Naslovna INFO Toyota Supra s motorom iz BMW-a M4 CSL pristiže ove jeseni?

Toyota Supra s motorom iz BMW-a M4 CSL pristiže ove jeseni?

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Već nekoliko godina kolaju glasine o varijanti pete generacije Toyota Supre, orijentisane na trkačku stazu.

Najnovije informacije dolaze iz Japana, i po njima, naoštrena Supra samo što nije pristigla.

Zapravo, BestCarWeb smatra da bi Toyota Supra GRMN mogla da stupi na scenu ove jeseni. Da li ove vesti treba da uzmemo s blagom rezervom? U suštini da, jer je ista publikacija pre izvesnog vremena objavila da će se premijera desiti 2020. To nije bio jedini izveštaj tog tipa, budući da se nešto slično desilo pred novu godinu, kada je u čitavu priču ubačen pogonski sklop iz BMW-a M4 CSL.

Kao što je poznato, aktuelna Toyota Supra je zapravo „prepakovani“ BMW Z4, za koji znamo da počiva na CLAR platformi, a radi se o veoma svestranoj konstrukciji, koja čini osnovu za brojne modele, od serije 2 do serije 7, kao i od X3 do X7. Samim tim, Toyota ima pristup izvesnom broju moćnih pogonskih sklopova, koji bi mogli potencijalno da se nađu u Supri GRMN (koja je još uvek u domenu glasina). U žiži zbivanja je motor koji se nalazi ispod haube M4 CSL.

Reč je o M TwinPower Turbo tehnologiji izvorno iz M4 GT3 trkača,  koja je mesto pronašla u twin-turbo rednom šestocilindrašu radne zapremine 3,0 litra, s redizajniranim unutrašnjim komponentama.

Čitava „magija“ za rezultat ima 550 ks i 650 Nm maksimalnog obrtnog momenta, koji se šalju na zadnje točkove putem osmostepenog automatskog menjača.

Neko će se upitati zašto nema M xDrive pogona na sve točkove? Odgovor je zapravo vrlo jednostavan, jer bi na taj način bila podignuta masa. M4 CSL do 100 km/h ubrzava za 3,7 sekundi, a hipotetička Supra GRMN s istim motorom raspolagala bi sličnim performansama.

Pored moćnog motora, Supri GRMN bi bile neophodne i neke druge modifikacije, da bi se izdvojila od niže pozicioniranih modela. Tu bi na scenu stupila ekspertiza iz Gazoo Racinga, što znači da bi šasija bila posebno podešena, karoserija bi bila bliža tlu, a ogibljenje kruće. Naravno, kočnice bi obavezno bile moćnije, uz oštriji upravljački sistem. Za očekivati je da bi bio primenjen tretman smanjenja mase, dok bi automobil generalno delovao moćnije. Kabinski prostor s posebnim tapacirungom i trimom, uz prisustvo GRMN oznaka se podrazumeva.

Mada ćemo zadržati pravo na izvesnu dozu skepse kada je reč o potencijalnoj Supri GRMN, dolazak ovog modela bi bio sjajna stvar i pravo osveženje na tržištu. Da podsetimo, Toyotin pulen je prisutan nešto više od četiri godine, a takođe idu priče da će usvojiti čisto električni pogon u sledećoj generaciji, koja bi trebalo na scenu da stupi 2026. Suvišno je reći da bi se radilo o najsnažnijem i najagilnijem primerku s fabričkim specifikacijama ako dobije „zeleno svetlo“ za proizvodnju. Ako se to dogodi, za očekivati je da serija bude ograničena na izvestan broj primeraka.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime