Ulazna verzija odbacuje V8 i prebacuje se na zadnji pogon.
Nakon što je SL roudster dobio četvorocilindarski motor 2022., Mercedes-AMG je istu mašinu implementirao u njegov kupe ekvivalent.
Novi GT43 će poslužiti kao ulazni model, a pogon na sve točkove će mesto prepustiti onom na zadnje.
Komforniji 2+2 grand turer u poređenju s prethodnim sportskim dvosedom, novi AMG GT Coupe nasleđuje od SL43 električni turbopunjač izveden iz Formule 1. Ipak, novi kupe raspolaže s više snage, budući da njegov četvorocilindraš isporučuje 421 ks, 40 konja više od modela sa sklopivim krovom.
Takođe raspolaže s 500 Nm, što je 20 više u odnosu na SL43. AMG je revidiranom GT-u podario blago hibridnu postavku, koja privremeno obezbeđuje dodatnih 15 ks. Snaga se na točkove šalje putem devetostepenog automatskog menjača s dvostrukom spojnicom.
Uprkos dodatnoj snazi, GT43 je i dalje značajno sporiji u poređenju s V8 modelom. Potrebno mu je 4,6 sekundi da dostigne 100 km/h, što je u ravni s VW Golfom R. Maksimalna brzina iznosi 280 km/h, što je nešto više od naoštrenog hečbeka.
Mercedes-AMG ne spominje masu vozila, ali ona bi trebalo da je značajno manja zbog odsustva četiri cilindra i pogona na sve točkove. S tim u vezi, druga generacija modela je gabaritnija od prethodnika, što je i logično nakon tranzicije na praktičniju GT formu. Poređenja radi, novi GT63 s V8 motorom i pogonom na sve točkove težak je kolosalnih 1.970 kilograma.
U Evropi, Mercedes-AMG namerava da prodaje ulaznu verziju sa standardna dva sedišta, uz opcionu 2+2 konfiguraciju. Upravljanje na sve točkove će takođe dodatno koštati, a kada bude implementirano, omogućavaće zakretanje zadnjih točkova u suprotnom smeru u odnosu na prednje do brzine od 100 km/h, odnosno u istom smeru pri višim brzinama.
GT43 i SL43 nisu jedini sportski modeli koji koriste 2,0-litarski model pozajmljen od kompaktnih „45“ modela. AMG je ovu jedinicu instalirao u aktuelne C63 i GLC63. Internog naziva M139I, najsnažniji serijski četvorocilindraš na svetu je uzdužno postavljen u skupljim modelima, ne poprečno kao što je to slučaj u CLA45, GLA45 itd. Osnovna Lotus Emira takođe poseduje poprečno postavljenu veziju ovog motora.