Äetvrta generacija Mazde3 je debitovala krajem 2018., tako da je pravi Äas za restilizaciju.
Za razliku od velike veÄine rivala, āZoom-Zoomā kompanija obiÄno ne primenjuje neke drastiÄne promene tokom redovnog osvežavanja svojih modela.
Kao Å”to može da se vidi iz prisutnih (oficijelnih) fotografija, ni ažurirana Mazda3 nije izuzetak. Predstavljen ove nedelje u Japanu, kompaktni tandem heÄbeka i sedana dobija novi kolor finiÅ” karoserije i neke tehnoloÅ”ke revizije unutar kabine.
Mazda3 za 2024. s japanskim specifikacijama se od sada može naruÄiti u ākeramiÄko-metalikā boji i 10,25-inÄnim displejem info-zabavnog sistema. Naime, ekran je neÅ”to veÄi od stare 8,2-inÄne jedinice i dolazi uz osveteljene USB-C prikljuÄke. Pored toga, kabel smartfona možete ostaviti kod kuÄe, jer automobil dobija platformu za induktivno punjenje.

TakoÄe, japanska marka unapreÄuje bezbednosne sisteme dodavanjem Inattentive Warning funkcije, kadre da detektuje trenutke kada je pažnja vozaÄa odvraÄena s puta. Ukoliko se to desi, pokreÄe se zvuÄni alarm, kao i upozoravajuÄa poruka na displeju. To nije sve, jer Mazda3 od sada može detektovati prepreke na drumu, ukljuÄujuÄi peÅ”ake.
Jedna interesantna stvar prenesena s CX-60 je moguÄnost daljinskog startovanja motora preko MyMazda aplikacije, ali iskljuÄivo kod modela opremljenih automatskim menjaÄem. Softver mobilnog telefona takoÄe može da se iskoristi za alarmiranje u sluÄaju da neki drugi vozaÄ u Mazdi izaÄe iz okvira prethodno zadate brzine, vremena vožnje i oblasti u kojoj se vozi. TakoÄe iz Mazde CX-60, dolazi Mazda My Car Care funkcija, korisna ako doÄe do neželjnog dogaÄaja kraÄe vozila. Ova opcija je standardna Å”irom ponude, sem kod SkyActive-G 1.5 modela.







