BYD nastavlja ekspanziju u Evropi s Atto 2 kompaktnim SUV-om, predstavljenim na Salonu automobila u Briselu.
Atto 2 Äe biti najjeftiniji SUV kineske marke na Starom kontinentu, s oÄekivanom cenom od oko 35.000 evra.

Možemo reÄi da je nova automobilska sezona u Evropi startovala s briselskim salonom. Nekada dogaÄaj manjeg znaÄaja, izrastao je u instituciju tokom godina, posebno otkada su kineski proizvoÄaÄi postali zainteresovaniji za evropsko tržiÅ”te.
BYD je odabrao briselski Å”ou kao savrÅ”enu moguÄnost za predstavljanje Attoa 2, svog najpriuÅ”tivijeg SUV-a. BiÄe pozicioniran ispod Atto 3 modela, koji je naiÅ”ao na veoma dobar prijem od strane evropskih kupaca. Atto 2 poseduje Äuvenu BYD-ovu Blade bateriju sa strukturalnom āÄelija na karoserijiā konstrukcijom, Å”to ukazuje na težnju ka ostvarivanju agilnih manevarskih sposobnosti.

BYD Atto 2 je kompaktnih dimenzija, dužine 4.310 i Å”irine od 1.830 milimetara. To ga Äini 145 milimetara kraÄim od Attoa 3, ali uz meÄuosovinsko rastojanje od 2.620 milimetara, tek 100 milimetara kraÄe u odnosu na veÄi model. Ova postavka osigurava obilje unutraÅ”njeg prostora s kratkim zadnjim i prednjim prepustima.
Glavna prednost BYD Atto 2 modela je Blade baterija integrisana u pod e-Platform 3.0 arhitekture. To ga praktiÄno Äini prvim kompaktnim modelom sa CTB (Cell-to-Body) konstrukcijom, Å”to je pristup Äiji je rodonaÄelnik Tesla, koji je po prvi put strukturalni baterijski paket koristio u Modelu Y. To znaÄi da gornji poklopac baterijskog paketa igra ulogu poda putniÄkog odeljka.

Baterijski paket nema odvojene module, s Äelijama koje su direktno integrisane. Ovakvo reÅ”enje Å”tedi na prostoru i omoguÄava BYD-u da maksimizuje energetsku gustinu. Kineski proizvoÄaÄ koristi litijum-gvožÄe-fosfatne (LFP) Äelije za potrebe Attoa 2, koje su izdržljivije i jeftinje od pandana koji koriste nikl.
Å to se baterijskog kapaciteta tiÄe, biÄe dostupne dve opcije. Na prvom mestu, tu je varijanta sa standardnim dometom i prednjim pogonom od 45,1 kWh, koja Äe obezbeÄivati snagu od 130 kW (177 ks) i domet do 312 kilometara (po WLTP-u). Kada je Äisto gradska vožnja u pitanju, autonomija se produžava na Äak 463 kilometra, zahvaljujuÄi regenerativnom koÄenju. VeÄi baterijski paket Äe biti obelodanjen u narednim mesecima, s tim Å”to BYD ne govori niÅ”ta o njegovom kapacitetu i dometu koji pruža. Za pretpostaviti je da Äe biti oko 60 kWh, Å”to bi trebalo da pruži autonomiju od 400 kilometara.

Unutar kabine, dominira ekran info-zabavnog sistema dijagonale 12,8 inÄa, Äiji se format može menjati izmeÄu portretnog i pejzažnog. Dopunjuje ga klaster instrumentacije od 8,8 inÄa. Tu je i nekoliko pažljivo odabranih fiziÄkih dugmiÄa preko kojih se pristupa kljuÄnim funkcijama poput odabira režima vožnje. Å lag na tortu predstavlja kristalna ruÄica menjaÄa.














