Naslovna PREMIJERE BMW M3 CS pristiže s više snage i manje mase (GALERIJA)

BMW M3 CS pristiže s više snage i manje mase (GALERIJA)

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

BMW proizvodi „Clubsport“ modele još od vremena E9, što je najbolja stvar koja se može dobiti posle CSL-a.

Nakon što je prethodna generacija M3 primila CS tretman krajem 2017., dobivši više snage a manje mase, skinut je veo s naslednika.

Recept je isti kao kod F80 modela, što znači da je dostupan isključivo s automatskim menjačem, ali postoji jedna ključna razlika. Novi M3 CS poseduje xDrive pogonski sistem s tim što se može podesiti na čisto zadnji, dok je prošli model dostupan isključivo sa zadnjim pogonom.

Inženjeri BMW M divizije su „frizirali“ 3,0-litarski twin-turbo S58 na 550 konja, što se savršeno poklapa sa M4 CSL (sa zadnjim pogonom). Doduše, to nije najpotentniji redni šestocilindraš u istoriji bavarske kompanije, jer time može da se pohvali jedan raritet, a reč je o 3.0 CSL-u s 560 ks. Maksimalni obrtni moment iznosi 650 Nm, što znači da nije promenjen u poređenju s M3 Competition xDrive, na kome je baziran.

Pored dodatnih 40 konja, M3 CS je izgubio oko 35 kilograma zahvaljujući upotrebi plastike ojačane ugljeničnim vlaknima (CFRP). Ona je svoje mesto našla u slučaju haube motora, prednjeg splitera, usisnika vazduha, obloga retrovizora, zadnjeg difuzora i zadnjeg spojlera. Krov je takođe napravljen od istog, lakog i u isto vreme ekstremno izdržljivog materijala, baš kao i polugice za menjanje stepena prenosa i elementi trima enterijera.

U dijetu su uključeni i titanijumske komponente poput prednjih kadica (ugljenična školjka) i zadnji „prigušivač“ izduvnog sistema. Pored toga, zadnji ventilacioni otvori i kontrolne jedinice su uklonjeni, sve u cilju skidanja dodatnih grama. Kod M4 je primenjen ekstremniji princip, jer nema ni zadnjih sedišta, ali to bi bilo pomalo besmisleno u slučaju automobila s četvoro vrata. S tim u vezi, podsetimo da je isti recept uklanjanja zadnjih sedišta primenio i Jagur s XE SV Project 8. Prethodne generacije M3 CS i M5 CS, poseduju zadnja sedišta, mada su kod potonjeg umesto zadnje klupe mesto pronašla dva individualna sedišta s boljom lateralnom podrškom.

S obzirom na suficit u snazi, M3 CS do „stotke“ ubrzava za 3,4 sekunde, što je dve desetinke brže u odnosu na Competition xDrive. M vozački paket je standardan, što znači da BMW-ova sportska limuzina može da pojuri do 303 km/h.

Stajling je naravno kontroverzan, i to se ne odnosi isključivo na hipertrofirane „dabrove zube“. „Signal“ zeleni finiš i žuta dnevna svetla evociraju na M4 CSL, M5 CS i trkačke automobile. Baš kao i u slučaju „hardkor“ kupea, konture maske hladnjaka su obojene u crveno, dok je prednji odbojnik u velikoj meri identičan. Pored toga, izložene sekcije od ugljeničnih vlakana na haubi takođe su refleksija rešenja na M4 CSL.

Atraktivna zelena boja neće biti jedina u ponudi, jer će kupci moći da se odluče za „Sapphire“ crnu, „Brooklin“ sivu metalik, kao i „Frozen Solid Individual“ belu. Što se unutrašnjosti tiče, elektropodesiva, grejana prednja sedišta, poseduju osvetljene „CS“ logoe, presvučena su „Merino“ kožom i „Mugello“ crvenim akcentima. Obruč volana je presvučen alkantarom, dok poznate „M“ boje ukrašavaju bezbednosne pojaseve.

Mada se radi o najperformantnijem M3 do sada, BMW dodatno naplaćuje za karbon-keramičke kočnice, jer standardni model poseduje konvencionalne kočnice. Što se „obuće“ tiče, radi se o Michelin Pilot Sport Cup 2 jedinicama, dimenzija 275/35 ZR19 napred i 285/30 ZR 20 pozadi. Naplaci su od kovane legure, dostupni u crnoj ili „zlatno-bronzanoj“ varijanti.

BMW kaže da će M3 CS proizvesti u ograničenoj seriji, ali nam nije otkrio koliko to tačno iznosi. Ukoliko u priču uključimo logiku, uvidećemo da je manje ekskluzivan od M4 CSL-a, koji je proizveden u 1.000 primeraka, tako da bi, uz činjenicu da je reč o praktičnijem modelu s četvoro vrata, trebalo očekivati nešto veću brojku.

Auto Moto Show

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime