Naslovna ECO2 Volkswagen kreće u električnu ofanzivu s tri nova SUV/krosovera

Volkswagen kreće u električnu ofanzivu s tri nova SUV/krosovera

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Volkswagen ID porodica električnih automobila će se proširiti s tri SUV/krosovera do 2028., od gradskog modela, preko srednje pozicioniranog modela do luksuzne perjanice.

Nemačka kompanija se priprema za lansiranje tri nova SUV-a, kao deo revidirane ID strategije, koju je nedavno implementirao novi šef marke, Tomas Šefer.

Novi električni SUV/krosover modeli imaju za cilj da prošire uticaj nemačkog proizvođača u tri najveća globalna tržišna segmenta, sudeći po izvorima iz Volkswagenovog sedišta u Volfsburgu, uključujući kompaktni model s prednjim pogonom, kreiran kao električna alternativa T-Crossu, kao i model srednje veličine, kao električna varijanta Tiguana.

Vodeći primerak u dotičnom trilingu je SUV/krosover namenjen premijum tržištu, koji potiče iz Volkswagenovog Trinity projekta.

Opisan kao „tehnološka demonstracija“ sposobnosti Volkswagenovog električnog pogonskog sklopa i softvera, plan je da zauzme poziciju između postojećih Tiguana i Tuarega, s varijantama s jednim elektromotorom koji pogoni zadnje točkove, odnosno s tandemom elektromotora i pogonom na sve točkove.

Predviđena da bude lansirana 2028., ID SUV perjanica je bazirana na Volkswagenovoj SSP arhitekturi, novoj strukturi za električne automobile, inicijalno kreiranoj pod Šeferovim prethodnikom, Ralfom Brandšteterom.

Među naprednim detaljima koji će biti implementirani u SSP je novi 800-voltni sistem, koji će VW-ovoj novoj električnoj perjanici omogućiti podršku 350-kilovatnom brzom punjenju, kao i bi-direkcionoj funkciji punjenja pri višim kapacitetima od onih kojima raspolažu današnji ID modeli.

Takođe je planirano da SSP dobije Volkswagenovu novu unifikovanu baterijsku tehnologiju.

S ciljem da pojednostavi dizajn paketa baterija u svim budućim najprodavanijim elektromobilima u okviru Volkswagen grupacije, uvedena je prizmatična forma baterijskih ćelija, ali se tvrdi da može da podrži brojne različite hemije.

To podrazumeva litijum-gvožđe-fosfatne ćelije, koje nalazimo u Teslinim ulaznim modelima, koje i jesu predviđene za priuštivije primerke, kao i nikl-kobalt-manganske ćelije s visokim udelom nikla za premijum orijentisane modele.

Mada je tek na početku mandata, Šefer je zacrtao slične razvojne ciljeve za novi Trinity SUV, kao i za limuzinu, prvobitni karoserijski stil planiran za Trinity projekat, koji je predložio Brandšteter 2021.

Ono što je takođe bilo predviđeno je autonomija od 700 kilometara, nivo 4 autonomne vožnje i softverski paket koji će omogućiti kupcima da priušte nove karakteristike i unaprede svoje vozilo putem 5G konektivnosti.

Misterija okružuje dizajn Volkswagenove buduće električne perjanice, mada bi mogao da preuzme ulogu ID.6 dugačkog gotovo pet metara, koji se prodaje na kineskom tržištu i u ponudi je sa sedam sedišta. U prodaji je od 2021.

To bi ga pozicioniralo u segment velikih SUV/krosovera, sličnih dimenzija kao što su benzinski pogonjeni Kia Sorento i Mazda CX-8.

Proizvođen u okviru Volkswagenovog zajedničkog poduhvata s kineskim partnerima FAW i SAIC, ID.6 je baziran na aktuelnoj MEB platformi za električne automobile, dolazi s dva elektromotora, pogonom na sve točkove i kombinovanom izlaznom snagom od 225 kW.

Poseduje litijum-jonsku bateriju od 82 kWh, koja omogućava domet do 450 kilometara po prilično popustljivom CLTC testnom ciklusu koji se primenjuje u Kini.

