Prošle su gotovo tri godine otkada je Renault lansirao evropsku verziju Arkane, koja nije povezana s modelom koji se prodavao u Rusiji.
Sada je došlo vreme da francuski pulen prođe kroz redovnu restilizaciju, a promene se generalno tiču izgleda, mada su neznatne. Ono što treba istaći je da je u igri nova perjanica u Esprit Alpine paketu opreme.
Anfas od sada krasi novi korporativni „dijamantski“ logo, a nova je maska hladnjaka s drugačijom mrežastom strukturom. Kućišta prednjih farova su nešto oštrijeg dizajna a odbojnik je takođe neznatno revidiran. Promene su još diskretnije kada je reč o zadnjem delu, a najprimetnija se odnosi na nove signalne grupe i isti korporativni amblem na zadnjim vratima, iznad natpisa „Arkana“. Crni, uglačano crni i satensko crni elementi zamenjuju hromirani trim, dok je paleti dostupnih nijansi karoserije dodata „ponoćno“ plava.
Ponuda se sastoji od Evolution, Techno i novog Esprit Alpine paketa opreme. Najprestižnija opcija podrazumeva naplatke od 19 cola, zadnji spojler, prednji spojler u satensko sivoj boji, „Shape Gray“ oznake na uglačano crnim površinama na bočnom trimu.
Što se sedišta tiče, presvučene su Eco Tep materijalom, koji sadrži 10 odsto prirodnih materijala i veštačkim antilopom u većem prisustvu nego kod nekadašnjih R.S. Line i E-Tech Engineered paketa.
Plavi horizontalni šav s Alpina logoom pozadi i dve plave trake na bezbednosnim pojasevima, dodatni su detalji koji krase ovaj model, koji je takođe dobio crveno-belo-plave šavove koji evociraju na francusku zastavu.
Što se tiče najpriuštivije verzije Arkane, u Evolution paketu opreme, ona dolazi s Easy Link info-zabavnim sistemom s bežičnim Android Auto i Apple CarPlay funkcijama. Ova postavka podržava digitalni klaster instrumentacije od 7 inča.
Renault kaže da srednje pozicionirani Techno ima prednji spojler u istoj nijansi kao ostatak karoserije, „satensko-hromirani“ logo i natpis pozadi, kao i naplatke koji su prethodno bili rezervisani za R.S. Line i E-Tech Engineered varijante ovog krosover kupea iz B segmenta.
Paleta pogonskih sklopova se sastoji od blago-hibridnih jedinica sa 140 i 160 ks. Kupci se takođe mogu odlučiti za elektrifikovanu E-Tech varijantu, koja kombinuje 1,6-litarski benzinac s 94 ks s dva elektromotora, uključujući visokonaponski starter-generator, za maksimalnih 145 ks. Ova verzija dobija inteligentnu menjačku kutiju bez kvačila i malu bateriju od 1,2 kWh. Po francuskom proizvođaču, vožnja startuje s čisto električnim pogonom, a u urbanim uslovima, do 80 odsto vožnje se obavlja u tom maniru.
Renault kaže da će knjige porudžbina za restilizovanu Arkanu biti otvorene ovog leta. Cenovnik, koji tek treba da bude objavljen, variraće od tržišta do tržišta, mada ne bi trebalo da bude mnogo odstupanja u odnosu na prethodnika, čija cena u Nemačkoj startuje od 31.000 evra.