Naslovna PREMIJERE Premijera: Mercedes-AMG GLC

Premijera: Mercedes-AMG GLC

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

GLC 43 i GLC 63 S E Performance modeli raspolažu značajnom vatrenom moći.

Danas debituju AMG snagatori iz D SUV segmenta, GLC i GLC Coupe. Mercedes-AMG GLC 43 i GLC 63 S E Performance, među najmoćnijim su iteracijama ovog modela do sada.

GLC 43 ostaje „osnovni“ AMG ove modelne linije, kombinujući 2,0-litarski turbomotor s integrisanim starter-generatorom za isporuku 422 ks. To nije sve, jer je na raspolaganju i 13 „konja“ koje starter-generator obezbeđuje pri nižim brzinama.

Ovaj blago hibridni pogonski sklop uparen je s devetostepenom transmisijom s višestrukim lamelama i 4Matic pogonom na sve točkove. Što se drugih AMG modela tiče, kao što je E63 na primer, takozvani Speedshift MCT menjač poseduje vlažno kvačilo koje zamenjuje konverter obrtnog momenta, obezbeđujući uglađeniji rad pri niskim brzinama i bolji odziv na papučici gasa. Povrh toga, GLC 43 dobija upravljanje na zadnju osovinu i standardno vazdušno ogibljenje s adaptivnim amortizerima, što je deo AMG Ride Control sistema.

Kada je reč o GLC 63 S E Performance modelu (nema GLC-a 53 u ponudi), on naravno ne dobija V8. I kod njega se stvari vrte oko 2,0-litarskog četvorocilindraša koji funkcioniše u sinergiji sa zadnje postavljenim elektromotorom. Zajedničkim snagama isporučuju 680 ks i 1.020 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Turbomotor samostalno raspolaže s 476 ks i 545 Nm, što ga čini najsnažnijim četvorocilindrašem na svetu. Elektromotor proizvodi 204 ks.

Do 100 km/h GLC 63 S E Performance ubrzava za samo 3,6 sekundi, dok mu je maksimalna brzina elektronski ograničena na 275 km/h. Poput GLC-a 43, i 63 koristi usluge devetostepenog menjača s višestrukim lamelama i standardnim 4Maticom. Ipak, 4Matic+ na 63 je u potpunosti varijabilan, što znači da do 100 odsto snage može da pošalje na zadnje točkove.

Što se vizuelnih unapređenja tiče, ona jasno razdvajaju AMG od standardnih modela. Jedinstvena maska hladnjaka s vertikalnim pregradama je najuočljiviji detalj, dok veći usisni otvori uz više hromiranih akcenata krase prednji deo oba primerka iz Afalterbaha. Kada je reč o zadnjem delu, GLC 43 poseduje dva zaobljene završetke izduvnih cevi, dok su u slučaju GLC 63 oni trapezoidni.

Enterijer je u velikoj meri unapređen, sa standardnim Mercedesovim materijalima i mikrofiber tapacirungom, s tim što je napa koža opciona, s utisnutim AMG logoom na naslonima za glave. Kupci mogu odabrati i Performance sedišta, za još naglašeniji sportski izraz.

Isti MBUX sistem koji pronalazimo u osnovnom GLC-u, prenesen je u sportske modele, ali sa specifičnim AMG detaljima. Klaster instrumentacije, centralni displej i opcioni „head-up“ displej, poseduju specijalnu AMG grafiku s AMG Track Pace ugrađenim u info-zabavni sistem za evidentiranje podataka u slučaju da odlučite da se provozate na nekoj stazi.

Mercedes-AMG GLC 43 SUV će prvi krenuti s prodajom, dok će Mercedes-AMG GLC 63 S na tržište pristići kao model za 2025.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime