Za one koje M4 s 480 ks, manuelnim menjaÄem i zadnjim pogonom ne zadovoljava, tu je M4 Competition s 510 konja i xDriveom. Ako ni to nije dovoljno, onda kupci mogu da se odluÄe za CSL model.
Ipak, reÄ je o priliÄno ekskluzivnom primerku jer je proizveden u samo 1.000 jedinica a i cenovna etiketa mu je āpaprenaā. ReÄ je o olakÅ”anom modelu s popriliÄno viÅ”e snage, taÄnije 550 ks i 650 Nm (od 2.750 do 5.590 o/min) izvuÄenih iz rednog Å”estocilindarskog twin-turbo motora. U kombinaciji s unapreÄenim ogibljenjem i oko 110 kilograma manjom masom, krug na Nirburgringu je kompletirao za 7 minuta, 20,2 sekunde.
Kao Å”to možemo videti iz videa YouTube kanala AutoTopNL, ovom modelu ne treba mnogo da pristigne do legendarnog āZelenog paklaā, jer prosto “proždire” “autoban”.
Å ta kažu nominalne brojke? BMW je maksimalnu brzinu ograniÄio na 307 km/h. Ipak, glavni protagonista ove priÄe je bez veÄih problema doÅ”ao do 309 km/h pre nego Å”to je vozaÄ podigao stopalo s papuÄice gasa.
OpÅ”ti je utisak da je ovaj Bimmer sposoban za ostvarivanje joÅ” veÄe brzine. DoduÅ”e ubrzanje slabi nakon dostizanja 300 km/h, ali ostaje konstantno sve do 309 km/h. NameÄe se pitanje, da li CSL može da ostvari 320 km/h bez elektronskog ograniÄenja?
Naravno, M4 CSL nije dizajniran za pravolinijsku vožnju. Spomenuta unapreÄenja na sistemu ogibljenja, uz poboljÅ”anu aerodinamiku, obilje ugljeniÄnih vlakana i enterijer bez zadnjih sediÅ”ta, Äine ovaj automobil izuzetnim po pitanju brze vožnje u krivinama. To je dodatno podržano postavkom sa zadnjim pogonom, koja možda ne donosi ubrzanje od 0 do 100 km/h kao u sluÄaju M4 Competition xDrive, ali zato je vožnja u krivinama sasvim druga priÄa.
Auto Moto Show
Izvor: AutoTopNL via YouTube