U VIN broju se nalazi slovo āTā na osmoj poziciji, baÅ” kao u sluÄaju Plaid varijanti Modela S i X za evropsko tržiÅ”te.
Kada je Tesla predstavio osveženi Model 3 za Evropu, Kinu i druga tržiÅ”ta krajem avgusta (ne i ameriÄko), mnogi su primetili da nema perjanice u vidu Modela 3 Performance.
Tesla ga nije spominjao ni u materijalu za medije, a u onlajn konfiguratoru za dotiÄna tržiÅ”ta, bili su prisutni jednomotorni RWD i Long Range AWD s dva motora. Povrh toga, na nekim tržiÅ”tima poput australijskog, kupci koji su naruÄili Model 3 Performance, saopÅ”tili su da je Tesla otkazao njihove porudžbine ubrzo nakon poÄetka prodaje restilizovanog Modela 3 u toj zemlji.
Sledstveno tome, doÅ”lo je do glasina da bi kompanija mogla iz ponude da izbaci Model 3 Performance. MeÄutim, Äini se da se on ipak vraÄa u igru, sudeÄi po evropskoj homologaciji RDW-a, holandskog saobraÄajnog tela.
Ukoliko je verodostojan, dokument objavljen u junu i postavljen na TFF Forum, dokazuje ne samo da je Model 3 Performance na putu, veÄ i da dolazi s nekim zanimljivim unapreÄenjima pogonskog sistema.
TaÄnije, u VIN broju vozila se na osmom mestu nalazi slovo āTā, Å”to obiÄno korespondira s pogonskim sklopom. BuduÄi da odlazeÄi Model 3 Performance ima slovo āLā na toj poziciji, to sugeriÅ”e da Äe restilizovana varijanta posedovati drugaÄiji pogonski sistem.
Tesla je upotrebio oznaku āTā u VIN broju evropskog Modela S Plaid i Modela X Plaid, koji poseduju tri elektromotora. Da li to znaÄi da Äe ista konfiguracija biti pirimenjena i na Model 3 Performance?
To je ipak manje verovatno, jer bi tromotorni Model 3 po performansama nadmaÅ”io Model S Plaid, a Å”ef kompanije, Ilon Mask, decidno je odbacio tu moguÄnost ranije u toku ove godine.
Postoji veÄa verovatnoÄa da āTā u VIN broju ukazuje na to da bi Model 3 Performance mogao da usvoji jedan od Plaidovih zadnjih motora. To bi vlasnicima M3P dalo pravo ne samo na hvalisanje, veÄ i poboljÅ”ane performanse.
Za sada, ovo je samo pretpostavka, a biÄe interesantno videti kako (i da li Äe), Model 3 Performance biti unapreÄen. Sprint do stotke i maksimalna brzina Äe biti oÄigledni ciljevi, ali neÄe biti lako ostvarivi, buduÄi da odlazeÄi M3P ubrzava do 100 km/h za 3,4 sekunde i može da pojuri do 260 km/h.














