Naslovna INFO Toyotin “manuelni” menjač u elektromobilima s 14 stepeni prenosa?!

Toyotin “manuelni” menjač u elektromobilima s 14 stepeni prenosa?!

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Konačno dobijamo menjač iz „Paklenih ulica“, koji će se naći u stvarnim automobilima.

Toyota uvodi simulirani manuelni menjač u svoja električna vozila. Očigledno je da se radi o zabavnoj stvarčici, čemu dodatno ide u prilog to što se japanski proizvođač neće ograničiti na šest ili sedam stepeni prenosa.

U nedavnoj prijavi za zaštitu patenata koju je priložila Toyota, objavljenoj pre samo nekoliko dana, tvrdi se da tehnički ne postoji ograničenje koliko „brzina“ takav uređaj može imati. Na skečevima objavljenim uz tehnički dokument može da se detektuje čak 14 stepeni prenosa. Kako sve to zapravo funkcioniše, i sama Toyota se potrudila da nam objasni.

Patent ulazi u brojne detalje u vezi s pojedinostima takvog sistema. Ukratko, vozač će moći da odabere tačno koliko „brzina“ želi. „Broj virtuelnih stepena prenosa može iznositi šest ili više, ili manje od šest stepeni“, navodi se u dokumentu. „Vozaču je dozvoljeno da odabere željeni obrazac u skladu s ličnim preferencijama.“

Međutim, čitavo „odaberi obrazac“ poglavlje je pomalo pogrešno. Da pojasnimo, japanski proizvođač ne opisuje neku vrstu elektromehaničkog sistema radi efikasnog kreiranja onoliko fizičkih stepena prenosa koliko korisnik to želi. Umesto toga, postojao bi fiksni broj stvarnih stepena, verovatno šest, s tim što Toyota koristi četiri kao primer. „Brzina“ se bira baš kao i kod redovnog manuelnog menjača, s tim što se ručica može vratiti u neutralni položaj nakon upotrebe. Zatim, dok vozač prolazi kroz stepene prenosa, virtuelni obrazac se prebacuje na sledeću garnituru „odnosa“. Dakle, ako postoji obrazac od šest „brzina“ i izabrana je šesta, ekran će promeniti dostupne prenosne odnose pozivajući vozača da pređe na sedmu i sve stepene prenosa nakon toga, ili “ubaci u petu” i postojeću garnituru „brzina“.

Zbunjujuće? Pa, postoji razlog zašto proizvođači automobila nikada nisu koristili više od sedam stepeni prenosa u manuelnim menjačima normalnih putničkih automobila. Ručni menjač s 14 stepeni prenosa nije praktičan kada je uparen s motorom s unutrašnjim sagorevanjem. Međutim, kada vaša manuelna jedinica samo simulira promene stepena prenosa, Toyota smatra da nema ništa loše u tome da ljudima pružite veći izbor.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime