BMW M4 CSL do maksimalne brzine na “autobanu” (VIDEO) – AutoMotoShow.rs
Banner Top

Za one koje M4 s 480 ks, manuelnim menjačem i zadnjim pogonom ne zadovoljava, tu je M4 Competition s 510 konja i xDriveom. Ako ni to nije dovoljno, onda kupci mogu da se odluče za CSL model.

Ipak, reč je o prilično ekskluzivnom primerku jer je proizveden u samo 1.000 jedinica a i cenovna etiketa mu je ā€žpaprenaā€œ. Reč je o olakÅ”anom modelu s poprilično viÅ”e snage, tačnije 550 ks i 650 Nm (od 2.750 do 5.590 o/min) izvučenih iz rednog Å”estocilindarskog twin-turbo motora. U kombinaciji s unapređenim ogibljenjem i oko 110 kilograma manjom masom, krug na Nirburgringu je kompletirao za 7 minuta, 20,2 sekunde.

Kao Å”to možemo videti iz videa YouTube kanala AutoTopNL, ovom modelu ne treba mnogo da pristigne do legendarnog ā€žZelenog paklaā€œ, jer prosto “proždire” “autoban”.

Å ta kažu nominalne brojke? BMW je maksimalnu brzinu ograničio na 307 km/h. Ipak, glavni protagonista ove priče je bez većih problema doÅ”ao do 309 km/h pre nego Å”to je vozač podigao stopalo s papučice gasa.

OpÅ”ti je utisak da je ovaj Bimmer sposoban za ostvarivanje joÅ” veće brzine. DoduÅ”e ubrzanje slabi nakon dostizanja 300 km/h, ali ostaje konstantno sve do 309 km/h. Nameće se pitanje, da li CSL može da ostvari 320 km/h bez elektronskog ograničenja?

Naravno, M4 CSL nije dizajniran za pravolinijsku vožnju. Spomenuta unapređenja na sistemu ogibljenja, uz poboljÅ”anu aerodinamiku, obilje ugljeničnih vlakana i enterijer bez zadnjih sediÅ”ta, čine ovaj automobil izuzetnim po pitanju brze vožnje u krivinama. To je dodatno podržano postavkom sa zadnjim pogonom, koja možda ne donosi ubrzanje od 0 do 100 km/h kao u slučaju M4 Competition xDrive, ali zato je vožnja u krivinama sasvim druga priča.

Auto Moto Show

Izvor: AutoTopNL via YouTube

Podeli:
Tags: , ,

Povezani tekstovi