Naslovna INFO VESTI Audi odustaje od zbunjujuće nomenklature

Audi odustaje od zbunjujuće nomenklature

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Oznake „55 TFSI“ i „40 TDI“ odlaze u prošlost i srećan im put.

Audi nas je sve zbunio 2017. kada je uveo dvocifrenu nomenklaturu u okviru svoje game.

Bazirana je na izlaznoj snazi, od „30“ za automobile od 110 do 130 ks, pa do „70“ za one koji raspolažu s najmanje 545 konja. Pored dvocifrene oznake, tu su obično i slovne poput „TFSI“, „TDI“ i „Quattro“. Nakon sedam godina, kompanija iz Ingolštata odlučila je da odustane od ove šeme (što pozdravljamo).

Kolo je poveo Q6 e-tron predstavljen ove nedelje, mada je prebacivanje tehnički započelo s Q8 e-tronom. Ni na većem električnom SUV-u ne pronalazimo brojke. Međutim, Audi i dalje koristi zbunjući obrazac imenovanja u oficijelnoj dokumentaciji za Q8 e-tron. Florijan Hauzer, šef prodaje i marketinga za baterijska električna vozila Audija, izjavio je da kompanija više ne mora da implementira brojeve.

Marka „četiri prstena“ želi da pojednostavi svoju ponudu, na šta ukazuje novi električni krosover. Regularni Q6 s pogonom na sve točkove poznat je pod nazivom Q6 e-tron Quattro, a onaj „naoštreniji“ kao SQ6 e-tron. Buduća varijanta s pogonom na zadnje točkove će takođe poneti naziv Q6 e-tron, ali bi Audi mogao da doda sufiks poput „Performance“, da bi diferencirao ponudu modela s različitim veličinama baterija.

Neće samo elektromobili usvojiti pojednostavljenu nomenklaturu, već će primer slediti i benzinci i dizelaši.., na neki način. Audi je saopštio da će dvocifrena kombinacija biti izbačena sa zadnjeg dela konvencionalnih vozila. Međutim, još uvek nije odlučeno da li će biti ukinuti u potpunosti sa konfiguratora, marketinškog materijala itd.

Na putu su još neke izmene koje se tiču imenovanja modela. Pre godinu dana, bivši šef Audija, Markus Disman, potvrdio je da će A4 postati A5 u narednoj generaciji, baš kao što će se A6 prebaciti na A7 oznaku, dok će parne pripasti električnim modelima. Samim tim, stvoriće se prostor za baterijski pogonjene A4 i A6.

U Ingolštatu takođe nameravaju da odustanu od A1 malog hečbeka i Q2 krosovera iz B segmenta nakon isteka aktuelnih generacija. TT je ukinut u novembru 2023., a proizvodnja R8 će se okončati ovog meseca.

U međuvremenu, u pripremi je veliki Q9 SUV, s tri reda sedišta, kao odgovor Mercedesu-Benzu GLS i BMW-u X7. Q9 će biti među poslednjim novim modelima s motorima s unutrašnjim sagorevanjem, budući da Audi planira da od 2026. lansira isključivo čisto električna vozila. Što se tiče proizvodnje benzinskih modela, proizvodiće se do 2033., kada će Audi postati čisto električna marka.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime