BMW-ovi benzinski modeli su decenijama koristili slovo „i“ u nazivima.
Međutim, ovoj praksi je došao kraj, jer Bavarci žele da izbegnu zabunu sa svojim električnim brendom.
Nemačka marka je dugi niz godina koristila sufiks „i“ za svoje benzinske modele poput 318i, 320i, 325i, 520i, 530i itd. Inicijalno, ova oznaka je korišćena da bi se diferencirali „ajnšpric“ modeli u odnosu na karburatorske, koji su imali oznaku sastavljenu od tri brojke, koje su označavale seriju i veličinu motora. Naravno, BMW je odavno odbacio karburatore, a u međuvremenu je nastao „i“ podbrend električnih vozila, tako da je ova oznaka postala suvišna kod benzinski pogonjenih automobila.
Jedan BMW-ov rukovodilac je potvrdio dotične informacije za BMWBlog. Popularna publikacija je istakla da nova generacija X3 dobija M50 model, dok je aktuelni dostupan kao M40i. Bern Keber, viši potpredsednik BMW-ovog menadžmenta za brend i proizvode, rekao je da je namera da „i“ bude rezervisano za električne automobile.
U svetu u kojem BMW prodaje čisto električni i5 i 540i koji to nije, lako može da dođe do konfuzije kod kupaca. Naravno, „i“ kao sufiks na kraju naziva modela je deo nasleđa, dok je „i“ podbrend etabliran entitet, i to na prilično uspešan način.
Samim tim ne iznenađuje što će oznaka „i“ biti odbačena u slučaju benzinski pogonjenih BMW-a, mada nismo sigurni kada će doći do praktikovanja novog rešenja. Možda će u početku biti pomalo čudno gledati u „330“ na pozadini serije 3, budući da smo na to navikli.