Naslovna INFO Kako da produžite vek svojim letnjim pneumaticima?

Kako da produžite vek svojim letnjim pneumaticima?

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Do sada smo (skoro) svi promenili gume na automobilima, te umesto zimskih instalirali letnje, osim onih ljudi koji koriste pneumatike za sve vremenske prilike. Zašto je to važno možete pročitati OVDE.

Dakle, obuli smo našeg ljubimca u „elegantniju“, „tišu“ letnju „obuću“, uz nadu da će nas poslužiti za sav novac koji smo dali za nju.

Ponekad, čista je „lutrija“ kada je reč o radnom veku pneumatika. U okviru njihove eksploatacije uvek mogu da nam s dese nepredviđene stvari i “gumi defekti” kada ih najmanje očekujemo. Ipak, u najvećoj meri stvari zavise od nas samih. Ukoliko se koriste kako treba, letnje gume će trajati više od 2-3 godine. Pitanje koje se nameće je da li možemo da im produžimo život?  Evo nekoliko saveta s tim u vezi. Uvek je poželjno preći veći broj kilometara uz manji ukupan trošak.

Šta treba redovno proveravati?

Na prvom mestu morate paziti da pritisak u gumama ne bude previsok ili prenizak. Dobra ideja je napuniti ih azotom jer ovaj gas neznatno varira po pitanju zapremine, koja može da varira s promenama atmosferske temperature. Budući da su njegovi molekuli veći od molekula kiseonika, teže će „pobeći“ iz guma.

Drugo, proverite da li su gume izbalansirane a geometrija trapa ispravna. Ako je sve na mestu, onda će kontaktna površina biti ravna, što znači da će manje opterećenja biti na pneumaticima. Proverite uvlačenje, kao i zatur točkova na obe osovine. Pored toga, ako su gume korektno centrirane, vozilo će trošiti manje goriva. Na kraju, ali ne manje važno, upravljivost će biti poboljšana. Ako gume škripe kod svakog skretanja, vreme je za proveru.

Izvesna vrsta prljavštine može da naudi gumama

Pneumatici su napravljeni tako da se dobro nose s prašinom, blatom i sličnim stvarima, ali ne i sa svakom vrstom prljavštine. Često možemo da čujemo ljude kako se hvale time što drže svoje ljubimce u garažama. Međutim, pod garaže u tom slučaju mora biti čist. Imajte na umu da guma „ne voli“ proizvode na bazi nafte. Ako je u kontaktu s uljem, benzinom ili nekim drugim hemikalijama, počeće da gubi svoje karakteristike, tako da gledajte da to prevenirate. Ako dođe do kontakta s gorivom na benzinskoj stanici, gledajte da to što pre sperete s pneumatika.

Redovna provera ogibljenja je takođe od ključnog značaja

Redovno proveravajte gume. Čak i ako ste ih napunili azotom, ako je balans u redu i ako nikada niste pregazili neku naftnu ili mrlju od ulja, neki ekser na putu može da ih probuši, a u tom slučaju će polako da gube pritisak. Vozite sporo kroz tiho okruženje na suvoj podlozi i poslušajte da li se pojavljuju neki neuobičajeni zvuci iz pneumatika. Ako kojim slučajem guma ima izbočinu zbog „randevua“ s nekom udarnom rupom i želite da je zamenite, uradite to s oba pneumatika na istoj osovini. Nikada nemojte menjati gumu samo na jednoj strani sem ukoliko trenutno nemate drugu opciju.

Rotiranje pneumatika je imperativ, sem ukoliko vaše vozilo ima pneumatike različitih dimenzija napred i pozadi. U tom slučaju, ne možete ništa uraditi po tom pitanju. U suprotnom, menjajte poziciju guma na svakih 8.000 do 10.000 pređenih kilometara.

Takođe, redovno proveravajte ogibljenje. Istrošeni amortizeri ili oslabljene opruge, dovešće do poskakivanja točka, što izaziva dodatno habanje guma. Pored toga, proveravajte spone i ležajeve. Istrošen ležaj ili spona će uticati na centriranje točka, što takođe može dodatno da ošteti gumu.

Izbegavanje rupa i ivičnjaka

Pazite na udarne rupe i ivičnjake i pokušajte da ih izbegavate u što većoj meri. Ukoliko baš morate da parkirate vozilo preko ivičnjaka, popnite se na njega što je laganije moguće, ne dozvolite da inercija automobila to uradi, jer se na taj način može oštetiti unutrašnja struktura pneumatika, što neminovno dovodi do zamene (obe gume na dotičnoj osovini).

Stil vožnje je ono često prenebregavamo, ali ništa ne utiče na potrošnju pneumatika kao agresivna vožnja. Napuštanje parkinga uz „potpis“ i kočenje u poslednjem momentu neće doneti ništa dobro vašim gumama. Imajte to na umu.

Auto Moto Show

Priredio: Pavle Barta

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.
Prethodni tekstNajmanji rotacioni motor na svetu “vrti se” do 30.000 o/min (VIDEO)
Sledeći tekstFormula 1 uvodi sintetičko gorivo do 2026.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime