Nova elektrifikovana tehnologija pristiže u Genesis.
Kada je novi Hyundai Palisade debitovao u SAD proÅ”le nedelje, konaÄno je, s hibridnim pogonskim sklopom, popunio prazninu u ponudi.
Postavka uparuje 2,5 litarski, Äetvorocilindarski turbomotor s tandemom elektromotora, integrisanih u Å”estostepenu automatsku transmisiju za ukupno 334 ks i 460 Nm maksimalnog obrtnog momenta.

Ono Å”to je interesantno je da Hyundai planira da lansira varijantu sa zadnjim pogonom 2026. koja Äe posedovati dotiÄni pogonski sklop. U meÄuvremenu, premijum divizija korejske marke, Genesis, takoÄe ulazi u hibridni prostor, ali samo Äe odabrani, ākljuÄni modeliā dobiti elektrifikovane pogonske sisteme.
Mada nijedno vozilo nije zvaniÄno potvrÄeno za usvajanje novog hibridnog sklopa, tu se verovatno ne ubraja G70, buduÄi da je Mark Äoi, Å”ef Hyundaijevog odeljenja za globalne proizvode, sugerisao da Äe se fokusirati na veÄe, prestižnije modele.
U poreÄenju s odlazeÄim benzinskim motorom, novi je 2,9 odsto efikasniji. Kada u jednaÄinu uÄu i hibridne komponente, gorivna efikasnost se popravlja za impresivnih 45 odsto u odnosu na nehibridnu verziju. Snaga se takoÄe penje za 19 odsto.

Za jeftinije automobile, Hyundai razvija drugi hibridni sistem koji koristi manji, 1,6-litarski turbomotor. U ovom sluÄaju se efikasnost popravlja za Äetiri odsto, a neznatno je podignut i maksimalni obrtni moment, s 367 na 380 Nm. Mada nijedan model nije konkretno imenovan, verovatan kandidat za usvajanje ovog sklopa je Hyundai Tucson, buduÄi da aktuelna hibridna verzija proizvodi niži maksimalni obrtni moment od dva navedena.
Hibridna ponuda Hyundai grupacije Äe biti u rasponu od kompaktnih do velikih vozila, ukljuÄujuÄi i Genesisove modele. Kombinovana izlazna snaga Äe iÄi od sto i neÅ”to do tri stotine i neÅ”to konja.
Nova generacija Hyundaijeve hibridne tehnologije
Kao Å”to je sluÄaj s novim Palisadeom, dvomotorna hibridna postavka ima dvostruku namenu: jedna je da vodi raÄuna o startovanju, generisanju elektriÄne energije u bateriji i njenom koriÅ”Äenju, dok se druga odnosi na pogon i regenerativno koÄenje.
U povezanim vestima, Hyundai je potvrdio da Äe nastaviti da nudi mehaniÄki pogonski sistem na sve toÄkove, s tim Å”to Äe odabrani modeli koristiti e-AWD, koji koristi elektromotor na zadnjoj osovini.







