Naslovna INFO INDUSTRIJA Profit Audija pao za više od milijardu evra u prvom kvartalu zbog...

Profit Audija pao za više od milijardu evra u prvom kvartalu zbog problema u snabdevanju

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Dobit iz poslovanja je opala za 74 odsto, na 466 miliona evra u prvom kvartalu.

Audi je saopštio da je strmoglav pad profita i prihoda u prvom tromesečju posledica problema u logistici i snabdevanju, što je uticalo na isporuke automobila s V6 i V8 motorima.

Dobit iz poslovanja premijum marke Volkswagen grupacije pala je za 74 odsto na 466 miliona evra, s 1,82 milijarde evra u istom tromesečju prošle godine.

Prihodi su pali za 19 odsto, na 13,72 milijarde evra (prošle godine 16,88 milijardi evra), saopštio je Audi u petak.

Finansijski direktor Audija, Jirgen Ritersberger, rekao je da su uska grla u snabdevanju, posebno kada je reč o V6 i V8 motorima, imala negativan uticaj na kvartalne rezultate.

Audi je morao da obustavi prodaju modela s dotičnim motorima, jer ključna komponenta nije bila dostupna kod snabdevača. I drugi proizvođači automobila su prijavili slabiju zaradu ili prihode u prvom tromesečju, uključujući Stellantis, Mercedes-Benz i Volkswagen grupaciju.

U razgovoru s investitorima o zaradi, Ritersberger je odbio da precizira o kojem delu motora se radi, rekavši da je u pitanju „kompleksna komponenta koja je važna za efikasnost motora“.

Manager Magazin je u januaru izvestio da je sporna komponenta remen koji se koristi u starter-generatorima u hibridnim automobilima. Isporučuje ga podružnica Continental Vitesco. Audi ovu komponentu u svojim prestižnim sklopovima koristi od 2018.

Proizvođač iz Ingolštata i Vitesco su u sporu oko dotičnog dela od leta 2023., preneo je Manager Magazin.

U izjavi za Automobilwoche, Vitesco je saopštio: „U bliskom smo kontaktu s Audijem po tom pitanju. Ne želimo da dajemo bilo kakve dalje izjave.“

Iz Ingolštata su takođe izvestili da se modeli s V6 i V8 motorima ne mogu privremeno ponuditi zbog ograničene dostupnosti komponente koja se ne može zameniti u kratkom roku.

„To je veoma složena, specifična komponenta, koja značajno doprinosi efikasnosti naših V6 i V8 motora. Na dobrom smo putu da rešimo ograničenja“, rekao je portparol Audija za Automobilwoche.

Glavni operativni direktor Volkswagen grupacije, Arno Antlic, rekao je investitorima da je Audi u procesu dodavanja drugog snabdevača za ovu komponentu.

Prema izvorima Automobilwochea, Audijevi modeli s V6 i V8 motorima ponovo su dostupni u Nemačkoj od sredine marta.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime