Naslovna AKTUELNO Volkswagen ID. 7 debitovao u Kini

Volkswagen ID. 7 debitovao u Kini

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Dizajn serijske električne limuzine je ublažen do izvesne mere u odnosu na ID. Aero koncept, koji mu je prethodio.

Ranije u toku ove godine, na CES-u u Las Vegasu je predstavljen kamuflirani prototip automobila koji će konačno postati ID.7, baterijski pogonjena limuzina koja će se staviti naspram Teslinog Modela 3, tako da se praktično radi o električnoj zameni za Passat.

Elektrifikovani sedan srednje veličine će debitovati 18. aprila na Salonu automobila u Šangaju, ali je serijski dizajn zapravo obelodanjen kroz Zavod za patente Kineskog ministarstva unutrašnjih poslova, pružajući nam izvestan uvid u ono što možemo očekivati kada je reč o evropskim i američkim verzijama, koje će pristići kasnije.

Kao što možemo videti iz prikaza, stajling serijskog ID.7 uključuje dizajnerske smernice prisutne kod ID. Aero, ID. Vizzion i ID. Space Vizzio koncepata. Takođe je vredno pomena da je oznaka na modelu za kinesko tržište „ID.7  Vizzion“ a ne samo „ID. 7“, mada ostaje nepoznato da li će ova nomenklatura biti primenjena i na druga tržišta.

Proučavajući dizajn, moramo priznati da silueta izgleda prilično visoko, što nekako sugeriše na novu formu koju su već primenile marke poput Forda ili Opela. Dok je gornji deo prednjeg dela onakav kakav smo očekivali, donja sekcija je pomalo iznenađujuća. Anfas serijskog ID. 7 odlikuje grafika u obliku slova „T“, umesto rešenja na ID. Aeru koje više naginje sportskom aspektu. Serijska solucija gotovo da podseća na Polestar 2. Između donjih usisnih otvora i pojasa svetala, možemo da uočimo bledi obris u stilu Lamanda, u vidu „nasmešene“ maske.

Neki detalji su ostali verni konceptu, kao što je dizajn zadnjeg dela sa svetlosnom trakom koja se pruža čitavom širinom ili zatamnjene staklene površine s kontrastnom hromiranom lajsnom. Ručke vrata su takođe prenesene s koncepta, mada se to moglo i pretpostaviti u slučaju kamufliranog prototipa.

Naravno, u opticaju će biti različite kolor opcije i naplaci, ali dizajn novog Volkswagenovog elektromobila nekako „ne pleni“. Budući da su osnovni elementi opreme poznati, to sugeriše da se stajling karoserije neće menjati, bar ne drastično. Moguće je da ćemo na kraju videti GTX verziju koja će biti bliža konceptu, ali za sada, ovo je ono čime raspolažemo.

Ono što su dobre vesti je da je stajling enterijera mnogo bliži konceptu i zapravo je gotovo neizmenjen u serijskom modelu. Kao što smo mogli da vidimo na prethodno objavljenim oficijelnim fotografijama, hromirana traka se pruža punom širinom kabinskog prostora naglašavajući ravnu armaturnu tablu, čiji su inteligentni ventilacioni otvori integrisani u negativan prostor između gornje i donje polovine. Ovaj prostor takođe ugošćava klaster instrumentacije, koji je mali i ne narušava opštu formu, obezbeđujući samo najvažnije informacije. Ko je u potrazi za više informacija, može ukjučiti veći displej info-zabavnog sistema, na kojem se nalazi miks kapacitivnih dugmića i kontrola osetljivih na dodir. Ono što je takođe zadržano je dizajn volana koncepta, kao i neke druge stvari.

Bez obzira na stav prema dizajnu, specifikacije ovog vozila su obećavajuće. S maksimalnom autonomijom od 700 kilometara i opcionim dvomotornim pogonom, potvrđenim od strane VW-a, nemački proizvođač „na nišanu“ ima Tesla Model 3 i Hyundai Ioniq 6. Ukoliko se cenovno bude pozicionirao na pravi način, ID. 7 bi mogao da poremeti planove konkurencije.

Kada je reč o modelu za kinesko tržište, ID. 7 će koristiti usluge baterije od 77 kWh, koja pruža maksimalnu snagu od 150 kW (204 ks). Maksimalna brzina je ograničena na 155 km/h i mada nijedna od ovih brojki Volkswagen nije zvanično potvrdio, čini se da će biti u paraleli s drugim postojećim ID. modelima, bar što se osnovne verzije tiče.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime