Naslovna AKTUELNO Toyota će do 2026. lansirati 10 novih električnih automobila

Toyota će do 2026. lansirati 10 novih električnih automobila

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Toyota Motor Corp će lansirati 10 novih baterijskih modela i cilja prodaju od 1,5 miliona elektromobila do 2026.

Japanski gigant želi da ostvari rapidan rast na tržištu gde trenutno kaska za rivalima.

Najveći svetski proizvođač automobila će takođe postaviti novu, specijalizovanu diviziju, koja će se fokusirati na baterijsko-električne automobile nove generacije, saopštilo je rukovodostvo kompanije na brifingu u petak, podvukavši planove pod novim upravnim timom.

Toyota, uključujući Lexus, trenutno ima u ponudi samo tri baterijska modela, a prošle godine je prodato manje od 25.000 tih automobila širom sveta.

Investitori i grupe za zaštitu životne sredine, kritikovali su Toyotu zbog njenog sporog usvajanja baterijsko-električnih vozila, rekavši da je japanska kompanija izgubila pozicije u odnosu na Teslu i druge rivale, koji su se spretnije snašli s brzorastućom potražnjom.

Japanski proizvođač je računao na to da su baterijska vozila samo jedna od opcija koje će biti ponuđene kupcima, kao i da su benzinski hibridi, oblast u kojoj je Toyota pionir, realističnija opcija za neka tržišta i vozače.

„U narednih nekoliko godina proširićemo našu gamu na važnu baterijsko-električnu kategoriju“, rekao je novi šef kompanije, Kođi Sato, na brifingu prošlog petka. Ipak on je dodao da hibridi ostaju važan stub.

Sada se očekuje da se na električne automobile odnosi više od polovine ukupne proizvodnje vozila do 2030.

Ispunjavanje ovih zahteva biće ključno za Toyotu, koja je takođe saopštila da će povećati proizvodnju u SAD, gde rast broja električnih automobila nadmašuje napredak ukupnog tržišta.

Toyotin cilj koji podrazumeva prodaju 1,5 miliona elektromobila godišnje u 2026., 25 odsto je veći od očekivanih 1,2 miliona baterijski pogonjenih jedinica, što je bila očekivana prodaja po prognozama S&P Global Mobilityja pre održanog brifinga.

„Postoji jaz od 300.000 jedinica, tako da se na to može gledati kao razliku od oko godinu dana“, rekao je Jošijaki Kavano, pomoćnik direktora S&P Mobilityja. „Ne čini se nemogućim postizanje tog cilja.“ On je ipak dodao da će rezultat zavisiti od modela koje će Toyota lansirati.

Toyota je saopštila da je prodaja u SAD pala za gotovo devet odsto tokom prvog kvartala. S druge strane, General Motors je ostvario porast od 18 odsto, čemu je doprinela pojačana potražnja flotnih i komercijalnih kupaca za električnim automobilima.

Takođe je indikativno da u najvećoj meri na električna vozila prelaze vlasnici Toyotinih i Hondinih modela, što pokazuju podaci S&P Mobilityja.

„Sada, kada je došlo vreme za novi, veliki inovativni skok, Toyota kaska za konkurencijom, dok sve veći broj ljudi počinje to da shvata“, rekla je Ist Piterson-Truhiljo, aktivistkinja za čista vozila iz neprofitne organizacije Public Citizen.

Izvor: Reuters

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime