Naslovna AKTUELNO Ferrari SF90 XX Stradale i Spider debitovali s 1.030 ks

Ferrari SF90 XX Stradale i Spider debitovali s 1.030 ks

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Svi raniji XX modeli Ferrarija bili su namenjeni isključivo za trkačku stazu, ali to se promenilo s novim SF90 XX Stradaleom i SF90 XX Spiderom.

Kupci mogu da uživaju u ovim moćnim modelima i na javnim putevima. Međutim, Ferrari je zadržao ekskluzivnost tako što je seriju ograničio na 799 kupea i 99 spajdera.

Mehanička unapređenja

Oba modela nastavljaju s eksploatacijom 4,0-litarskog V8 motora uz asistenciju tri elektromotora, gde se dva nalaze na prednjoj osovini a preostali  između motora i transmisije. Izlazna snaga je porasla na 1.030 konja, sa standardnih 1000.

V8 u SF90 XX Stradaleu samostalno isporučuje 797 ks (586 kW) umesto 780 u prethodnoj iteraciji. Mašinu krase novi klipovi, posebna obrada komore za sagorevanje i ispolirani usisni i izduvni kanali. Usisna grana se nalazi bliže požarnom zidu, da bi se više zvuka prenelo u kabinski prostor. Inženjeri su takođe eliminisali sekundarni vazdušni sistem radi eliminacije 3,5 kilograma suvišne mase.

Elektromotori su takođe prošli kroz unapređenje, za total od 233 ks, naspram 220 prethodnog izdanja. Kapacitet baterije ostaje 7,9 kWh. Kada se kreće isključivo na električni pogon, maksimalni domet iznosi 25 kilometara, a maksimalna brzina u tom režimu nije promenjena – 135 km/h.

Novinu predstavlja i dodatna „boost“ funkcija električnih motora, kada je SF90 u „Qualifying“ režimu vožnje. Ovaj sistem dodaje više snage prilikom izlaska iz krivina, a u Ferrariju tvrde da se na ovaj način vreme kruga na stazi Fiorano skraćuje za 0,25 sekundi. Baterija ima dovoljno potencijala da isporuči do 30 ovakvih „baraža“.

Menjačka kutija je i dalje osmostepena jedinica s dvostrukom spojnicom. Revidirani softver pruža dodatni audio doživljaj pri menjanju stepena prenosa, sličan izduvnim notama kada se podigne stopalo s papučice gasa pri visokim obrtajima.

Oba modela do „stotke“ ubrzavaju za 2,3 sekunde, uz maksimalnu brzinu od 320 km/h.

SF90 XX Stradale takođe raspolaže unapređenim kočnim sistemom, profitirajući na redizajniranim prednjim čeljustima s boljim rashlađivanjem. Prečnik zadnjih diskova je s 360 porastao na 390 milimetara. Novi ABS EVO kontroler funkcioniše u saradnji sa 6W-CDS senzorom u cilju dobijanja procene brzine vozila, odnosno kalkulacije odgovarajuće distribucije kočne sile shodno tome.

Promene u stajlingu

Ferrari je izgled SF90 XX Stradalea učinio agresivnijim u poređenju sa standardnim modelom. Veći prednji spliter usmerava vazduh ispod automobila da bi ga kanalisao ka redizajniranom podvozju. Italijanski proizvođač prijavljuje da se na ovaj način proizvodi 45 kilograma više vertikalnog aerodinamičkog pritiska pri 250 km/h u odnosu na regularni model.

Tamo gde standardni primerak poseduje širok otvor na haubi, Ferrari je u slučaju XX-a dodao sofisticirane aero elemente. Par kanala se nalazi s obe strane „nosa“ vozila, a tu su i dodatna dva blizu centralne sekcije. Po tri „škrge“ počivaju na prednjim lukovima točkova.

Što se zadnjeg dela tiče, i na njega je u istoj meri obraćena pažnja. Dva usisna otvora se nalaze na poklopcu motora, odmah iza  krova. Takođe su revidirani otvori na bočnim krilima, s tri „škrge“ odmah iza njih. Pozadi dominira fiksno krilo, a u Ferrariju kažu da je ovo prvi model s homologacijom za regularni saobraćaj još od F50, koji fabrički poseduje ovakvo rešenje. U totalu, revidiranje karoserije je omogućilo ostvarivanje vertikalnog aerodinamičkog pritiska od čak 530 kilograma pri 250 km/h.

Promene na planu unutrašnjosti su manje izražene. SF90 XX poseduje armaturnu tablu presvučenu alkantarom, uz obilje elemenata od ugljeničnih vlakana. Birač menjača se nalazi nešto više napred, a sedišta su napravljena iz jednog „kalupa“. Ipak, elastični trim koji povezuje gornju i donju sekciju sedišta omogućavaju putnicima da podešavaju naslon.

SF90 XX Spider je u velikoj meri sličan Stradaleu, sem što ima sklopivi krov, koji se može otvoriti za 14 sekundi.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime