BMW konstantno radi na novim ili ažuriranim modelima, dok u fazi razvoja ima i neke dodatne proizvode.
Ono Å”to je trenutno u igri je testiranje osveženih X5 i X6 āteÅ”kaÅ”aā, koji se testiraju na evropskim putevima. Å to se ākupeā verzije tiÄe, unapreÄuju se i standardni i M model, a Å”pijunske fotografije performantnog CUV-a su pružile moguÄnost kreiranja vernog rendera serijskog primerka. Ko to može bolje da uradi nego Kolesa.ru?
Dva digitalna prikaza opisuju maÅ”inu agresivnijeg izgleda s izraženijim anfasom. Naravno, ne možemo da potvrdimo do koje mere su priloženi renderi taÄni, mada predviÄaju potpuno novi dizajn prednjeg odbojnika s horizontalnim pregradama maske hladnjaka.
Zadnji deo nije proÅ”ao kroz tako temeljan program izmena. Zapravo, sudeÄi iz Å”pijunskih fotografija i prikaza koji je pred nama, Äini se da gotovo niÅ”ta neÄe biti izmenjeno. Signalne grupe, odbojnik i difuzor, u skladu su s onim Å”to možemo da vidimo kod joÅ” uvek aktuelne verzije.

GovoreÄi o performansama, ne oÄekujemo neke velike promene ispod haube. Zapravo, BMW-ov 4,4-litarski twin-turbo V8 je i dalje u igri, sa 610 ks i 750 Nm. Snaga kod Competition modela iznosi 625 konja. Pogon je naravno xDrive na sva Äetiri toÄka.
Enterijer Äe verovatno proÄi naintenzivniji tretman modifikacija. Na prethodnim fotografijama smo mogli da uoÄimo BMW-ovu dvostruku postavku ekrana, koja Äe zauzeti centralnu poziciju na armaturnoj tabli. Vrlo je verovatno da Äe i ruÄica menjaÄa biti nova, sliÄna onoj koju pronalazimo u iX. Naravno, raÄunamo i na brojna sitnija unapreÄenja.
Redovna restilizacija sredinom životnog ciklusa X6 i X6 M Äe po svemu sudeÄi debitovati sledeÄe godine.
Izvor: Kolesa.ru













