u skladu sa trenutnom situacijom u zemlji, obaveÅ”tavam Vas da je kompanija Service Maxx Auto d.o.o. Beograd kao ovlaÅ”Äeni prodavac i serviser za vozila iz programa Kia Motors i Volvo Cars, prilagodila radno vreme Kia centra Beograd i Volvo centra Beograd novonastaloj situaciji.
Shodno tome, služba prodaje i dežurni servis rade radnim danima od 8 do 14 Äasova, a subotom od 8 do 11 Äasova. Kako bi podržali mere državnih organa u suzbijanju epidemije, u svim poslovnim prostorima higijensko-tehniÄke mere su podignute na najviÅ”i stepen zaÅ”tite kako bi se zaÅ”titilo zdravlje zaposlenih i naÅ”ih klijenata.

DCIM100MEDIADJI_0307.JPG
Servisne službe oba brenda uvele su novu uslugu namenjenu svim sadaÅ”njim vlasnicima KIA i VOLVO vozila sa teritorije Beograda i Å”ire okoline. Nova usluga podrazumeva preuzimanje vozila na kuÄnoj adresi, servisiranje, pranje i dezinfekciju vozila i povratak vozila na kuÄnu adresu vlasnika. Usluga preuzimanja i povratka vozila na kuÄnu adresu je potpuno besplatna za sve vlasnike koji se putem telefona, meila ili vebsajta prijave za ovu uslugu. Nakon prijave servisni savetnici Äe ih kontaktirati i sa njima dogovoriti sve detalje. Važno je napomenuti da smo u servisima uveli i potpuni bezkontaktni higijenski sigurnosni protokol, kako bi i naÅ”e stranke i naÅ”i zaposleni bili maksimalno sigurni. Kompletnu uslugu stranke mogu obaviti iz komfora svog doma Å”to, osim zakazivanja, ukljuÄuje i opciju plaÄanja servisne popravke putem mobilnih aplikacija ili e-banking web platformi poslovnih banaka koje koriste. Usluga je dostupna bez obzira da li je reÄ o vozilu u garantnom ili vangarantnom roku, kao i bez obzira da li je reÄ o redovnoj ili vanrednoj servisnoj intervenciji.

Pored navedenog, oba centra ponudila su i nove usluge svojim klijentima zainteresovanim za kupovinu novog ili proverenog malo koriÅ”Äenog vozila.
S tim u vezi, na oficijelnim web sajtovima www.kia.rs i www.volvocars.rs postavljene su posebne stranice na kojima se zainteresovani klijenti mogu prijaviti za virtuelnu posetu salonu, ali u direktnom video razgovoru sa naÅ”im prodajnim savetnicima. Putem aplikacija Skype, Viber i WhatsApp moguÄe je uspostaviti vezu sa prodajnim savetnicima koji Äe direktno prezentovati automobil u 360-stepeni pregledu eksterijera i enterijera, a ujedno i odgovoriti na sva pitanja u vezi aktuelnih ponuda i opcija finansiranja. Detaljna informacija, opis usluge i kontakti za prijavu nalaze se na web stranicama www.kia.rs i beograd.volvocars.rs
UvoÄenjem novih usluga u oba centra, kompanija Service Maxx Auto daje i svoj doprinos kampanji #OstaniKodKuÄe u svrhu zaÅ”tite zdravlja svih nas.







