Bugatti viŔe nema pristup VW-ovoj Ehra-Lessien test stazi na kojoj mogu da se postignu velike brzine.
MeÄutim, to neÄe spreÄiti generalnog direktora, Matu Rimca, da gura dalje po tom pitanju.
Bugatti joŔ nije zavrŔio s postavljanjem rekorda. Naime, Rimac kaže da kompanija namerava da obori novi brzinski rekord, odnosno da se probije barijera od 500 km/h.
Top Gear je bio prisutan kada je Bugatti postavio rekord s Mistralom, u klasi automobila otvorenog krova, u testnom kompleksu u Papenburgu ranije u toku ove godine. Rimac je tada viÄen kako razgovara s jednim od Michelinovih inženjera.
Britanska publikacija se zapitala da li je razgovor voÄen o gumi koja bi mogla da doprinese postizanju brzine od 500 km/h. Ispostavilo se da su pretpostavke Top Geara bile taÄne.
āUpravo je o tome tekla naÅ”a raspravaā, rekao je Rimac. āShvatio sam da su momci koji su ovde zaparavo odgovorni za ovu vrstu visokoperformantnih i trkaÄkih guma. Ja sam zapitkivao āmožeÅ” li ovo?ā, āmožeÅ” li ono?ā, āgde je granica?ā.ā
Rimac je takoÄe pitao: āMožemo li da stavimo āpeticuā na poÄetku brojke brzinskog rekorda?ā Dakle, jasno je o kakvim se ambicijama radi.
Iako Bugatti tek treba da objavi bilo kakve podatke o performansama svog najnovijeg V16 hibridnog Tourbillona, nema sumnje da Äe posedovati āvatrenu moÄā neophodnu da se dostigne barijera od 500 km/h. Druga je priÄa da li kompanija ima prostora da izvede takav podvig.
Otkako je kupljen od Volkswagen grupacije, Bugatti viÅ”e ne može da pristupi objektu za visokobrzinsko testiranje u Ehra-Lessienu, gde su Veyron i Chiron Super Sport postavili svoje rekorde od 430, odnosno 490 km/h. To znaÄi da Äe morati da se vrati u Papenburg ili da se okrene pisti kao Å”to je svemirski centar Kenedi na Floridi, gde proizvoÄaÄi kao Å”to su Hennessey i SSC vrÅ”e svoja testiranja. Bugatti bi možda mogao da krene putem Koenigsegga, koji je zatvorio javni put kako bi ostvario rekordnu vožnju.




