Velike promene su u pripremi za najmanji meÄu Peugeotovim krosoverima.
āLaviÄā s poviÅ”enim klirensom u toku ove godine treba da proÄe kroz redovnu restilizaciju, koja Äe mu doneti osveženi stajling i nove elektrifikovane pogonske sklopove. Pre samo nekoliko dana, pojavile su se i prve Å”pijunske fotografije novajlije, a shodno tome, reagovala je ekipa iz Kolesa.ru i Äastila nas vernim renderima, koji su naravno nezvaniÄni.

Digitalni prikaz Peugeota 2008 za 2024. je u vrhunskom GT-Line paketu opreme, i kao Å”to možemo videti iz rendera, najveÄe promene se dotiÄu prednjeg dela, gde se oÄekuje da Äe 2008 dobiti novu masku hladnjaka inspirisanu modelima 308 i 408. Novi logo zauzima centralnu poziciju a ispod nove maske je odbojnik modifikovanog dizajna s lažnim usisnim otvorima.
Ono Å”to je takoÄe izvesno su minimalne promene na svetlosnim grupama, mada je āÅ”pijuniraniā prototip imao konvencionalne halogene farove umesto opcionih LED klastera. Å to se zadnjeg dela tiÄe, Kolesa.ru predviÄa neznatno restilizovane signalne grupe s novom unutraÅ”njom grafikom, uz naravno novi logo. Sitne izmene su primenjene i na zadnji odbojnik.
Francuski proizvoÄaÄ je veÄ potvrdio da Äe restilizovana 2008-ica usvojiti nove blago hibridne pogonske sklopove. Novi PureTech agregati Äe biti dostupni u dva nivoa snage, sa 100 i 130 ākonjaā, i biÄe upareni sa Å”estostepenom transmisijom s dvostrukom spojnicom. MenjaÄ poseduje inkorporiran elektromotor od 21 kW za dodatni obrtni moment pri niskim obrtajima, kao i 15 odsto bolju efikasnost.
Kada je u pitanju Äisto elektriÄni e-2008, i na tom planu možemo oÄekivati znaÄajna poboljÅ”anja. Nedavno, Peugeot je āroÄaÄkomā e-208 podario novi elektromotor sa 156 ks i veÄi paket baterija za domet od 400 kilometara. OÄekujemo da elektriÄni krosover usvoji isti hardver, kada bude debitovao kasnije u toku ove godine.
Renderi: Kolesa.ru












