Naslovna INFO Porsche testira V4 motor u 911-ici

Porsche testira V4 motor u 911-ici

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Iako je izveden iz modela 919 Hybrid koji je osvojio 23 časa Le Mana, ima potencijal da se nađe u jednom serijskom automobilu.

Porsche trenutno testira prototip hibridnog V4 motora u 911 šasiji. Veruje se da je prototip zapravo derivat V4 agregata koji je korišćen u pobedničkom Porscheu 919 Hybrid na 24 časa Le Mana, i koji je kasnije postavio i apsolutni rekord kruga na Nirburgringu.

V4 u 919 Hybridu je 2,0-litarska jedinica s cilindarskim redovima pod 90 stepeni i jednim turbopunjačem. Proizvodi oko 500 ks u standardnoj verziji, odnosno preko 700 kada se poencijali u potpunosti oslobode. Hibridni sistem u 919 Hybridu je dao svoj doprinos s dodatne 402 ks, odnosno 434 ks u Evo specifikacijama. Da li to znači da ćemo dobiti Porsche 911 s četvorocilindarskim motorom i 900 ks? Pa, čini se da je odgovor ipak negativan.

Naime, Porsche još uvek neće da prekine tradiciju i počne da prodaje kultnu 911-icu s četvorocilindarskim motorom. Ovaj model je od začeća do danas pogonjen isključivo jednom osnovnom konfiguracijom, a reč je o šestocilindarskom bokseru. Doduše, u ranim godinama, od 1965. do 1969., Porsche je prodavao model nalik 911-ici s četvorocilindarskim motorom, koji je zapravo bio zamena za 356. Prodavao se pod oznakom „Porsche 912“.

U slučaju spomenutog prototipa, šasija 911 se koristi za testiranje konfiguracije ovog motora na planu održivosti i inženjeringa. S obzirom na poreklo pogonske jedinice, ovo ima smisla, jer je u slučaju 919 Hybrida bila instalirana iza vozača, u središnje pozicioniranoj postavci. Neko će postaviti pitanje – „pa zašto onda nije iskorišćen 718 Cayman za testiranje ovog motora?“. Treba imati na umu da 911 ima veće dimenzije, svestraniji je i može se konfigurisati sa središnje pozicioniranim agregatom, kao što je to ranije bio slučaj u trkačkim specifikacijama.

Porsche je takođe koristio neobične karoserije u prošlosti za testiranje različitih konfiguracija motora, a jednu od najznačajnijih predstavlja Cayman, u kojem se ispitivao osmocilindarski, 5,0-litarski twin-turbo bokser sa 750 ks, koji će se možda naći u Le Mans Living Legend konceptu. Ipak, taj agregat nikada nije došao do serijske proizvodnje, a možda neće ni hibridni V4, jer Porsche često testira nove konfiguracije pre nego što odluči da ih ipak izostavi iz planova.

Ipak, ono što je zanimljivo je vreme kada se ovaj motor testira. Naime, Porsche se obavezao da će do 2030. godine prodavati uglavnom električne automobile, s tim što će 911 biti jedini preostali model s motorom s unutrašnjim sagorevanjem u ponudi. Hibridni 911 prototipovi su već primećeni kako se testiraju (s šestocilindarskim bokserima). Naravno, 718 Cayman i Boxster imaju još nekoliko godina ispred sebe, jer će egzistirati uporedo s budućim električnim 718. Međutim, zašto bi Porsche razvijao potpuno novi motor a da nema gde da ga stavi?

Postoji nekoliko opcija. S jedne strane, V4 bi mogao da se koristi u svrhu sportskih takmičenja i jednostavno prolazi kroz rana testiranja. Možda bi mogao da završi u nekom specijalnom modelu ograničene serije, bilo da se radi o vozilu isključivo za trkačku stazu ili regularnom s motorom male radne zapremine, kao ispraćaj za konvencionalni 718.

Neko bi mogao da pomisli da bi hibridni pogon od 900 ks funkcionisao kao zamena za Porsche 918 Spyder, ali je brend iz Štutgarta već potvrdio da je Mission X koncept prethodnica hiperelektromobila koji bi trebalo da uđe u serijsku proizvodnju u drugom delu dekade i zameni 918.

Naravno, još uvek postoji potencijal da 911 usvoji ovaj pogonski sklop za potrebe sledeće generacije. Porsche možda svesrdno ulaže u e-goriva, kako bi održao u životu 911-icu s motorima s unutrašnjim sagorevanjem, ali manji agregat uparen s hibridnim sistemom bio bi čistiji i „zeleniji“, i omogućio bi nemačkom proizvođaču da ispuni strožije ekološke norme.

Porsche je nedavno patentirao tehnologiju pneumatske opruge ventila, koja bi takođe mogla da bude od koristi u ovom slučaju, omogućavajući da se V4 „vrti“ na preko 9.000 o/min.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime