Inovativni, āraspevaniā V6 s uskim uglom izmeÄu cilindarskih redova, pronaÅ”ao je svoje mesto u brojnim VW-ovim i Audijevim modelima.
Nažalost, doŔao je trenutak kada je poslednji VR6 napustio fabriku.
S ameriÄkog tržiÅ”ta je otiÅ”ao proÅ”le godine, kada je ukinuta 3,6-litarska verzija iz Atlasa. Ipak, na drugim tržiÅ”tima je nakratko opstao, tako da je jedna od poslednjih primena bila u sluÄaju Audija Q6 u Kini, u specifikaciji od 2,5 litara radne zapremine.
Tokom 34 godine postojanja, VR6 je koriÅ”Äen u brojnim (razliÄitim) automoblima, ukljuÄujuÄi sportske GTI modele, luksuzne primerke poput Phaetona, pa Äak i za potrebe Winnebaga RV. Bio je to jedan od najsvestranijih motora koje je Volkswagen ikada napravio.
MeÄutim, VR6 nije bio poseban samo po svojoj svestranosti. Provozajte jedan, po moguÄnosti u Golfu GTI s manuelnim menjaÄem, i zaboraviÄete na svaki drugi motor. Njegova āsvilenkastaā uglaÄenost, trenutna isporuka snage i egzotiÄan zvuk, Äinili su VR6 jednim od najkultnijih motora svih vremena. Ipak, zvuk je taj koji je najviÅ”e budio emocije. S VR6 ispod haube, potentni heÄbek zvuÄi kao italijanski superautomobil, s dubokim zvukom koji se āraspevavaā dok se kazaljka obrtomera približava crvenoj liniji.
S druge strane, VR6 je bio komplikovan, uzbudljiv i ponekad frustrirajuÄi motor, koji bi uÄinio da se vozaÄ āobiÄnogā automobila oseÄa posebnim. Svakako Äe nam nedostajati.