Ipak, pre nego što se revidirani Trinity projekat ostvari, Volkswagen planira da lansira novi ulazni SUV/krosover, pozicioniran kao električna alternativa T-Crossu.

Udružen s predstojećim ulaznim, električnim SUV/krosoverom Škode, pozicioniranim ispod Enyaqa, kao i Seatovim, još uvek nepoznatim pandanom što se imena tiče, biće najpristupačniji među budućim Volkswagenovim ID SUV modelima, a lansiranje bi trebalo da bude obavljeno 2026. Koketira se s nazivom ID.2X.

Kao i kod ID.2 hečbeka koji je Volksvagen u formi koncepta obelodanio prošlog meseca, kompaktni SUV će biti ponuđen isključivo s jednim motorom i pogonom na prednje točkove.

Izvori iz fabrike kažu da je takođe planirano da usvoji Volkswagenovu tehnologiju objedinjenih ćelijskih baterija s litijum-gvožđe-fosfatnom hemijom.

Prvi od Volkswagenovih novih električnih SUV/krosovera, međutim, biće ono što insajderi u kompaniji nazivaju električnim Tiguanom.

Opisan kao automobil koji se može pohvaliti tradicionalnijim i uspravnijim spoljašnjim dizajnom od ID.4 i ID.5, provizorno se planira da bude uveden 2025. godine.

I ponovo tajnost okružuje novi model, iako se očekuje da će ponuditi izbor u vidu pogona na zadnje točkove s jednim motorom i pogona na sve točkove s dva motora, zajedno sa standardnim unutrašnjim rasporedom s pet sedišta i opcionim sa sedam sedišta.

Osnova za Volkswagenov predstojeći električni SUV srednje veličine je nova MEB Plus platforma, dodatno razvijena verzija današnje MEB arhitekture.

„MEB još uvek ima mnogo potencijala. Naš cilj je da podignemo platformu na viši nivo“, rekao je Šefer 2022. godine, dodavši: „Da bismo to postigli, značajno ulažemo u njeno unapređenje. S MEB Plus varijantom, bićemo u odličnoj poziciji u godinama koje dolaze.”

Među ključnim razvojima planiranim za MEB Plus platformu je usvajanje unifikovane ćelijske tehnologije, za koju je Volkswagen potvrdio da je predviđena za uvođenje 2025. To sugeriše da električni Tiguan neće biti lansiran pre sredine decenije.

U okviru nedavne prezentacije, nemački proizvođač automobila rekao je da će MEB Plus platforma omogućiti veće brzine punjenja i duži domet od onih koje danas postižu MEB modeli.

Ovo ukazuje da će novi SUV model napredovati iznad kapaciteta punjenja od 170 kW i dometa od 522 kilometara, koliko nudi ID.4 Pro SUV u kombinaciji s baterijom od 77 kWh (upotrebljivi kapacitet).

Iako je bilo nagoveštaja da bi električni Tiguan mogao da zameni ID.4 i ID.5, Šefer to demantuje, ukazujući da će ova tri modela koegzistirati jedan pored drugog u proširenoj Volkswagenovoj ponudi.

„Ovo je najveći segment vozila na svetu, koji je takođe dom našeg popularnog Tiguana. Novi model može da dopuni naše ID.4 i ID.5“, kaže on.

Znak koliko su uznapredovali Volkswagenovi planovi vezani za električni Tiguan je potvrda da će se proizvoditi zajedno s nedavno modifikovanim ID.3 u Nemačkoj.

U pripremi za ovaj dolazak, Volkswagen ulaže 460 miliona evra u transformaciju i opremanje svog proizvodnog sedišta u Volfsburgu, a planirano je da radovi budu završeni do kraja 2025.

Govoreći o planovima, Šefer je rekao: „Blisko sarađujemo s radničkim savetom u cilju da dovedemo još jedan električni model baziran na MEB Plus platformi u Volfsburg. Ovo će biti model velikog obima u segmentu SUV/krosovera.”

Predviđeno je da Volkswagenova tri nova SUV/krosovera nadograde uspeh postojećih ID.4 i ID.5, gde bi oba trebalo da dobiju moćniji električni pogon u narednim mesecima, pre nego što prođu kroz restilizaciju i dobiju savremenije digitalne funkcije u Evropi u početkom 2024.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime