S ulaskom u novu godinu, Alfa Romeo je na Instagramu podelila kratak video u kojem istiÄe aktuelne proizvode.
U 2022., na scenu su stupili unapreÄeni Giulia i Stelvio, kojima se pridružio Tonale. Svetskoj premijeri āplug-inā hibridne verzije novajlije smo i sami prisustvovali, a kako je izgledala prva vožnja, možete pogledati OVDE.
View this post on Instagram
Ipak, Äini se da Äe 2023. biti popriliÄno interesantnija. Naime, na kraju videa možemo nakratko pogledom da āuhvatimoā zadnji deo vozila koje trenutno nije u ponudi italijanske marke.
Cirkularne zadnje signalne grupe evociraju na ukinuti 4C ili 8C koji je na scenu stupio krajem 2000-ih. Novi model Äe verovatno biti pozicioniran izmeÄu spomenuta dva, usvajajuÄi po svemu sudeÄi sada veÄ Äuveni Å”estocilindarski V6 radne zapremine 2,9 litara, koji u Giuliji GTA proizvodi 540 ks i 600 Nm. BiÄe interesantno videti koliko Äe italijanski inženjeri āusviratiā ovu maÅ”inu za potrebe superautomobila.
Naravno, novajliju ne treba meÅ”ati s unikatnim modelom koji je proizaÅ”ao iz saradnje sa Zagatom, o kojem smo opÅ”irnije pisali i koji je kreiran u Äast stogodiÅ”njice saradnje dve Äuvene italijanske firme.
Misteriozni model, primamljivog naziva Alfa Romeo 6C, imaÄe za zadatak da āizleÄi raneā koje su nastale nakon najave, a zatim otkazivanja oživljavanja projekata GTV i 8C. U isto vreme, ovo Äe verovatno biti poslednji proizvod Stellantisovog brenda s Äisto benzinskim pogonskim sklopom. Å ef kompanije, Žan-Pol Imparato, sugerisao je da se radi o Alfi āod glave do peteā, Å”to iskljuÄuje moguÄnost rebrendiranog Maseratija MC20.
Kao podsetnik, treba reÄi da Äe se Alfa transformisati u Äisto elektriÄnu marku tokom ove dekade. Za naredne generacije Giulije i Stelvija veÄ je potvrÄeno da Äe biti Äisto elektriÄne, tako da se bez dileme bliži kraj ere motora s unutraÅ”njim sagorevanjem.











