Naslovna INFO Razrađivanje motora, da ili ne?

Razrađivanje motora, da ili ne?

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Kada je reč o proceduri razrađivanja motora, postoje dva tabora mišljenja.

Jedan tvrdi da je potrebno da budete nežni prema motoru u prvih 1.000-1.500 kilometara, dok drugi smatra da treba vozite kao da ste ukrali automobil, ne pokazujući bilo kakvu „milost“. Međutim, ovde se nameće pitanje koji je metod ispravan?

Po SavageGeeseu, odgovor je u principu „oba“.

Najbolji način za razrađivanje motora zavisi od samog proizvođača i tipa agregata. Motori za velikoserijska vozila poput Honde CR-V ili Hyundai Sonate zahtevaju minimalno do nikakvo razrađivanje. Oni su kreirani za ljude koji jednostavno uđu u automobil i voze. Ručno rađeni motori ili motori s egzaktnim tolerancijama za visokoperformantne modele kao što su Ferrarijevi i Porscheovi, mogu da profitiraju na procesu razrađivanja.

Jedno od pogrešnih mišljenja u vezi s visokoperformantnim motorima je da su oni fabrički razrađeni. Mada je tačno da se oni testiraju, radi se o proveri kvaliteta da bi se osiguralo da funkcionišu kako treba, da nigde ništa ne curi i slično. Zbog toga automobili poput Corvettea Z06 imaju preporučen period razrade motora.

Još jednu tema predstavlja pitanje da li nakon razrađivanja od 1.000-1.500 kilometara treba menjati ulje. U prošlosti se to preporučivalo da bi se uklonili opiljci i slične čestice koje bi se pojavile tokom procesa. Međutim, motori i motorna ulja su prešli izuzetno velik put u poslednjih 20 godina konstantno napredujući, tako da u većini situacija nije potrebno menjati ulje nakon „razrađivanja“, mada naravno da ne može da škodi.

Dakle, kako bi trebalo da razrađujete motor? Ako želite da ispratite proces, prva stvar je provera uputstva za rukovanje, u kojem ćete pronaći da li je to potrebno ili ne. Ako nema bilo kakvih napomena o razrađivanju, najbolje što možete je da nastavite najnormalnije da vozite automobil. Dajte mu malo vremena da dostigne radnu temperaturu (ne u mestu, već u laganoj vožnji) bez forsiranja. S vremena na vreme menjajte broj obrtaja, tako da vožnja ne bude sve vreme u uskom rasponu, posebno na auto-putu.

Razrađivanje vozila predstavlja nešto više od samog razrađivanja motora. Vaš automobil se sastoji od brojnih drugih pokretnih delova kao što su menjač, diferencijal i točkovi. Tu su i komponente poput kočnica i ogibljenja, tako da ako ste se već odlučili da se upustite u razrađivanje motora, imajte na umu i druge segmente.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime