Kupci novih automobila najzadovoljniji modelima Alfe Romeo – AutoMotoShow.rs
Banner Top

Cene novih automobila neumoljivo rastu, a situacija se po svemu sudeći neće normalizovati do kraja sledeće godine, Å”to odabir novog limenog ljubimca čini ā€žosetljivijimā€œ.

Nova studija J.D. Powera baca svetlo na zadovoljstvo kupaca novih vozila u SAD, a ono Å”to je indikativno je da je doÅ”lo do izvesnog broja padova na listi, po prvi put u viÅ”e od 10 godina. S druge strane imamo i pobednike, ali generalno gledajući, industrija je u minusu u odnosu na proÅ”logodiÅ”nje rezultate.

Kada su cene novih automobila počele da rastu 2021., zadovoljstvo kupaca je održavano na visokom nivou zahvaljujući odnosu uloženog i dobijenog koji je bio viÅ”i od očekivanog. Međutim, situacija nastavlja da eskalira ove godine, a zalihe novih vozila su manje nego ikada ranije. Ovo zauzvrat prodavcima omogućava da podižu cene, Å”to recipročno spuÅ”ta indeks zadovoljstva kupaca. J.D. Power kaže da vrednost vezana za ispravnu cenovnu politiku konstantno pada u poslednjih nekoliko godina.

Bez obzira na tržiÅ”ne uslove, uvek su postojali pobednici i gubitnici. Alfa Romeo je na vrhu liste u premijum segmentu ove godine, sa skorom od 833, Å”to je značajno viÅ”e od industrijskog proseka koji iznosi 786. Porsche je drugi s indeksom 831, dok je Lexus treći s 819. U segmentu velikoserijskih automobila, Buick je prvi s 825, a slede Dodge (816) i Subaru (804), svi iznad industrijskog proseka.

Generalno, studija J.D. Powera zaključuje, Å”to nije iznenađujuće, da su kupci srećniji kada plate manje. Zadovoljstvo među kupcima koji su platili viÅ”e od nominalne cene iznosi 757, dok je satisfakcija onih koji su platili korektnu cenu značajno viÅ”a, s rezultatom od 850. Oko četvrtine kupaca na masovnom tržiÅ”tu je platilo viÅ”e od nominalne cene, dok je taj procenat pao na 19 odsto u premijum sektoru.

Å to se tiče najbolje plasirane marke u ovoj studiji, Alfi Romeo, čini se da ona odrađuje dobar posao po pitanju održavanja osmeha na licu svojih kupaca u vremena kada cene automobila skaču a isporuke su usporene. Sa osveženom gamom i novim proizvodima, sigurno je da će se ovaj trend nastaviti, a joÅ” ako se 2023. pojavi superautomobil, imidž popularnog italijanskog brenda će se dodatno popraviti.

Auto Moto Show

Podeli:
Tags: , ,

Povezani tekstovi