Naslovna INFO TEHNIKA I TEHNOLOGIJA Najbolji četvorocilindarski motori

Najbolji četvorocilindarski motori

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Ovi četvorocilindraši dokazuju da vam nije potrebna gomila novca da bi vaš ljubimac bio brz.

Uvek je dobro držati se nečega što funkcioniše, što se dokazalo u ogromnom broju slučajeva.

Naravno, V8 motori imaju poseban „šmek“, ali krajem devedesetih je došlo do pravog „buma“ u oblasti tjuninga, kada su trkači i kompanije koje se bave proizvodnjom postprodajnih komponenti, uložili velike resurse u transformisanje malih motora u prave „zveri“, bez žrtvovanja po pitanju pouzdanosti.

Treba imati u vidu da su agregati na ovoj listi neki od najboljih na planeti, kao i da uživaju u postprodajnoj podršci. Oni koji imaju u planu da priušte neku od ovih jedinica i zamene stari motor u svom ljubimcu, treba da znaju da one nisu jeftine, iz prostog razloga što čitav svet zna za njihov potencijal. Mnogi entuzijasti ne pitaju za cenu kada je reč o „nadgradnji“ njihovih automobila.

Dakle, pametan finansijski potez je pronaći automobil koji već poseduje neki od ovih motora fabrički.

Ford 2.3 EcoBoost

Nalazi se između ostalog u Focusu RS i Mustangu EcoBoost

Ovo je jedan od motora s kojima nema greške. Radi se o turbo jedinici koju pronalazimo u Focusu ST i Fiesti ST. Međutim, ono što ga ističe je primena u Mustangu.

Teško je pronaći platformu koja uživa u boljoj podršci od Ford Mustanga. Brojne renomirane kompanije su istupile i pripomogle da ovaj četvoroclindraš pruža performanse kao V8 verzije. Ono što je takođe značajno isticanja je da je ova mašina i dalje podržana od strane proizvođača originalnih delova i opreme (OEM).

Specifikacije

Proizvođač Ford
Godine proizvodnje 2015. – danas
Konfiguracija redni 4 cilindra
Radna zapremina 2,3 litra
Snaga 280–350 ks
Max. obrtni moment 420–475 Nm
Gorivo Benzin
Značajni modeli Mustang EcoBoost, Focus RS

Toyota 4A-GE

Nalazi se između ostalog u AE86 Toyoti Corolli i AW11 MR2

Ovo je verovatno najstariji motor na listi. Sa samo 112 ks na raspolaganju, ujedno je i najslabiji. Međutim, baš kao Omega Speedmasters koji su otišli na Mesec šezdesetih, ovaj Toyotin motor je perfekcija mehaničkog inženjeringa. Konstruisan u saradnji s Yamahom, ovo je jedinica koja je pogonila sve od AE86 „Hachi-Rokua“ do Formula Atlantic trkača.

Ovaj atmosferski agregat s dve bregaste osovine mora da se potera „visoko“ da bi isporučivao veću količinu snage, ali se dokazao kroz sve forme auto-moto sporta, budući da je neverovatno pouzdan. Naravno, njegovoj slavi je doprineo i kultni status AE86 Corolle. Postprodajna podrška nije obilna, ali ovaj agregat će verovatno trajati do momenta kad više ne bude nafte na planeti.

Specifikacije

Proizvođač Toyota
Godine proizvodnje 1983–2000.
Konfiguracija redni 4 cilindra
Radna zapremina 1,6 litara
Snaga 112–140 ks
Max. obrtni moment 131–146 Nm
Gorivo Benzin
Značajni modeli AE86 Toyota Corolla, AW11 Toyota MR2, Geo Prism GSi

Nissan SR20 SR20DET

Nalazi se između ostalog u Silviji S13/S14/S15 za japansko tržište i Pulsaru GTi-R takođe za japansko tržište

Od devedesetih do kasnih 2000-ih, Nissan Silvia je bila jedan od omiljenih izbora za amaterske i profesionalne „driftere“, zahvaljujući izbalansiranoj šasiji i SR20DET motoru koji je mogao temeljno da se modifikuje.

Ovaj agregat je inicijalno pristigao na japansko tržište 1989., a pogonio je sve od Bluebirda preko Pulsara, do spomenutih Silvija, tako da se u principu ne radi o retkom motoru.

S radnom zapreminom od 2,0-litra, isporučujući od 201 do 247 ks u zavisnosti od specifikacija, i u standardnoj formi nudi obilje snage.

Velikodušna podrška od strane postprodajnih firmi dodavanje snage i popravljanje pouzdanosti je bilo prilično jednostavno, bez obzira o kojoj generaciji SR20 se radi, da li je u pitanju Redtop, Blacktop ili Notchtop.

Specifikacije

Proizvođač Nissan
Godine proizvodnje 1989–2002.
Konfiguracija redni 4 cilindra
Radna zapremina 2,0 litra
Snaga 201–247 ks
Max. obrtni moment 265–280 Nm
Gorivo Benzin
Značajni modeli S13/S14/S15 Silvia, Pulsar GTi-R

Subaru EJ25

Nalazi se između ostalog u Imprezi WRX (2006-2014.), Foresteru (2004-2013.), WRX STI-u (2004-2021.)

Ovaj motor bi možda mogao da izazove neku vrstu debate, jer postoje entuzijasti koji preferiraju EJ20. Međutim, kada je reč o nadogradnji motora bez trošenja basnoslovnih suma, nema greške s EJ25.

Treba napomenuti da ovde govorimo o turbomotoru. EJ25 je bio u ponudi s različitim nivoima po pitanju izlazne snage, a u zavisnosti od vozila koje pogoni, snaga ide od 210 do 310 konja. Mada više nego dovoljno snažni u standardnoj formi, ovi motori su poznati po tome što veoma dobro reaguju na jednostavnu intervenciju na ECU-u. Budući da osnovna Impreza predstavlja dokazanu trkačku platformu s decenijama pobeda iza sebe, podrška za ovaj Subaruov motor je temeljna.

Specifikacije

Proizvođač Subaru
Godine proizvodnje 2004–2021.
Konfiguracija redni 4 cilindra
Radna zapremina 2,5 litara
Snaga 210–310 ks
Max. obrtni moment 295–393 Nm
Gorivo Benzin
Značajni modeli Impreza WRX, WRX STI, Forester XT

Mitsubishi 4G63T

Nalazi se između ostalog u Eclipseu GS-T/GSX, Galantu VR-4 i Lancer Evolutionu I-IX

Mada je poznatiji po primeni u moćnom Evou, Mitsubishijev 4G63 turbomotor je po prvi put privukao pažnju entuzijasta tokom slavnih dana trka ubrzanja u SAD kada je reč o uvoznim automobilima. Prva i druga generacija Eclipsea bile su omiljeni izbor trkača na četvrt milje, prvenstveno zahvaljujući pogonu na sve točkove i činjenici da je ovaj turbo motor izuzetno dobro reagovao na modifikovane komponente.

To ne treba da iznenađuje. Na kraju krajeva, ovaj 2,0-litarski motor je kreiran za auto-moto sport, dokazavši se u jednoj od najekstremnijih trkačkih serija – reliju (WRC).

Oštroumni entuzijasti su gledali da nabave najraniji Mitsubishijev reli automobil homologovan za svakodnevni saobraćaj – Galant VR-4. Prosto, pokazao se kao primamljiv za kolekcionare.

Mitsubishi je migrirao VR-4 4G63 i pogon na sve točkove u Lancer sedan, da bi docnije bilo iznedreno devet generacija Evolution modela, koji neće dominirati samo u WRC-u, već i uličnim trkama širom sveta.

Dakle, bez obzira da li ste u potrazi za agregatom za ulicu, trke ubrzanja ili vožnju van asfalta, 4G63 sve to obavlja bez greške.

Specifikacije

Proizvođač Mitsubishi
Godine proizvodnje 1989–2007.
Konfiguracija redni 4 cilindra
Radna zapremina 2,0 litra
Snaga 180–280 ks
Max. obrtni moment 290–355 Nm
Gorivo Benzin
Značajni modeli Galant VR-4, Eclipse GS-T/GSX, Lancer Evolution I–IX

Honda B serije

Nalazi se između ostalog u Acuri Integri (1989-2001.), Del Solu (1996-1997), Civicu Si (1999-2000.)

Šta reći za Hondinu seriju B sem da se radi o motoru koji je definisao čitavu generaciju tjuniranih automobila, oblikovavši tu scenu onakvom kakvu je poznajemo danas. Ovo je agregat koji je svetu podario VTEC (s Integrom za japansko tržište 1989.) i inspirisao ljubitelje automobila da „turiraju“ svoje Civice uz uzvik „VTEC just kicked in, yo“.

Pored inovacija koje su bile inherentne u okviru njegovog dizajna, tjuneri su gravitirali ka Hondinom motoru zahvaljujući njegovoj sposobnosti zamenjivanja komponenti u stilu LEGO kocki. “Miksovanje” i usklađivanje standardnih komponenti otvorilo je mogućnost za ostvarivanje višeg nivoa po pitanju performansi, omogućavajući da se skine visokoturažna VTEC glava s B16 i instalira na blok veće radne zapremine motora koji nije VTEC, B20 na primer.

Zahvaljujući Civicovoj i Integrinoj dominaciji tjunerskom scenom devedesetih i ranih 2000-ih, motori B serije i dalje uživaju u jednoj od najboljih podrški i dan danas.

Specifikacije

Proizvođač Honda
Godine proizvodnje 1989–2001.
Konfiguracija redni 4 cilindra
Radna zapremina 1,6–1,8 litra
Snaga 150–195 ks
Max. obrtni moment 150–177 Nm
Gorivo Benzin
Značajni modeli Acura Integra GS-R, Acura Integra Type R, Honda Civic Si Coupe, Honda CR-X Del Sol

VW EA888

Nalazi se između ostalog u praktično svim modernim Volkswagenovim, Škodinim, Cuprinim i Audijevim proizvodima

Iako ne možemo to sa sigurnošću reći, verovatno se nemačkoj efikasnosti može pripisati razvoj EA888 serije motora. Radi se o dominantnoj jedinici, čije se verzije nalaze u modelima od Audija A3 do VW Tiguana i moćnog Golfa R. S obzirom na širok spektar vozila koja koriste usluge ovog motora, ne treba da čudi što je dostupan u različitim konfiguracijama.

Radna zapremina je standardizovana, s motorima od 1,8 i 2,0 litra. Fabrička izlazna snaga neverovatno varira, od 120 pa do 360 konja. Međutim, ono što ovi motori imaju zajedničko je njihova ravna kriva obrtnog momenta, što znači da ga pružaju u obilju, kao i sposobnost da isporuče veliku snagu za malu količinu novca. Jeftine modifikacije ECU-a su poznate po tome što otključavaju dvocifrene brojke na planu snage i obrtnog momenta. Ukoliko se tome dodaju neke mehaničke modifikacije, oslobađa se još veća količina snage.

Specifikacije

Proizvođač Volkswagen
Godine proizvodnje 2008–danas.
Konfiguracija redni 4 cilindra
Radna zapremina 1,8–2,0 litra
Snaga 120–320 ks
Max. obrtni moment 230–420 Nm
Gorivo Benzin
Značajni modeli Audi A3, Audi A4, Volkswagen Golf GTI, Volkswagen Golf R, Volkswagen Tiguan, Audi Q5

Honda K serije

Nalazi se između ostalog u Acuri RSX, Acuri TSX, Civicu Si, Civicu Type R

Do koje mere motori iz Hondine B serije dobri, ovi iz K serije su još bolji. Nudeći veću radnu zapreminu i u performantnijim varijantama, kao i varijabilni rad ventila kako na usisnim tako i izduvnim bregovima, ovi motori isporučuju iskoristiviju snagu kroz raspon obrtaja u poređenju s „precima“ iz B serije.

Kao i u slučaju starije serije, Honda je ponudila različite K varijante kroz čitavu ponudu, od štedljivih 2,0-litarskih verzija preko visokoperformantnih, 2,4-litarskih, atmosferskih „vrištalica“ do „frizirane“ verzije koju pronalazimo u moćnom Type R-u.

Naravno, izlazna snaga ovih motora u velikoj meri varira u odnosu na primenu, s „konjicom“ koja se nalazi u rasponu od 150 do 320 „grla“. Međutim, ono što je osvojilo tjunersku zajednicu je robusnost ovog motora, koji može bez problema da istrpi ekstremnu ekspoataciju. Pored toga što pronalazi mesto u starijim Civicima, modifikovane verzije motora K serije mogu da se nađu u svemu od „bagija“ do klasičnog Ferrarija.

Specifikacije

Proizvođač Honda
Godine proizvodnje 2001-danas
Konfiguracija redni 4 cilindra
Radna zapremina 2,0–2,4 litra
Snaga 150–320 ks
Max. obrtni moment 177–420 Nm
Gorivo Benzin
Značajni modeli Acura RSX, Acura TSX, Honda Civic Si, Honda Civic Type R

Priredio: Pavle Barta

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime