Maserati GranTurismo se vratio u gamu italijanskog proizvoÄaÄa, a u njegove vizuelne kredencijale smo mogli i sami da se uverimo na MeÄunarodnom salonu automobila u Beogradu.
Nova verzija zadržava poznatu formu, po kojoj ljubitelji automobila prepoznaju GranTurismo i zbog koje se dobar deo njih zaljubio u Maseratijev GT.
Za potrebe nove kampanje, iskoriÅ”Äen je talenat Dejvida Bekama. Poznati bivÅ”i fudbaler je tu da poÅ”alje poruku, tako da je klip naslovljen s āGranTurismo and David Beckham ā From you to a new youā, a britanski superstar se naÅ”ao za volanom novog GranTurisma, ali na dva naÄina. Jedan podrazumeva najkomforniju moguÄu vožnju, dok drugi ukljuÄuje viÅ”e entuzijazma.
Nettuno V6 motor, koji je na scenu stupio s atraktivnim MC20, u neÅ”to ācivilizovanijojā verziji se naÅ”ao u GranTurismo. Svi GT modeli dolaze standardno s pogonom na sve toÄkove, s tim Å”to je akcenat na zadnjoj osovini. Dostupna su tri paketa opreme za GranTurismo, s tim Å”to se jedan odnosi na Äisto elektriÄni pogon.
Modena paket s Nettuno V6 motorom radne zapremine 3,0 litra isporuÄuje 496 ks pri 6.500 o/min i 600 Nm pri 3.000 o/min. Isti motor u verziji Trofeo raspolaže s 557 ks i 650 Nm. PoreÄenja radi, 4,7-litarski motor iz proÅ”le generacije, proizvodi 460 konja.
U meÄuvremenu, Äisto elektriÄni GranTurismo Folgore poseduje 800-voltnu arhitekturu, nema prednji prtljažnik i koristi tri elektromotora (jedan pogoni prednji a dva zadnju osovinu). Maksimalna snaga iznosi 761 ks, uz maksimalni obrtni moment od 1.350 Nm. Baterija je centralno postavljena u obliku ākljuÄne kostiā i raspolaže kapacitetom od 92,5 kWh.
Elektromobil do 100 km/h ubrzava za 2,7 sekundi i može da dostigne maksimalnu brzinu od 320 km/h, dok Trofeo i Modena isti sprint obavljaju za 3,5 odnosno 3,9 sekundi.


