Biće gotovo identičnih dimenzija kao Toyota GR86.
Na prošlogodišnjem Salonu automobila u Tokiju, Honda je sve iznenadila skinuvši veo s Prelude koncepta.
Japanska kompanija je u međuvremenu potvrdila da će lansirati serijsku verziju hibridnog kupea s dvoje vrata, a najnoviji izveštaj pruža uvid u navodne detalje vezane za pogonski sklop, dimenzije i cenu (u Japanu).
Dakle, znamo da je reč o hibridu, za koji glavni inženjer, Tomojuki Jamagami, kaže da će poslužiti kao uvertira za Hondina buduća električna vozila. Japanska publikacija Best Car veruje da će posedovati isti 2,0-litarski četvorocilindarski e:HEV sklop koji pogoni Accord i Civic hibride, u ovom slučaju s 210 ks. Poslednji Prelude iz 2001. je raspolagao s 200 konja (u SAD).
Novajlija će navodno biti dugačak 4.300 milimetara, širok 1.790 i visok 1.300 milimetara, s međuosovinskim rastojanjem od 2.575 milimetara. To ga čini većim od Mazde MX-5, što nije iznenađujuće, odnosno identičnim po veličini s Toyotom GR86, s odgovarajućim međuosovinskim razmakom.
Honda će novi Prelude navodno pozicionirati kao premijum model, koji će biti prestižniji od Toyotinog kupea. Koštaće između 4,2 i 4,5 miliona jena (27.325 do 29.277 dolara) u Japanu, što je više od GR86 koji košta od 2,9 do 3,6 miliona jena (od 18.867 do 23.422 dolara). Ipak, ove informacije treba uzeti s dozom rezerve.
Ne očekuje se da novi Prelude pristigne na tržište pre druge polovine 2025., a ne znamo da li će se naći na evropskom tržištu, mada japanski proizvođač razvija konfiguracije s volanom s leve i desne strane.