Volkswagen ne želi da zaostaje ni za pedalj za konkurencijom, tako da je u to ime predstavljen atraktivni koncept baziran na ID.7.
Novi Älan Volkswagenove sportske, Äisto elektriÄne GTX porodice, biÄe predstavljen u formi modela ID.7 GTX, ali pre nego Å”to se to desi, VW je skinuo veo s Äak ekstremnijeg koncepta orijentisanog na visoke performanse ā ID.X Performance.

NemaÄka marka ovaj automobil naziva svojom āvizijom Äisto elektriÄne sportske limuzineā, Å”to pretpostavljamo da Äe biti ID.7 GTX.
Aktuelna ponuda u okviru GTX porodice ukljuÄuje modele bazirane na ID.4 i ID.5, koji se ne razlikuju suviÅ”e od standardnih automobila. MeÄutim, Å”to se ID.X Performancea tiÄe, on poseduje brojne modifikacije na planu spoljaÅ”njosti u poreÄenju s ID.7. Tu su novi prednji spliter i veliki zadnji difuzor, gde su oba elementa napravljena od ugljeniÄnih vlakana.
Prisutno je i ne tako suptilno zadnje krilo, takoÄe od ugljeniÄnih vlakana, kao i Å”iri lukovi toÄkova, dok novi boÄni pragovi dodatno naglaÅ”avaju sportski stav automobila. Kada je o unutraÅ”njosti reÄ, tu pronalazimo kadice, pogaÄate, od ugljeniÄnih vlakana, i crvene detalje, koji naglaÅ”avaju orijentisanost na visoke performanse.

Ipak, nije sve u izložbene svrhe. Karoserija je bliža tlu za 60 milimetara, a sportsko ogibljenje karakteriÅ”u kruÄe opruge. Mada VW to nije istakao, Äini se da su u igri moÄnije koÄne Äeljusti i diskovi, koji poÄivaju iza alu naplataka od 20 cola.
Ove ānabildovaneā koÄnice su preko potrebne, buduÄi da na talonu imamo Äak 558 ks iz dvomotorne postavke. Da podsetimo, standardni ID.7 raspolaže s 286 ks. Ono Å”to je za oÄekivati je da serijski GTX isporuÄuje oko 400 konja.
Å to se elektromotora tiÄe, oni su pozicionirani na osovinama, tako da je u igri pogon na sve toÄkove, dok preraspodelom obrtnog momenta upravlja takozvani āVehicle Dynamics Managerā, sistem koji takoÄe vodi raÄuna o blokadi diferencijala.
Ovo nije prvi put da je Volkswagen jednom izložbenom primerku podario naziv ID.X. Naime, ID.X Concept je predstavljen pre par godina, kao prethodnik ID.3 GTX-a, a u istom maniru, ID.7 GTX bi trebalo da bude ublažena verzija ID.X Performance koncepta.
Izvor: EcoDrive














