Kada je reÄ o oÅ”trim i preciznim manevrima, sportski automobili posloviÄno prednjaÄe. To ne Äudi, jer su i kreirani s namerom da budu okretni i dinamiÄni. MeÄutim, Volkswagen Multivan (T7), sve je samo ne agilni sportista.
Velik i težak, ovaj porodiÄni prevoz ujedno ima visok krov i samim tim podignutu taÄku težiÅ”ta. Kada se u jednaÄinu ubroji i dodatna masa koju donosi āplug-inā hibridni pogon (ukupno 2.100 kilograma), stvari ne izgledaju dobro po ovaj model kada je reÄ o testu āsevernog jelenaā.
Dakle, izgledi T7 da Äe uspeÅ”no proÄi ispit u organizaciji Å”panske publikacije km77, nisu veliki. Pored svega, ovaj automobil je opremljen Bridgestone Turanza T005 gumama dimenzija 235/50 R18, koje se nisu proslavile prilikom testiranja nekih drugih modela.
Nakon nekoliko neuspeÅ”nih pokuÅ”aja, VW T7 Multivan je konaÄno uspeo da proÄe Äunjeve bez greÅ”ke pri ulaznoj brzini od 69 km/h. To je jedan kilometar na Äas bolje u odnosu na Ford Tourneo Custom, tako da iz te perspektive rezultat nije loÅ”, mada su test vozaÄi istakli da kombi āplavog ovalaā bolje reaguje na komande na volanu.
Elektronska kontrola stabilnosti se umeÅ”ala u igru i redukovala je brzinu na 64 km/h na pola puta, pre nego Å”to je veliki āplug-inā hibrid izaÅ”ao s brzinom od 42 km/h. Svi pokuÅ”aji da se postigne viÅ”a ulazna brzina a da se ne sruÅ”i nijedan Äunj, nisu bili uspeÅ”ni.
Prlikom slaloma, elektrifikovani Multivan je proÅ”ao bolje, obezbeÄujuÄi bolju povratnu informaciju vozaÄu, uglaÄeno menjajuÄi smer. Kao i u testu izbegavanja prepreke na putu, elektronska kontrola stabilnosti se āmeÅ”alaā u vožnju i usporavala vozilo, tako da je slalom kompletiran za 26,5 sekundi, Å”to je u skladu s manjim i lakÅ”im modelima iz VW grupacije, poput Å kode Fabije. PoreÄenja radi, najbolje vreme do sada je ostvario Polestar 2 ā 22,8 sekundi.
Auto Moto Show





