Naslovna ECO2 Pariz utrostručio cenu parkiranja za gabaritnija vozila

Pariz utrostručio cenu parkiranja za gabaritnija vozila

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Rezultati referenduma pokazuju da stanovnici Pariza nemaju problem s tim da vlasnici gabaritnih vozila plate više za parkiranje.

Ranije u toku ove godine, Evropska federacija za transport i životnu sredinu, objavila je istraživanje koje je pokazalo da SUV/krosoveri postaju preveliki za evropske puteve i parking prostore.

Zagađenje takođe predstavlja veliki problem, budući da su SUV modeli obično teži, troše više goriva i emituju više štetnih gasova u poređenju s regularnim automobilima. Ekološki aktivisti inistiraju na tome da treba da budu uvedene restrikcije protiv vlasnika velikih vozila.

Rezultati referenduma održanog tokom vikenda u francuskoj prestonici pokazuju da je za mnoge ljude sasvim u redu da se vlasnicima SUV-ova naplati više za parkiranje. Parižani su glasali za trostruko višu tarifu (u centru grada) od 18 evra, kada je reč o vozilima s povišenim klirensom, dok cena parkiranja za ostatak grada iznosi 12 evra. Ove promene se neće odnositi na stanare.

Da bismo pojasnili stvari, treba spomenuti da se ova odluka ne odnosi isključivo na SUV/krosovere. Vlasnici regularnih automobila mase 1.600 i više kilograma, takođe će morati dublje da zavuku ruku u džep. Električna vozila teška preko 2.000 kilograma, isto tako će biti pogođena novom tarifom. Oni koji žive ili rade u Parizu biće izuzeti, kao i hendikepirani. Pored toga, taksi vozači, radnici u zdravstvu i trgovci takođ neće morati da plaćaju dodatno za parkiranje.

Pored toga je vredno pomena da je samo 5,7 odsto glasača, njih 78.000 od ukupno 1,3 miliona otišlo do glasačkih mesta. Parižani su s 54,55 odsto glasova glasali u koristi utrostručavanja cene parkinga za teža vozila. Uprkos niskoj izlaznosti, očekuje se da će odluka stupiti na snagu u septembru ove godine.

Prošlogodišnji referendum održan u aprilu, kada se glasalo za zabranu rentiranja električnih skutera, takođe nije privukao glasače, jer je izašlo samo 103.000 osoba, što je sedam odsto od ukupnog broja registrovanih glasača. I u ovom slučaju, uprkos niskoj izlaznosti, u „Gradu svetlosti“ je blagovremeno zabranjeno rentiranje električnih skutera.

Procenjuje se da će novi referendum održan tokom vikenda uticati na oko 10 odsto vozila u Parizu, što je izjavio zamenik gradonačaelnice zadužan za saobraćaj, David Belijar. Za pretpostaviti da neko ko poseduje veliki luksuzni SUV poput Mercedesa GLE ili BMW-a X5 neće imati problem da umesto šest evra za parking plati 18, mada ukoliko napravimo paralelu s našom realnošću, to možda baš i neće biti tako.

S tim u vezi, rezultat ovog glasanja bi mogao da utiče na druge evropske prestonice, koje bi mogle da preduzmu slične mere. Da li će to zaustaviti „pomamu“ za SUV/krosoverima? Čini se da je takav epilog manje verovatan, mada je u svemu paradoksalno što je malom broju ljudi zaista potrebno takvo vozilo. U velikoj većini slučajeva karavani ili monovolumeni zadovoljavaju sve potrebe, ali oni su za mnoge razmažene vozače „dosadni“, mada generalno pružaju mnogo više zadovoljstva u vožnji od SUV/krosovera.

Gradonačelnica Pariza An Idalgo, smatra da će i drugi evropski gradovi biti ohrabreni pariskim primerom, tako da će preduzeti slične mere: „Parižani su napravili jasan izbor, drugi gradovi će uslediti. Mi smo ponosni što smo nametnuli goruće ekološko pitanje u vreme kada ugrožavanje životne sredine predstavlja izvor svih zala. Ovo je oblik otpora u Parizu i odgovora na zabrinjavajuće trendove.“

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.
Prethodni tekstBMW će lansirati šest modela na Neue Klasse platformi tokom ove dekade
Sledeći tekstŠkoda slavi 90 godina modela Superb na Rétromobile izložbi

1 komentar

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime