U ambijentu DorÄol Platz, beogradske kafeterije, predstavljen je zaista sjajan model veÄ dobro poznatog NISSANA QASHQAI, najnoviji ponos tog brenda koji se može pohvaliti sa TRI miliona prodatih jedinica u Evropi i sa PET miliona isporuÄenih vozila na globalnom ā svetskom nivou.
Uskoro Äemo biti u prilici i da ga probamo i iznesemo svoje utiske o ovom potpuno novom NISSANU, a nismo zaboravili sve one dobre stvari koje pamtimo za zaista pouzdanog i isplativog QASHQAIA.
PoÄetna cena novog QASHQAIA, biÄe oko 23.000 evra za najosnovniji paket, a biÄe ih ukupno pet (VISIA, ACENTA, N-CONNECTA, TEKNA, TEKNA +). PRODAJA U SRBIJI POÄINJE OVOG LETA.
Sa preko 3 miliona prodatih primeraka na evropskom tržiŔtu, Qashqai je i dalje za kupce referentno vozilo u segmentu
⢠Alijansina nova platforma CMF-C je osnov tehnoloŔkih poboljŔanja Qashqaia
⢠Inovativni sistem e-POWER donosi elektrifikaciju u novi Qashqai
⢠Evropski dizajn, razvoj i proizvodnja oslanjaju se na njegov istorijski uspeh
Nissan danas ojaÄava svoju poziciju lidera u evropskom segmentu crossovera predstavljanjem potpuno nove, treÄe generacije Qashqaia. Od trenutka kada je Nissan 2007. godine uspostavio segment prodato je viÅ”e od tri miliona primeraka Qashqaia.
Nissan je u novom modelu zadržao iste principe na kojima su zasnovane, dizajnirane i razvijene prethodne dve generacije Qashqaia: elegantan dizajn, poboljÅ”ana platforma i efikasan pogonski sklop u kombinaciji sa naprednim kvalitetom i voznim karakteristikama viÅ”e klase. ZahvaljujuÄi Alijansinoj novoj platformi CMF-C koja je oliÄenje progresivnog inženjerstva, inovacija i naprednih tehnologija, novi Qashqai Äe ponovo podiÄi lestvicu u segmentu crossovera, a kupci Äe uživati u tim atributima.
Kao i kod prethodnih generacija, izgled novog Qashqaia delo je tima dizajnera u Nissan Design Europe, smeŔtenom u srediŔtu Londona, dok je za njegovu konstrukciju zaslužan Nissan Technical Centre Europe, sa sediŔtem u Cranfieldu u Bedfordshireu.
āPolazna osnova za dizajn i razvoj potpuno novog Qashqaia bila je detaljna analiza odnosa sa kupcima Qashqaia u poslednjih 13 godina. Ova nam je omoguÄilo da razumemo njihove potrebe i saznamo koje karakteristike crossovera posebno cene u svakodnevnoj upotrebi,ā rekao je Marco Fioravanti, potpredsednik za planiranje proizvoda u Nissan Automotive Europe.
UpeÄatljiva pojava, elegantan dizajn
Kao i kod prethodne dve generacije, dizajn potpuno novog Nissana Qashqai izaŔao je iz Nissanovog European Design Studia u Londonu.
Iako oÄigledno u stilu Qashqaia, treÄa generacija je miÅ”iÄavija, oÅ”trija i modernija.
PoboljÅ”anjem karoserije spoljaÅ”nji izgled Qashqaia je sada odluÄniji, sa izražajnijim linijama ramena, produženim meÄuosovinskim rastojanjem i impozantnim 20-inÄnim aluminijumskim naplatcima prvi put uvedenim na ovom modelu.
MeÄuosovinsko rastojanje automobila poveÄano je za +20 mm, a ukupna dužina za +35 mm. TakoÄe je neznatno poveÄana visina (+25 mm) i Å”irina za +32 mm.
Na prednjem delu potpuno novog Qashqaia dominira sportska i uveÄana Nissanova maska V-Motion sa hromiranom zavrÅ”nom obradom Äiju preciznost naglaÅ”ava ukrasna traka od saten hroma. Nju okružuju tanka, potpuno LED napredna matriÄna prednja svetla sa bumerang svetlosnim potpisom koja pružaju svetlost sliÄnu dnevnoj. Izuzetno mali razmaci izmeÄu svih ovih detalja stvaraju vrhunski i precizan utisak.
Prednje osvetljenje na novom Qashqaiu je poboljÅ”ano u odnosu na prethodni model time Å”to ima tanji, oÅ”triji dizajn zahvaljujuÄi upotrebi LED tehnologije.
Sa strane, novi Qashqai deluje sportskije i dinamiÄnije, sa jednom āintenzivnom linijomā koja se proteže duž automobila od napred ka pozadi, naglaÅ”avajuÄi horizontalni izgled automobila, ali i dajuÄi mu oseÄaj dinamiÄnosti.
Nova generacija Qashqaia biÄe dostupna po prvi put sa 20-inÄnim aluminijumskim naplatcima dijamantske obrade (prethodna generacija nudila je 19-inÄne naplatke). Ovi naplatci veÄeg preÄnika popunjavaju lukove i doprinose robusnom izgledu automobila na putu.
Kupci Äe biti zadovoljni moguÄnostima personalizacije jer Äe novi Qashqai biti dostupan u 11 boja karoserije sa pet dvobojnih kombinacija, stvarajuÄi 16 varijacija za odabir.
PoboljŔan ambijent u unutraŔnjosti
Povezana, udobna i opremljena komandama, kabina novog Nissana Qashqai postavlja novi standard u segmentu u pogledu vrhunskog oseÄaja, prepoznatljivog dizajna i poboljÅ”ane upotrebljivosti.
Za stvaranje prijatnog i opuÅ”tajuÄeg okruženja, u celoj kabini se koristi belo ambijentalno osvetljenje koje svojom ujednaÄenoÅ”Äu daje vrhunski i harmoniÄan utisak.
Velika pažnja posveÄena je kvalitetu ergonomskog i estetskog prekidaÄa menjaÄa i tasterima sa visokokvalitetnim, taktilnim oseÄajem koji pružaju korisnicima viÅ”e samopouzdanja i prefinjenosti.
Povezano upravljanje
Novi Qashqai nudi napredni infotainment sistem sa najveÄom ponudom povezanih usluga u klasi, ukljuÄujuÄi jednostavnu integraciju sa pametnim telefonima, ugraÄeni Wi-Fi u automobilu koji omoguÄava povezivanje do sedam ureÄaja i usluge NissanConnect, namensku aplikaciju za kontrolu i praÄenje vozila.
VeÄi, 9-inÄni ekran NissanConnect visoke rezolucije je digitalni ulaz u navigaciju, postavke zabave i vozila, a kompatibilan je sa Android AutoĀ® i Apple CarPlayĀ® sa kojim se može povezati i bežiÄno.
Novi potpuno elektronski 12.3-inÄni TFT multi-informativni ekran visoke rezolucije može se konfigurisati na razliÄite naÄine za prikaz uputstava navigacionog sistema, multimedijalnih sadržaja, stanja u saobraÄaju ili informacija o vozilu. Ovim karakteristikama upravlja se pomoÄu novog okretnog dugmeta na upravljaÄu. Tradicionalna tekstura rezanog stakla āKirikoā takoÄe je dodata TFT-ovoj digitalnoj pozadini ā priznanje Nissanovim japanskim genima.
Inovativni novi 10.8-inÄni Head-Up displej (HUD) pruža najveÄu povrÅ”inu prikaza u segmentu. Najvažnije informacije navigacionog sistema, sistema za pomoÄ u vožnji i informacije o stanju u saobraÄaju prikazuju se na vetrobranskom staklu, direktno u vidnom polju vozaÄa.
Funkcije Home-to-Car su kompatibilne sa uslugama Google Assistant i ureÄajima Amazon Alexa. Sistem podržava Å”irok spektar komandi, ukljuÄujuÄi moguÄnost glasovnog slanja odrediÅ”ta navigacionom sistemu automobila sa svog pametnog ureÄaja, Å”to smanjuje vreme potrebno za unoÅ”enje odrediÅ”ta.
Preko aplikacije za pametni telefon NissanConnect dostupne su brojne jedinstvene funkcije vozila kao Å”to su upravljanje sirenom i svetlima, kao i daljinsko otkljuÄavanje i zakljuÄavanje vozila. TakoÄe se mogu podesiti pametna upozorenja, kao Å”to su ograniÄenje brzine, vreme i parkirna zona sa obaveÅ”tenjima ako vozilo prekoraÄi zadate parametre.
Ako ne koriste navigaciju sa svog telefona, vozaÄi mogu da pristupe 3D mapama i funkciji Live Traffic koji ukljuÄuju napredne navigacione funkcije kao Å”to su bežiÄno ažuriranje mapa, stanje u saobraÄaju u realnom vremenu, Google prikaz ulica i prikaz cena goriva. Navigacija Door-to-door je takoÄe dostupna kroz aplikaciju ukljuÄujuÄi funkciju My Car Finder (pronaÄi moj automobil).
U moguÄnostima povezivanja mogu da uživaju svi putnici jer je srediÅ”nja konzola sada opremljena USB-A i USB-C utiÄnicama napred i pozadi.
Zavidna udobnost
Novi Qashqai nastavlja vozaÄima da pruža nenadmaÅ”an nivo svesti o okruženju, zahvaljujuÄi veÄoj preglednosti prednjeg, boÄnog i zadnjeg dela. PoboljÅ”anja ukljuÄuju Å”iri ugao vetrobranskog stakla, tanji prednji nosaÄ krova i retrovizore postavljene na vrata, umesto na a-stubu, Äime su smanjena nepregledna podruÄja.
Duže meÄuosovinsko rastojanje novog Qashqaia i efikasna organizacija prostora oslobaÄaju joÅ” viÅ”e prostora za putnike. Prostor za kolena namenjen putnicima na zadnjim sediÅ”tima poveÄan je za 28 mm na 608 mm Å”to stvara veÄu distancu sa vozaÄem i suvozaÄem. Prednji i zadnji naslon za glavu poveÄan je za 15 mm zahvaljujuÄi manjem poveÄanju spoljaÅ”njih dimenzija.
OliÄenje praktiÄnosti
ElektriÄna vrata prtljažnika olakÅ”aÄe pristup prtljažniku kada su vam ruke pune. Ukupna zapremina prtljažnika poveÄana je 50 litara u odnosu na model prethodne generacije, delimiÄno zbog spuÅ”tanja poda prtljažnika za 20 mm kao posledice poboljÅ”anog dizajn zadnjeg veÅ”anja.
Popularne karakteristike prethodnika, na primer boÄni pretinci za odlaganje iznad unutraÅ”njih lukova blatobrana i prilagodljivi razdelnik prtljažnog prostora, poboljÅ”ani su u novoj generaciji, kao i izdržljivi dvostrani tepih Äija je druga strana od plastike koja se lako Äisti.
PoboljÅ”ana ergonomija i dizajn vrata znaÄi da je novi Qashqai lakÅ”i za ulazak i izlazak u poreÄenju sa prethodnom generacijom, a to je posebno oÄigledno u ograniÄenim prostorima kao Å”to su viÅ”espratna auto parkiraliÅ”ta. Tamo gde prostor dozvoljava, roditelji Äe ceniti moguÄnost otvaranja vrata do 85 stepeni, Å”to Äe omoguÄiti lakÅ”i pristup bebama i maliÅ”anima u sediÅ”tima za decu.
Elektrifikovani pogonski sklopovi
PodržavajuÄi Nissanov cilj da dostigne 50% prodaje elektrifikovanih vozila u Evropi do 2024. godine, novi Nissan Qashqai neÄe biti dostupan samo sa 1.3 DiG-T benzinskim motorom opremljenim blagom hibridnom tehnologijom, veÄ Äe takoÄe u Evropi debitovati uvoÄenjem sistema e-POWER, Nissanovog inovativnog i nagraÄivanog pogonskog sklopa koji crpi tehnologije iz pionirskog kompanijskog elektriÄnog vozila Nissan LEAF.
Sa varijantama 2WD i 4WD, 6-stepenim ruÄnim ili novim Xtronic menjaÄem, zahvaljujuÄi sistemu e-POWER, potpuno nove opcije pogonskog sklopa Qashqaia zadovoljavaju sve zahteve kupaca i pružaju im zadovoljstvo u vožnji.
1.3 DiG-T benzinski motor 138 ks/156 ks i 12V blagi hibrid
12V blagi hibridni sistem dostupan na novom Qashqaiu je pristupaÄnija hibridna tehnologija koja donosi viÅ”e obrtnog momenta, duže zaustavljanje motora u praznom hodu, brže ponovno pokretanje motora i zaustavljanje vozila [samo Xtronic], a uz to obezbeÄuje nižu potroÅ”nju goriva i emisije CO2 (-4 g/km).
Pozitivan uticaj upravljanja energijom blagog hibrida na CO2 je konkurentan, a 1.3-litarski motor isporuÄuje viÅ”e snage i obrtnog momenta u poreÄenju sa kljuÄnim konkurentima, ÄineÄi verziju sa benzinskim motorom privlaÄnom ponudom. Blagi hibridni sistem dodaje samo 22 kg ukupnoj masi vozila.
Pri usporavanju, energija se obnavlja regeneracijom i skladiŔti u litijum-jonskoj bateriji. Prikupljena energije se zatim koristi kada je vozilo zaustavljeno u praznom hodu, prilikom zaustavljanja (samo verzije Xtronic) i za dodatni obrtni moment.
Kod zaustavljanja, pri brzinama manjim od 18 km/h i sa pritisnutom koÄnicom motor Äe se iskljuÄiti, a uskladiÅ”tena energija iskoristiti za napajanje elektriÄne opreme vozila. Ovo omoguÄava da se produži zaustavljanje motora, a kao rezultat smanjenu potroÅ”nju goriva.
Blagi hibridni sistem je uparen sa rafiniranim i renomiranim benzinskim motorom 1.3 DiG-T koji je uveden na Qashqaiu 2018. Motor je dodatno poboljŔan za novi Qashqai sa 50 novih komponenti i sada ispunjava normu Euro6- D Full.
1.3 benzinski motor biÄe ponuÄen sa dva izlaza snage ā 138 ks i 156 ks ā sa 6-stepenim ruÄnim menjaÄem ili novim Xtronic menjaÄem (samo sa 156 ks). Motor najveÄu snagu razvija pri 5500 o/min, a najveÄi obrtni moment od 270 Nm dostupan je veÄ od praktiÄnih 1750 o/min u verziji sa 156 ks Xtronic menjaÄem i snažnijim verzijama sa ruÄnim menjaÄem.
RuÄni menjaÄ je poboljÅ”an i sada se odlikuje bržim, direktnijim i sportskim oseÄajem prilikom promena stepena prenosa. Nova generacija Xtronic menjaÄa ostvaruje bolju ekonomiÄnost goriva i snažnija ubrzanja zahvaljujuÄi poboljÅ”anjima koja ukljuÄuju sistem podmazivanja sa dve pumpe sa novom elektriÄnom pumpom za ulje.
Prednji pogon je dostupan u verzijama sa 138 ks i 156 ks, dok Äe pogon na Äetiri toÄka biti dostupan sam na Xtronic modelima sa 156 ks. Novi sistem upravljanja pogona na Äetiri toÄka i izbor naÄina vožnje je intuitivniji i inteligentniji. PrilagoÄava se spoljnim uslovima sa pet naÄina vožnje ā Standard, ECO, Sport, Snow i Off-Road. Vreme reakcije pogona na Äetiri toÄka u sluÄaju proklizavanja toÄkova je pet puta kraÄe i sada iznosi oko 0.2 sekunde.
E-POWER
Novi Qashqai donosi prvo uvoÄenje Nissanovog inovativnog pogonskog sistema eāPOWER na evropsko tržiÅ”te. Ekskluzivan Nissanov sistem i jedan od najvažnijih elemenata njegove strategije inteligentne mobilnosti, sistem e-POWER je jedinstven pristup elektrifikaciji ÄineÄi svakodnevnu vožnju uzbudljivom.
Novi e-POWER sistem Qashqaia Äine snažna baterija povezana sa 154 ks snažnim benzinskim motorom najveÄeg stepena kompresije u klasi, generator snage, inverter i 140 kW snažan elektriÄni motor dimenzija i snage kao u ostalim Nissanovim elektriÄnim vozilima. Ovo je jedinstveno reÅ”enje koje kombinuje linearna ubrzanja karakteristiÄna za elektriÄna vozila, ali bez potrebe za punjenjem vozila na punjaÄu.
Da bi se ispunile svakodnevne potrebe evropskih kupaca, sistem e-POWER je znaÄajno poboljÅ”an za novi Qashqai. Primenjen je u vozilu Note ā najprodavanijem japanskom vozilu poslednjih godina ā za 1.2 benzinski motor koji puni bateriju ukupne snage 106 ks. Za evropsko tržiÅ”te ugraÄen je 1.5-litarski benzinski motor ukupne snage 140 kW (188 ks).
Jedinstveno obeležje sistema e-Power je to da se benzinski motor koristi samo za generisanje elektriÄne energije, dok toÄkove pokreÄe iskljuÄivo elektriÄni motor. Ovo znaÄi da motor uvek radi u svom optimalnom rasponu obrtaja, Å”to dovodi do superiorne efikasnosti u potroÅ”nji goriva i niže emisije CO2 u poreÄenju sa konvencionalnim motorima sa unutraÅ”njim sagorevanjem.
