Naslovna INFO BMW bi mogao paralelno u ponudi da ima konvencionalni i električni M3

BMW bi mogao paralelno u ponudi da ima konvencionalni i električni M3

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Po novom izveštaju, popuštanje regulatornog pritiska omogućava bavarskom proizvođaču da ide s dva radikalno drugačija pogonska sklopa.

BMW je u procesu elektrifikacije čitave game. Shodno tome, bezbedno je za pretpostaviti da će M3 sportska ikona ostati bez varijante s motorom s unutrašnjim sagorevanjem u bliskoj budućnosti.

Izvesno je da taj plan postoji već izvesno vreme, ali novi izveštaj sugeriše da bi moglo doći do izvesnih promena u okviru strategije. Novi (konvencionalni) M3 je na putu, a po svemu sudeći egzistiraće uporedo s električnim modelom.

Pored toga, mnogo je interesantnih detalja u izveštaju BMW Bloga, u kojem se tvrdi da električni i standardni M3 neće deliti platformu. Takođe se kaže da će M4 kupe, s druge strane, biti dostupan isključivo kao čisto električni model. Drugim rečima, limuzina bi mogla da bude jedina opcija za one koji su zaljubljeni u BMW-ove redne šestocilindarske motore.

Plan je da se aktuelna 3,0-litarska S58 jedinica iskoristi za sledeći model, jer će biti u skladu s ekološkim načelima. To znači da će snaga orbitirati oko 500 konja ili više, s tim što manuelni menjač verovatno neće biti u ponudi.

BMW je prikazao električni M model s četiri motora, ali od objave „tizera“ od pre nekoliko meseci do danas, nema nikakvih informacija. U to vreme, činilo se da je bavarski proizvođač podrazumevao da će to biti jedini pogon za novi M3, međutim, popuštanje ekološke regulative je navodno promenilo stvari.

Nekoliko zemalja je odložilo zabranu motora SUS, a stroga regulativa je pogođena „rupama“ ili je u potpunosti razvodnjena. Evropska unija je kreirala odredbu po kojoj se dozvoljava da automobili pogonjeni konvencionalnim motorima budu pogonjeni sintetičkim gorivima, primera radi.

Sa svim navedenim na umu, sasvim je logično što će BMW nastaviti u ponudi da ima M3 s rednim „šestakom“, posebno ako se radi o istom motoru koji pogoni aktuelnu generaciju. Ipak, sve ovo treba uzeti s dozom rezerve, ali bi moglo da ukaže na značaj motora s unutrašnjim sagorevanjem, bar što se tiče performantnih automobila, koji bi mogli da nastave da egzistiraju duboko u 2030-im.

Izvor: BMW Blog

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime