Naslovna INFO Da li znate zašto su sportski automobili najčešće crveni?

Da li znate zašto su sportski automobili najčešće crveni?

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Većini ljudi, kada razmišljaju o tipičnom sportskom automobilu, prvo što pada na pamet je crveni Ferrari.

To nije slučajno, jer je crvena boja igrala (i igra) važnu ulogu tokom ljudskog postojanja, i upravo tu treba da potražimo odgovore.

Nauka je institucija koja je jedina sposobna da nam učvrsti i utvrdi verovanja uz priložene dokaze. Naime, znamo da je crvena boja krvi, primarna po pitanju naših instikata, veoma važna kao znak dominacije kod mnogih primata. Mužjake babuna i šimpanzi neodoljivo privlači crvenilo kod ženki. Dakle, reč je o boji koja asocira na naše fizičke potrebe i našu volju za opstankom.

Naravno, priča o ovoj magičnoj boji se ovde ne završava. U drevnom Egiptu, ljudi bi bojili kožu u oker-crvenu boju tokom proslava, jer se crvena povezivala sa životom, zdravljem i pobedom. U okviru svoje umetnosti, stari Egipćani su često koristili boju da bi napravili distinkciju između polova, budući da su muškarci često bojili kožu u crveno, što nas dodatno približava korelaciji s muževnošću.

U periodu renesanse, crvena boja je imala ulogu da privuče pažnju i ukaže na najuticajnije likove na slikama. Monarsi, supruge predsedničkih kandidata i druge slavne ličnosti, često nose crvene odevne predmete da bi se isticali u gomili. Iz istog razloga ne možemo ignorisati crvene automobile. XIX vek je bio prvi period u kojem je crvena boja korišćena za izražavanje specifičnih emocija u umetnosti, ne samo za imitaciju prirode.

U današnje vreme, u Kini crvena boja ima krajnje pozitivne konotacije, budući da se povezuje s hrabrošću, lojalnošu, čašću, uspehom, bogatstvom, plodnošću, srećom, strašću i letom. U Japanu, crvena je tradicionalna boja herojskih figura.

Na emocionalnom nivou, vrlo važnom u okviru ljudskog ponašanja, ova boja ima ogroman uticaj na način na koji osećamo i delamo, što je čini senzualnim ili opasnim izborom, a ponekad oba. Po londonimageinstituteu, „crvena privlači najveću pažnju i asocira na snažne emocije kao što su ljubav, strast i bes“. Takođe, kroz pet psiholoških eksperimenata, Endrju Eliot, profesor psihologije i Danijela Nijesta, postdoktorski istraživač, 2007. su demonstrirali da crvena boja ima za efekat da muškarci osećaju intenzivnije emocije prema ženama. To je univerzalna boja koja simbolizuje snagu, moć, hrabrost i opasnost. Crvena je boja nabijena energijom, stimulativna i uzbudljiva, sa snažnom vezom sa seksualnošću i povećanim apetitima.

Izbor boje je podvrgnut fluktuaciji i modnim trendovima, a kada govorimo o automobilima, istorijska popularnost se izmestila od tamnih, neutralnih boja ranih automobila, do življeg kolorita tokom pedesetih i šezdesetih, da bi danas monohromatske nijanse doživele procvat.

Prvi crveni automobil ikada registrovan bila je Itala Mod. Davne 1907., pariski dnevnik je izazvao proizvođače automobila da se trkaju od Pekinga do Pariza. Samo pet automobila se pojavilo za ovu iscrpljujuću trku dugačku preko 14.000 kilometara. Italijanski pulen je bila upravo Itala Mod, i to crvena, s u to vreme moćnih 45 ks. Nakon 61 dan, posetivši usput Moskvu, italijanski tim je prešao liniju cilja. U čast neverovatnog postignuća svojih hrabrih vozača, Italija je „rosso corsa“ (trkačka crvena) nijansu proglasila svojom nacionalnom bojom u auto-moto sportu, što je tradicija koja traje do dana današnjeg, a neguju je pre svega Ferrari i Alfa Romeo.

Iz razloga što se sve na svetu dešava s razlogom, nije slučajno što su Ferrarijevi F1 bolidi crveni. Počev od 1903., kada su trke automobila na međunarodnom nivou bile u svom začeću, svakoj zemlji učesnici je određena nacionalna boja. Međutim, Italija svoju čuvenu „trkačku crvenu“ nije usvojila do 1907., kada je Fiat osvojio prvu Grand Prix trku.

Kada je reč o modernijim vremenima, anketa iz 2013. u SAD je utvrdila da u 12 odsto slučajeva muškarci preferiraju crveni automobil, dok su žene u 9 odsto slučajeva preferirale srebrnu. Istraživanje je sugerisalo da su žene verovatno gravitirale praktičnijim vozilima, dok su muškarci više bili za one brže i zabavnije.

Crvena je boja energije i uzbuđenja, ona nas motiviše na akciju. Ona nam takođe može uliti samopouzdanje i snagu, što nekoliko studija i potvrđuje. Dva psihologa, Rasel Hil i Robert Barton iz Univerziteta Duram, 2004. su utvrdili da bokseri obučeni u crvenu opremu imaju za nijansu više šansi da pobede, dok su oni u plavoj bili manje motivisani.

Više nego očigledno, a istorija je to dokazala, boja automobila je ekstenzija karaktera vozača, što ostavlja prostor za misteriozne, ambivalentne interpretacije. Bilo da se osećate snažnim i seksi, opasnim i samouverenim, ili suprotno od toga, crvena boja će proisteći iz vaše DNK, spremna da zadovolji sve vaše primarne instinkte od kojih ste satkani, spremna da doprinese „pumpanju“ adrenalina u vaše vene.

Na kraju, da li znate koji procenat Ferrarija se prodaje u „Rosso Corsa“ crvenoj boji? Odgovor je 80 odsto.

Izvor: Autoevolution

Priredio: Pavle Barta

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime