Volkswagen ID.Polo: Nova era električne mobilnosti sa poznatim imenom – AutoMotoShow.rs
Banner Top

Volkswagen je zvanično najavio revoluciju u imenovanju električnih modela, spajajući nasleđe najprodavanijih automobila sa budućnošću električne mobilnosti. Prvi korak u ovoj strategiji je transformacija koncepta ID.2all u serijski ID.Polo, koji će se na tržištu pojaviti 2026. godine, tačno u godini kada Polo slavi 50 godina postojanja.

ID. Polo – Spoj tradicije i inovacije

Volkswagen ID.Polo i u GTI verziji

Nova strategija podrazumeva da poznata imena iz sveta motora sa unutrašnjim sagorevanjem prelaze u ID.električnu porodicu, čime se kupcima olakšava snalaženje u sve širem asortimanu. ID.Polo će da zadrži sve ono po čemu je Polo poznat – kvalitet, bezbednost i dostupnost inovacija, ali sada u potpuno električnom izdanju.

„Naši modeli prate ljude kroz životne faze i stvaraju uspomene. Polo je simbol pouzdanosti i lične istorije, i zato ID. modeli dobijaju imena koja bude emocije i bliskost,“ izjavio je Martin Sander, član upravnog odbora Volkswagena za prodaju, marketing i postprodaju.

ID.Polo GTI – Električni adrenalin

VW ID.Polo - prepoznatljiva silueta

Za ljubitelje sportskih performansi, Volkswagen priprema i ID.Polo GTI, koji će takođe da bude predstavljen 2026. godine. Ova verzija donosi dinamičnost i vozački užitak u električni svet, zadržavajući GTI identitet koji je sinonim za sportski duh brenda.

ID.Cross – Električni pandan T-Cross modelu

Pored modela ID.Polo, Volkswagen će da predstavi i ID.Cross, električni SUV koji će da bude kompaktna alternativa popularnom T-Crossu. Koncept će biti prikazan 7. septembra na Salonu IAA MOBILITY u Minhenu, dok se serijska verzija očekuje krajem 2026. godine.

Nova era dostupne električne mobilnosti

VW ID.Polo - novi način izrade

Volkswagen ovom strategijom jasno pokazuje da sluša potrebe i zahteve kupaca – novi modeli donose viši nivo kvaliteta, mekše materijale, intuitivne kontrole i kombinaciju digitalnih i fizičkih komandi. Cilj je da električna mobilnost postane pristupačna, lična i emotivno povezana sa korisnicima.

Fotografije: Volkswagen

Tags: , , , , , , ,

Povezani tekstovi

No Related Article

0 Komentari

Ostavi komentar