Naslovna ECO2 Audi usporava tranziciju ka čisto električnoj gami

Audi usporava tranziciju ka čisto električnoj gami

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Audi kaže da se povlači iz prilično ambicioznog plana koji je podrazumevao lansiranje brojnih električnih modela.

Razlog leži u reakciji na nešto što novoimenovani šef marke iz Ingolštata naziva „usporavanje elektromobila“, ali i da bi se „izbeglo opterećivanje“ fabrika i prodajnih salona.

„Najpre smo pogledali kojim redosledom i frekvencijom premijera bi organizacija mogla da se izbori“, rekao je Gernot Delner. „Na kraju, odlučili smo da sve raširimo i rasporedimo, da ne bismo opteretili tim i prodajne salone.“

Audi, koji je u vlasništvu Volkswagena, planirao je lansiranje 20 novih modela do 2026., od koji je deset trebalo da bude s čisto električnim pogonom. Sada će fokus ipak staviti na novajlije s novim motorima s unutrašnjim sagorevanjem, kao i „plug-in“ hibride, uz neke čisto električne. Međutim, tajming će biti fleksibilan u smislu kada će se to desiti.

Naravno, marka iz Ingolštata mora nova vozila da lansira prilično brzo, budući da mu ponuda „stagnira“, dok rivali poput Mercedesa i BMW-a pripremaju novu generaciju električnih vozila u godinama pred nama, piše Bloomberg.

Audi čeka na kompletiranje PPE platforme, a radi se o novoj naprednoj šasiji za električna vozila, čiji dolazak kasni zbog softverskih problema s kojima ima teškoća da se izbori VW-ova podružnica Cariad. Predstojeći Q6 e-tron trebalo je da pokrene nekoliko elektromobila nemačke premijum marke, ali su oni na čekanju, mada bi trebalo da počnu da silaze s proizvodnih linija sledeće godine.

Poslednjih nekoliko meseci je bilo teško za Audi, s tim što je šef VW grupacije, Oliver Blume, rekao u junu da marka četiri prstena nije ispunila svoj potencijal. Delner je preuzeo kormilo istog meseca, nakon saradnje s Blumeom u Porscheu, s nastojanjima da povrat iz poslovanja podigne s devet na 13 odsto, piše Bloomberg. U isto vreme, VW grupacija je objavila novi program kresanja troškova, kreiran u svrhu uštede 10 milijardi evra do 2026., što nažalost uključuje i masovna otpuštanja. Cilj je ostvarivanje prinosa iz prodaje od 6,5 odsto, u odnosu na prošlogodišnjih 3,6 odsto.

Audi je prilično dugo odugovlačio s EV tranzicijom, delimično zbog bogate dizel ponude. Naravno, „dizelgejt“ i problemi sa softverom nimalo nisu bili od pomoći. Pored toga, po mnogima Delnerove reči da je „usporavanje elektromobila“ dobro za ingolštatsku marku, ne ulivaju poverenje, jer je to praktično signal da će fokus biti stavljen na motore s unutrašnjim sagorevanjem. Naravno, Audi ne odbacuje električna vozila, ali želi da zauzme oprezniji kurs s njihovim lansiranjem.

Promene u okviru ekološke regulative, u vreme kada vlade postepeno ukidaju automobile s tradicionalnim pogonskim sklopovima, samo doprinose pritisku, kao i priliv električnih automobila iz Kine.

Izvor: EcoDrive

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime