Naslovna ECO2 Nio ET7 jednim punjenjem baterija prevalio preko 1.000 kilometara

Nio ET7 jednim punjenjem baterija prevalio preko 1.000 kilometara

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Masovna proizvodnja nove baterije započeće u aprilu 2024.

Električni automobil kineskog proizvođača Nio, uskoro će se naći u prodaji, i to s baterijama u „polučvrstom stanju“, od 150 kWh (iskoristivih 140 kWh).

Suvišno je reći da se radi o najvećim jedinicama koje se koriste u jednom putničkom automobilu. Da bi demonstrirao kakav domet može da isporuči, šef kineske kompanije, Vilijam Li, provozao je prototip ET7, prevalivši 1.044 kilometra za 14 časova, što je distanca koja nadmašuje mnoga konvencionalno pogonjena vozila.

Test je sproveden pri relativno niskim spoljnim temperaturama (od -2 do 12 stepeni Celzijusa), uz „lajvstrim“. Vožnja je odrađena uglavnom u poluautonomnom režimu, koji Nio naziva Navigate-on-Pilot+. Maksimalna brzina je bila ograničena na 90 km/h, dok je prosečna iznosila solidnih 83,9 km/h, s tim što je vožnja ne računajući stajanja, trajala 12,4 sata.

„Kompletiranje ovog izazova demonstrira mogućnosti baterijskog paketa od 150 kWh“, rekao je Li na društvenoj mreži Weibo. „Što je još važnije, svi modeli u prodaji mogu se modifikovati tako da koriste dotične baterije kroz Nioov sistem zamene baterija.“

Zapravo, baterija od 150 kWh u ET7 biće dostupna isključivo za iznajmiljivanje, što smo videli kod nekih modela automobila u Evropi. Prethodno, kompanija je saopštila da će sama baterija koštati koliko i čitav automobil (ulazni ET5 EV), odnosno oko 42.000 dolara.

Proizvodi je firma WeLion New Energy Technology. Jednoćelijska energetska gustina ove baterije iznosi 360 Wh/kg, odnosno 260 Wh/kg za čitav paket. Tesline najnovije ćelije su nešto ispod 300 Wh/kg. Polučvrste baterije koriste elektrolite u vidu gela, gline ili smole, što pruža veću energetsku gudstinu i bolju otpornost na zapaljenje u poređenju s aktuelnim baterijama. Međutim, one su i dalje daleko od onoga što obećavaju baterije u potpuno čvrstom stanju, koje bi trebalo da udvostruče energetsku gustinu.

Da li ćemo videti bateriju od 150 kWh u Evropi? Teško u neko skorije vreme, posebno imajući u vidu da se „Made in China“ proizvodi izuzimaju od povlastica i subvencija.

Izvor: EcoDrive

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

1 komentar

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime