Hyundai Motor pokupio 17 Red Dot Award priznanja – AutoMotoShow.rs
Banner Top

Hyundai Motor Company objavio je da je osvojio 17 nagrada na Red Dot Award: Brand & Communications Design 2024, uključujući tri ā€˜Best of the Best’ i 14 nagrada ā€˜Winner’ u osam kategorija.

Dobitnici nagrade ā€˜Best of the Best’ su Å”tampana reklamna kampanja ā€˜The Ad That Should Have Been’, reklamni film ā€˜Autonomous Driving Technology by Hyundai IONIQ 5 Robotaxi’ i izložba o iskustvu brenda ā€˜Unveiling E-GMP’.

Kampanja ā€˜The Ad That Should Have Been’ je proslavila povratak Pony Coupe Concept, koji je prvi konceptualni automobil kompanije Hyundai Motor i ključni deo dizajnerskog nasleđa brenda. Reklama odaje počast zlatnom dobu automobilskog reklamiranja podrazumevajući vintidž elemente kao Å”to su izgled, logotipi i tehnike za uređivanje fotografija.

Reklamni film ā€˜Autonomous Driving Technology by Hyundai IONIQ 5 Robotaxi’  demonstrira bezbednost tehnologije autonomne vožnje kompanije Hyundai Motor i nudi viziju budućnosti u kojoj svi, uključujući i osobe sa oÅ”tećenim vidom, uživaju u slobodi kretanja kroz reÅ”enja mobilnosti. Reklama je takođe osvojila srebrnu i bronzanu nagradu u kategorijama Film Craft i Film respectively naĀ  New York Festival Advertising Award 2024, kao i zlatne i kristalne nagrade zaĀ  PR Stars i Film Stars na MAD STARS 2024.

SadaÅ”njaĀ izložbaĀ ā€˜Unveiling E-GMP’ u centru za iskustvo brenda IONIQ Lab u Bangkoku, Tajland, prikazuje tehnologiju i lepotu namenske EV platforme Hyundai Motor Grupe E-GMP kroz robotsko izvođenje ā€˜uživo’.

ā€œKontinuirani uspeh kompanije Hyundai Motor na takmičenju Red Dot Award reafirmiÅ”e njen brend i komunikacionu izuzetnost, demonstriranjem svoje kreativnosti u različitim medijima okrenutim potroÅ”ačima izvan automobilskog prostora,ā€ rekao je Sungwon Jee, stariji potpredsednik i globalni direktor marketinga kompanije Hyundai Motor. ā€œKroz ove inicijative, brend je uspeo da prenese svoju posvećenost inovacijama i viziji ā€˜Napredak za čovečanstvo.’

Pored prestižnih nagrada ā€˜Best of the Best’, Hyundai Motor je takođe osvojio 14 nagrada ā€˜Winner’ na Red Dot Award: Brand & Communications Design 2024.

U reklamnoj kategoriji, Red Dot je odao priznanje kompaniji Hyundai Motor za reklamnu kampanju ā€˜Dogbility’ i reklamnu kampanju za FIFA svetsko prvenstvo za žene ā€˜How Far We’ve Come’. Kompanija je takođe pobedila u kategoriji Film & Animation za svoje kampanje ā€˜Autonomous Driving Technology by Hyundai IONIQ 5 Robotaxi’ i FIFA svetsko prvenstvo za žene ā€˜How Far We’ve Come’.

Hyundai ā€˜Advanced Air Mobility: Supernal’ i Supernal Book su pobedili u kategoriji Corporate Design & Identity, demonstrirajući posvećenost kompanije Hyundai Motor konceptu kretanja druÅ”tva i povezivanja preko novih načina transporta.

Kompanija Hyundai Motor je dobila priznanje i u kategoriji Brand Design & Identity za nasleđen izložbeni brend ā€œPONYā€, kao i za povezano izdanje publikaciju Retrace Magazine-a ā€œPONYā€ i knjigu Retrace Collection-a ā€˜PONY’. Hyundai Re:Style 2023 Achieving Book je pobedila u kategoriji Brand Design & Identity.

Hyundai Motor IONIQ Lab je nagrađen u Bangkoku u obe kategorije Spatial Communications i Retail Design, dok je HMG Driving Experience Center u Koreji pobedio u Retail Design.

I na kraju, Å”tand kompanije Hyundai Motor na CES-u je odneo nagradu ā€˜Winner’ u kategoriji Sajamski Å”tandovi za prenoÅ”enje vizije kompanije za vodoničnu energiju i transformaciju zasnovanu na softveru.

Ove viÅ”estruke nagrade u različitim kategorijama pokazuju doslednu izuzetnost kompanije Hyundai Motor u dizajnu i u komunikaciji brenda. Mnogi od projekata su već osvojili druge prestižne nagrade, kao Å”to su iF Design Award 2023, IDEA Design Award 2024 i New York Festival Advertising Award 2024, čime je dodatno ojačana globalna pepoznatljivost kompanije.

Podeli:
Tags: , ,

Povezani tekstovi