ZahvaljujuÄi iskljuÄivo elektriÄnom motornom pogonu, nema kaÅ”njenja u reakcijama kao kod motora sa unutraÅ”njim sagorevanjem ili tradicionalnih hibrida. Trenutni odziv pruža uzbudljiv oseÄaj velikog obrtnog momenta i snažna ubrzanja pri razliÄitim brzinama kako bi preticanje ili ukljuÄivanje na autoput bilo jednostavnije i sigurnije.
Kao i LEAF, novi Qashqai sa sistemom e-POWER nudi doživljaj vožnje samo jednom pedalom, poznatijom pod nazivom e-Pedal. VozaÄi mogu da pokreÄu vozilo, ubrzavaju i koÄe upotrebom samo pedale gasa.
Platforma CMF-C
Novi Qashqai je prvi novi model na evropskom tržiŔtu koji koristi platformu CMF-C koja spaja najnapredniju automobilsku strukturu i tehnoloŔku arhitekturu.
KljuÄno za inženjerski koncept bilo je zadržavanje idealnih proporcija kojima aktuelni Qashqai duguje svoj uspeh. Naime, one omoguÄavaju jednostavno kretanje gradskim putevima i parkiranje, a istovremeno nude odliÄan unutraÅ”nji prostor.
Kada je reÄ o konstrukciji, gola karoserija izraÄena je od joÅ” lakÅ”eg materijala, a naprednim tehnikama utiskivanja i zavarivanja poveÄana je ÄvrstoÄa i smanjena masa vozila. Qashqai je po prvi put opremljen vratima prtljažnika izraÄenim od kompozitnog materijala koji smanjuje masu za 2.6 kg.
Prednja i zadnja vrata, prednji blatobrani i poklopac motora sada su izraÄeni od aluminijuma koji smanjuje masu Qashqaieve karoserije za 21 kg u odnosu na prethodni model.
Naprednim tehnikama proizvodnje ukupna masa gole karoserije lakÅ”a je za 60 kg, dok je krutost poveÄana za 41% u odnosu na model u odlasku. Time je obezbeÄena uglaÄenost, udobnost i odziv karakteristiÄan za modele viÅ”e klase, izuzetna zaÅ”tita u sluÄaju nesreÄe, kao i veÄa efikasnosti automobila.
Novi dizajn sistema veÅ”anja i upravljaÄa
Novi Qashqai nastavlja da pruža zadovoljstvo u vožnji. Udobnom i glatkom vožnjom kao i zabavnim voznim karakteristikama na vijugavim putevima opravdava ugled svojih prethodnika.
Platforma CMF-C je omoguÄila novom Qashqaiu ugradnju Macphersona na prednjem i zadnjem delu. U Qashqai sa pogonom na dva toÄka i 19-inÄnim naplatcima ugraÄena je torziona zadnja osovina. Verzije sa 20-inÄnim naplatcima i pogonom na sva Äetiri toÄka biÄe opremljene naprednim multi-link zadnjim veÅ”anjem.
PoboljÅ”an je i servo upravljaÄ tako da sada nudi bolji odziv, bolji oseÄaj na upravljaÄu oko srediÅ”njeg položaja i smanjeno trenje.
PoboljÅ”an sistem za pomoÄ u vožnji ProPILOT
Novi Qashqai biÄe opremljen najnovijom generacijom sistema za pomoÄ u vožnji ProPILOT da bi pružio joÅ” bolju podrÅ”ku vozaÄu u svim uslovima. Sistem ProPILOT sa navigacijom Navi-link osmiÅ”ljen je da smanji umor i stres tokom vožnje, a istovremeno jednostavan je za upotrebu. [Dostupno samo sa Xtronic menjaÄem].
ProPILOT sa navigacijom Navi-link pomaže pri ubrzavanju i koÄenju tokom vožnje jednom trakom autoputa. Sistem može da ubrza vozilo do podeÅ”ene brzine i potpuno ga zaustavi u saobraÄajnim zastojima. ProPILOT automatski pokreÄe vozilo nakon tri sekunde kada se saobraÄaj ponovo pokrene.
