Naslovna ISTORIJA Lista: Najpouzdaniji BMW motori

Lista: Najpouzdaniji BMW motori

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

BMW je kroz decenije izgradio visoku reputaciju, ne samo što se tiče proizvodnje kultnih modela automobila, već i kada je reč o fascinantnim motorima.

Znamo da su BMW-ovi motori čuveni po obilju snage i njenoj uglađenoj isporuci, ali kako stvari stoje s pouzdanošću?

U ovom članku, preuzetom od BMWBloga, rangiraćemo pogonske agregate bavarske marke po pitanju trajnosti, performansi i zadovoljstva kupaca. Tekst je baziran na sopstvenim iskustvima članova BMWBloga, kao i povratnim informacijama od strane kupaca, prikupljenih preko različitih internet publikacija.

  1. N52

Reč je o atmosferskoj, rednoj šestocilindarskoj jedinici koja je debitovala 2004. i zamenila M54. Karakterisao ju je magnezijum-aluminijumski kompozitni blok, varijabilni rad ventila i sistem direktnog ubrizgavanja goriva. N52 je cenjen zbog svoje uglađenosti, odzivnosti i gorivne efikasnosti. Takođe, bio je jedan od najlakših šestocilindarskih motora u svojoj klasi, mase od samo 161 kilograma. N52 je pogonio brojne modele, kao što su serija 3 E90, serija 5 E60, X3 E83 i X5 E70. Najčešći problemi vezani za ovaj agregat su curenje ulja, otkazivanja vodene pumpe i taloženje gareži. Međutim, ovi problemi nisu bili veoma frekventni, a rešavalo ih je odgovarajuće održavanje. N52 je „penzionisan“ 2015. a zamenile su ga turbo jedinice N20 i N26.

  1. M57

Ovde govorimo o turbodizel rednom šestocilindrašu, koji je debitovao 1998. i zamenio M51. Posedovao je blok od livenog gvožđa, komon-rejl ubrizgavanje, turbokompresor varijabilne geometrije i međuhladnjak. M57 je bio čuven po visokom maksimalnom obrtnom momentu, ekonomičnosti i trajnosti. Takođe, bio je jedan od najpopularnijih dizel motora u Evropi, a na njega se odnosilo više od polovine BMW-ove prodaje. M57 je pronašao svoje mesto ispod hauba brojnih modela, kao što su serija 3 E46, serija 5 E39, X5 E53 i serija 7 E65. Najčešći problemi s ovim motorom tiču se otkazivanja vrtložnih klapni, brizgaljki i grejača. Međutim, ne radi se o ozbiljnim kvarovima, a oni mogu biti rešeni uz relativno niske troškove. M57 je penzionisan 2013., a zamenio ga je N57, koji je bez problema takođe mogao da se nađe na četvrtom mestu, budući da je gotovo u istoj meri sjajan.

 

 

  1. S54

Ovaj redni „šestak“ u atmosferskom izdanju debitovao je 2000., a zamenio ga je S50. Karakterišu ga blok od livenog gvožđa, kolenasto vratilo od kovanog čelika, individualna tela jednostrukog ubrizgavanja goriva, varijabilni rad ventila i dvostruki VANOS. S54 je bio poznat po „gravitiranju“ ka visokim obrtajima, isporuci velike snage i atraktivnom zvuku. Takođe, reč je o jednom od najnagrađivanijih motora njegovog vremena, budući da je 2001. i 2002. osvojio nagradu za Međunarodni motor godine. Samim tim, ne čudi što se S54 našao u nekim kultnim BMW-ovim modelima, kao što su M3 E46, Z3 M Coupe i Roadster E36/8 i E85 Z4 M Coupe i Roadster. Najčešći problemi ticali su se ležaja klipnjače, VANOS sistema i trošenja ulja. Međutim, nisu bili česti i mogli su da se izbegnu odgovarajućim održavanjem i redovnim zamenama ulja. S54 je povučen iz proizvodnje 2008., a treba istaći da nije imao istinskog naslednika. S65 V8 iz narednog M3, mnogo je bliže povezan sa S85 V10 nego S54. Noviji S55 i S58 u velikoj meri su bazirani na N54, koji nije mnogo toga delio sa S54. Samim tim, S54 predstavlja spoj više od šest decenija „finog podešavanja“ BMW-ove prvobitne formule u vidu rednog šestocilindarskog motora, i prilično je verovatno da će ga to zauvek činiti jedinstvenim.

BMW S54 je zacementirao svoje nasleđe u legendarnom M3 CSL. U ovom izdanju isporučivao je 360 ks zahvaljujući revidiranju nekih elemenata.

  1. M30

Još jedan redni, šestocilindarski motor na listi. Debitovao je davne 1968. zamenivši M10. Krasio ga je blok od livenog gvožđa, aluminijumska glava motora, bregasta osovina iznad glave, Bosch ubrizgavanje goriva i razvodni sistem paljenja. M30 je bio obožavan zbog svoje uglađenosti, pouzdanosti i jednostavnosti. Takođe je jedan od BMW-ovih motora koji su najduže opstali na tržištu, pronašavši svoje mesto u više od milion automobila bavarske marke preko od 20 godina.

M30 je pogonio brojne modele, od kojih treba izdvojiti E3 2500-3.3 Li, E9 2800-3.0 CSi, seriju 5 E12, seriju 6 E24 i seriju 5 E28. Najčešći problemi s M30 vezani su za curenje ulja, habanje razvodnog lanca i semeringa stabla ventila. Međutim, ovi problemi nisu bili preterano ozbiljni i mogli su lako da se reše redovnim servisiranjem. M30 je „penzionisan“ 1991., a zamenio ga je M50.

  1. S65

Šta reći sem – dragulj. Radi se o atmosferskom V8 koji je debitovao 2007. zamenivši S62. Krasi ga laki aluminijumski blok, kolenasto vratilo od kovanog čelika, individualna tela jednostrukog ubrizgavanja goriva, varijabilni rad ventila i četvorostruki VANOS. S65 je bio voljen zbog svog „visokoturažnog“ karaktera, uglađene isporuke snage i sjajnog zvuka. Takođe se radi o jednom od najnaprednijih BMW-ovih motora ikada konstruisanih, s prisutnim tehnologijama kao što su regeneracija kočne energije, senzor nivoa ulja i kontrola detonacije. S65 je pogonio samo jedan model – M3 E90/E92/E93. Verzija povećane radne zapremine je korišćena u modelima limitirane serije, kao što su BMW E92 M3 GTS i BMW E90 M3 CRT. P65 trkački motor je takođe baziran na S65 i korišćen je za potrebe BMW-a M3 ALMS, M3 GT2, Z4 GT3 i Z4 GTE.

Najčešći problemi s kojima se suočavao S65 su otkazivanja ležaja klipnjače, aktivatora gasa i ventila za kontrolu „lera“. Međutim, ovi problemi nisu bili frekventni i mogu biti minimizovani odgovarajućim održavanjem i upotrebom kvalitetnog ulja. S65 je povučen iz proizvodnje 2013., a zamenio ga je turbo S55.

Naravno, ova lista, kao i sve ostale na kraju krajeva, podložna je subjektivnim mišljenjima, tako da je sasvim moguće da i neki drugi BMW-ovi motori zaslužuju da se nađu na njoj.

Izvor: BMWBlog

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime