Naslovna DIZAJN Na svu sreću, Porsche nije završio s nekim alternativnim rešenjem za logo

Na svu sreću, Porsche nije završio s nekim alternativnim rešenjem za logo

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Prvobitno kontroverzan, Porscheov logo označava korene ove nemačke marke i ideju njenog osnivača.

Porscheov grb se može nazvati kultnim, baš kao i sportski automobili koji definišu ovu kompaniju.

Propet crni konj na zlatnoj pozadini je prepoznatljiv i ispunjen značajem. Ipak, ovaj grb nikada nije bio unapred određen. Nekoliko drugih rešenja je razmatrano pre nego što je Porsche odabrao logo koji i dan danas povezujemo s njim.

 

Osnivači kompanije iz Cufenhauzena su 1948. smatrali da je jedino potrebno da ispišu „Porsche“ jednostavnim, jasnim slovima. Međutim, pokrovitelji su na stvari gledali drugačije. Dr Otomar Domnik, jedan od prvih Porscheovih mušterija, lansirao je Porsche Prize izbor da bi pronašao logo za novu marku. Maks Hofman, koji je prvi izvozio automobile u Ameriku, razgovarao je s Ferijem Poršeom 1951. u vezi s dizajniranjem oznake. Međutim, nijedno od podnetih rešenja nije „radilo posao“.

U to vreme, Feri Porše je imao ideju da volan ukrasi grbom Štutgarta, ali je logo kreiran tek 1952. Franc Rajmšpis, dizajner i inženjer koji je kreirao VW logo, zaslužan je za originalan dizajn. Baziran na grbu grada Štutgarta, krasi ga propet konj s konturama zlatnog štita. Okolna crvena i crna boja simbolizuju boje pokrajine a stilizovani parošci su detalj s tradicionalnog grba Virtemberg-Hoencolerna.

Dizajn predstavlja Porscheovu posvećenost proizvodnji automobila u Cufenhauzenu i objedinjuje Porscheovo poreklo. S ovim logoom kompanija je imala nešto čime se razlikovala, nešto što je ostavljalo utisak, kako u reklamama, tako i publikacijama. Međutim, ovaj logo je takođe stvorio neke probleme i kontroverzu.

Kolor štampa je pedesetih godina bila skupa i komplikovana. Nije svaki štampar imao mašine koje mogu da proizvedu kolor prikaze, da ne govorimo o grafici koja je u to vreme bila sve samo ne oštra. Porscheov grb je gubio svoj vizuelni efekat kada se štampao u crno-beloj formi. Pored toga, neki ljudi su smatrali Porscheovu oznaku „prenatrpanom“, tako da ne obezbeđuje „kompaktan, koherentan vizuelni efekat“.

Otprilike u isto vreme kada je novi Porsche 911 bio u razvoju, došlo je do stvaranja pokreta da se napravi novi logo. Međutim, po Gislajnu Kesu, hroničaru Porschea, interna korespodencija je sugerisala da je kompanija smatrala da promena nije dobra ideja, tako da se držala originalnog logoa.

Dok Porsche slavi 75. godišnjicu s izložbenim eksponatima i umetničkim automobilima, teško je zamisliti da se na njegovim modelima nalazi bilo šta drugo sem originalnog grba. Čak i kada drugi prozvođači ažuriraju svoje oznake, Porscheov grb ostaje neizmenjen, kao podsetnik na korene.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime