÄe može da personalizuje model biranjem Å”asije, boje, enterijera, i bilo kojih drugih željenih karakteristika i da bukvalno vidi kako se te opcije menjaju u realnom vremenu. Nadalje, virtuelna alatka omoguÄava kupcu da stvori iskustvo vožnje novog modela 500 La Prima by Bocelli, na La Pista 500, stazi koja se nalazi na krovu fabrike Lingoto u Torinu.
Kako bi ispunili potrebe kupaca i prilagodili se njihovom slobodnom vremenu, Genije za proizvode je uvek dostupan od ponedeljka do petka izmeÄu 9 i 20 Äasova i subotom izmeÄu 10 i 18 Äasova.
Sa novom Fiat Metaverse prodavnicom, brend nastavlja svoje putovanje ka efikasnom ali inovativnom korisniÄkom iskustvu, kao nastavak strategije pojednostavljivanja koje je poÄelo pre samo par nedelja sa konfiguracijom svoje nove game.
Potpuno onlajn iskustvo je upotpunjeno fiziÄkim, jer kupac može da odluÄi da ode do najbližeg salona radi probne vožnje.
Izvor: FIAT