PoboljÅ”an sistem potpuno novog Nissana Qashqai samostalno prilagoÄava brzinu automobila uslovima na putu: kada vozilo na autoputu uÄe u zonu nižeg ograniÄenja brzine, sistem automatski oÄitava ograniÄenje i analizira podatke iz navigacionog sistema kako bi prilagodio brzinu Qashqaia na odgovarajuÄu brzinu, Å”to znaÄi da vozaÄ ne mora ruÄno podeÅ”avati tempomat.
Sistem može takoÄe da koristi podatke iz navigacionog sistema kako bi prilagodio brzinu prilikom ulaska u krivine ili na uskom izlazu sa autoputa.
Pored toga, ProPILOT sa navigacijom Navi-link sada je povezan sa Qashqaievim radarima za nadzor mrtvog ugla koji ispravljaju upravljaÄ kako vozaÄ ne bi promenio voznu traku dok je vozilo u mrtvom uglu.
Ostala poboljÅ”anja ukljuÄuju āboÄnu zaÅ”tituā koja je posebno korisna u gradskim uslovima vožnje, jer vozaÄa upozorava na prisutnost prepreka sa boÄnih strana vozila, najÄeÅ”Äe prilikom ulaska na parkiraliÅ”te supermarketa. Novi Qashqai može takoÄe da interveniÅ”e kako bi spreÄio sudar prilikom vožnje unazad zahvaljujuÄi poboljÅ”anom sistemu za otkrivanje pokretnih objekata: kada prepozna pokretni objekat u svojoj blizini, vozilo automatski koÄi ili se zaustavlja.
Dodatna sigurnost dolazi u obliku Nissanovog inteligentnog sistema nužnog prednjeg koÄenja sa funkcijom predviÄanja. ZahvaljujuÄi naprednoj radarskoj tehnologiji, senzori su u stanju da oÄitavaju put iznad automobila koji se kreÄe ispred da bi se otkrilo da li vozilo iznenada koÄi. Sistem Äe aktivirati koÄnicu da bi se smanjila verovatnoÄa sudara.
JoÅ” jedna funkcija paketa sigurnosnih tehnologija u kabini novog vozila Qashqai je novi srediÅ”nji vazduÅ”ni jastuk, koji se postavlja izmeÄu dva prednja sediÅ”ta kako bi spreÄio putnike u prvom redu da stupe u kontakt u sluÄaju boÄnog sudara. SrediÅ”nji vazduÅ”ni jastuk dopunjuje vazduÅ”ne jastuke za vozaÄa i suvozaÄa kao i boÄne vazduÅ”ne jastuke i zavesice standardno ugraÄene u novi Qashqai.
Inteligentna LED prednja svetla
Nissanovi inženjeri su za novi Qashqai razvili naredni sistem prednjih svetala koji prilagoÄava svetlosni snop prema uslovima na putu i ostalim uÄesnicima u saobraÄaju. Snop je podeljen na 12 pojedinaÄnih svetlosnih elemenata koji se selektivno deaktiviraju kada se približava drugo vozilo. ZahvaljujuÄi ovoj inovaciji, poboljÅ”ani su domet, Å”irina i jaÄina svetlosnog snopa. On se takoÄe brzo prilagoÄava da ne bi zaslepeo vozaÄe iz suprotnog smera.
āNovi Qashqai Äe promeniti oÄekivanja koja kupci imaju od porodiÄnog automobila. Udobnost, sofisticiranost i tehnologije biÄe preuzeti iz viÅ”ih klasa automobila, dok Äe doživljaj vožnje zadovoljiti kako vozaÄe tako i njihove putnike. ZahvaljujuÄi Nissanovoj naprednoj tehnolpgiji e-POWER, verujemo da Äe kupce osvojiti uglaÄen rad elektriÄnog motora i to Å”to viÅ”e ne moraju da brinu o dometu,ā rekao je Gianluca de Ficchy, predsednik za region Afrike, Bliskog istoka, Indije, Evrope i Okeanije (AMIEO).
TEHNIÄKE SPECIFIKACIJE
1.3-benzin
blagi hibrid e-POWER
(1.5-benzin)
6MT 6MT Xtronic
2WD 2WD 2WD/4WD e-POWER
Snaga KS (kW) 138 (103) 156 (116) 188 (140)
Obrtni moment Nm 240 260 270 330
Pogon 2WD 2WD 2WD / 4WD 2WD
Ukupna dužina mm 4425 (+35)
Ukupna visina mm 1635 (+10)
Ukupna Ŕirina mm 1838 (+32)
MeÄuosovinsko rastojanje mm 2666 (+20)
Izvor: PR saopŔtenje Nissan / Mojsvetbrzine.rs