Logo sada krasi oštriji dizajn, za koji Opel kaže da doprinosi progresivnijem i modernijem izgledu.
Razlog redizajniranja čuvene „munje“ je usklađivanje s aktuelnom električnom erom.
U osnovi poznati izgled je zadržan, u vidu „munje“ kao centralnog elementa, ali sada simbol deluje oštrije. Logo će biti zvanično lansiran na IAA u Minhenu u septembru, kada će nemačka marka akcenat staviti na potpunu elektrifikaciju.
Nova oznaka će debitovati na Astri Sports Tourer Electric, čisto električnom kompaktnom karavanu, ažuriranoj električnoj verziji Corse i trećem, takođe čisto električnom modelu.
Logo predstavlja posvećenje Stellantisove akvizicije ka čisto električnoj automobilskoj Evropi do 2028., rekao je šef Opela, Florian Hitl.
„Munja ili ’Blitz’ na nemačkom, usko je povezana s električnom energijom, tako da predstavlja idealan amblem koji će simbolizovati Opelov pristup novoj eri koja podrazumeva čisto električnu mobilnost“, izjavio je on.
Novi logo će se naći na novim Opelovim automobilima počev od 2024.