Naslovna AKTUELNO Prvi Lamborghinijev EV će biti grand turer a ne SUV

Prvi Lamborghinijev EV će biti grand turer a ne SUV

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Lamborghini radi na svom prvom čisto električnom proizvodu, koji će pristići negde tokom 2028. u formi 2+2 grand turera.

Pored hibridizacije kompletne game do kraja godine, Lamborghiniće dodati četvrti model u svoj portfolio, koji bi trebalo da pomogne smanjenju emisije ugljenika za 80 odsto, što je aktuelni plan kompanije.

Šef Lamborghinija, Štefan Vinkelman, rekao je da će četvrti model pokriti „rupu“ u okviru aktuelne ponude.

„Radiće se o novom stilu karoserije, jer ono što našoj gami nedostaje danas je 2+2 GT, a ja mislim da će on biti sjajan dodatak tandemu superautomobila i SUV-u“, rekao je Vinkelman.

To znači da nećemo imati posla s modelom koji će raspolagati terenskim sposobnostima poput Urusa, što praktično negira glasine koje kažu da je u pitanju krosoverska karoserijska konfiguracija. Dakle, neće biti značajnije povišenog klirensa i naglaska na praktičnost. Lamborghini u ovom slučaju ostaje dosledan svom nasleđu.

Nakon svega, Espada i Islero su imali nešto viši klirens od Miure, a nijedan nije bio predviđen za silazak s asfalta.

Čisto električni GT četvorosed bi umesto toga mogao da se pozicionira kao rival naredne generacije Porschea 911 EV, o kojoj za sada samo kolaju glasine. Novi elektromobil će se pridružiti Lamborghinijevoj ponudi koja je već sada gotovo kompletno elektrifikovana. Urus će biti temeljno ažuriran sledeće godine, kada će biti konvertovan u „plug-in“ hibrid, dok će naslednik Huracana takođe posedovati izvesne električne atribute. Zatim, tu je Revuelto koji nasleđuje Aventador, i prva je PHEV perjanica u šezdesetogodišnjoj istoriji marke iz Santa Agate Bolonjeze.

U Lamborghiniju još uvek nisu spremni da diskutuju o detaljima, ali će 2+2 GT verovatno mnogo toga pozajmiti od Revuelta, čiji će „Y“ dizajnerski motiv postati zaštitni znak budućih Lamba. Elektromobil verovatno neće izazvati Revuelta niti Huracanovog naslednika na stazi, jer kako kažu u Lamborghiniju, on nije predviđen za to da se po apsolutnim performansama meri sa superautomobilima.

Međutim, moguće je da bi sofisticirana tehnologija motora s aksijalnim fluksom, koja je primenjena na prednjoj e-osovini Revuelta, mogla da pronađe mesto i u novom električnom GT-u, donoseći veću energetsku gusitnu i efikasnost nego konvencionalnije jedinice s radijalnim fluksom. Trenutno, samo superautomobili poput Lambove perjanice, Ferrarija SF90 i McLaren Arture, poseduju elektromotore s aksijalnim fluksom.

Trenutno, samo superautomobili kao što su vodeći Lambo, Ferrari SF90 i McLaren Artura imaju elektromotore sa aksijalnim fluksom.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime