Naslovna INFO Stellantis Pro One: Ofanziva komercijalnih vozila

Stellantis Pro One: Ofanziva komercijalnih vozila

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Stellantis je predstavio Pro One kao unapređenu stratešku ofanzivu u oblasti komercijalnih vozila kompanije, s kojom će zauzeti poziciju globalnog lidera, obuhvatajući profesionalne ponude šest legendarnih Stellantisovih brendova – Citroën, FIAT, Opel, Peugeot, Ram i Vauxhall. 

Stellantis Pro One kupci će imati koristi od ovog zajedničkog poslovnog koncepta koji obuhvata: vodeće kombije, pikap kamione i opcije mikro-mobilnosti; vodeće i naredne generacije elektrifikovanih pogona; povezani ekosistem za konvertore i opremljivače; potpuno povezane tehnologije vozila; i punu partnersku poslovnu filozofiju za maksimizaciju efikasnosti poslovanja profesionalnih kupaca, minimizaciju troškova i povećanje profitabilnosti.

S obzirom na to da komercijalna vozila danas čine trećinu Stellantisovih neto prihoda sa godišnjom prodajom od 1,6 miliona jedinica, strategija Pro One će pomoći Stellantisu da postigne ciljeve strateškog plana Dare Forward 2030: udvostručenje prihoda od komercijalnih vozila do 2030. godine u poređenju sa 2021. godinom; udeo prodaje električnih vozila (EV) od 40%; i generisanje prihoda od usluga od 5 milijardi evra.

Kao deo predstavljanja Stellantis Pro One,  potpuno obnovljena gama kombija svih brendova biće predstavljena u ponedeljak, 23. oktobra,  sa pogonom druge generacije bez emisija, jedinstvenim rešenjem na bazi vodonika, potpunom povezanošću i sistemima za asistenciju u autonomnoj vožnji najvišeg nivoa.

U međuvremenu, proizvodni asortiman će biti osvežen u Severnoj Americi sa novim elektrifikovanim kombijem i pikap vozilima, uključujući Ram ProMaster EV i 2025. Ram 1500 REV. 

„Usvajamo strategiju Pro One kako bismo iskoristili naše neosporno vođstvo u segmentu komercijalnih vozila sa konceptom – šest brendova, jedna snaga – budući da ovaj sektor čini trećinu Stellantis neto prihoda“, izjavio je Žan-Filip Imparato (Jean-Philippe Imparato), šef Poslovne jedinice za komercijalna vozila kompanije Stellantis „Dok očekivanja kupaca postaju složenija i raznovrsnija, mi smo tu da se pozabavimo svakim specifičnim zahtevom sa posebnim rešenjima. Naša misija je da budemo uz naše kupce širom sveta i isporučimo proizvode i usluge koje im pomažu da budu uspešni i zadovoljni.“ 

Stellantis Pro One, strateška ofanziva koju će sprovesti brendovi, zasnovana je na šest stubova:

  • Najveća ponuda proizvoda u industriji koja obuhvata kombije, pikap kamione i mikro-mobilnost.
  • Nastavak vođstva u nula emisijama sa dopunskim rešenjima poput vodonika i nadogradnje. Za BEV druge generacije, veći domet bez ugrožavanja sposobnosti koje nude verzije sa unutrašnjim sagorevanjem.
  • Prilagođeno i lako iskustvo za kupce, sa više od 20.000 posebnih lokacija širom sveta; potpuni ekosistem za punjenje koji obezbeđuje Free2move Charge kako bi isporučio prilagođeno i neometano punjenje električnih vozila i upravljanje energijom kupcima, bilo gde i na bilo koji način, uključujući hardver, softver, instalaciju i usluge; i konkurentne finansijske ponude putem Stellantis Financial Services 
  • Novi digitalni ekosistem za konvertore i opremljivače radi smanjenja vremena izrade.
  • 100% povezane usluge: Svi kombiji i pikapovi biće povezani i aktivirani do kraja 2023. godine, sa pogodnostima softverskih funkcija.
  • Globalno prisustvo u proizvodnji sa 15 fabrika komercijalnih vozila u Evropi, Severnoj Americi, Južnoj Americi, Bliskom istoku i Africi kako bi podržalo globalne ambicije. 

Danas, Stellantis predvodi industriju u prodaji komercijalnih vozila u regionu proširene Evrope sa tržišnim udelom od 31% i Južnoj Americi sa tržišnim udelom od 28%. Nalazi se na drugom mestu na Bliskom istoku i u Africi i na trećem mestu u Severnoj Americi. Sa potpuno elektrifikovanim asortimanom kombija od 2021. godine, Stellantis je nesporni lider u komercijalnim električnim vozilima (BEV) u regionu proširene Evrope sa više od 40% tržišnog udela, kao i tehnološki pionir sa rešenjima na bazi vodonika i sa alternativnim gorivima. 

Strategija Pro One takođe sprovodi program nadogradnje u saradnji sa kompanijom Qinomic,  koristeći Stellantisovu ekspertizu u oblasti cirkularne ekonomije, sa ciljem da se produži životni vek postojećih voznih parkova kombija sa unutrašnjim sagorevanjem putem pristupačne i pouzdane elektrifikacije.

Stellantis ima više od 20.000 globalnih prodajnih i servisnih lokacija kako bi podržao istinska partnerstva sa kupcima skrojena po njihovoj meri, putem svoje mreže savetnika za prodaju i servis i sa produženim radnim vremenom. S Pro One pristupom s perspektivom od 360 stepeni, specijalisti za proizvode brenda i savetnici za sadržaj mogu pomoći profesionalcima da izaberu vozila, konfiguracije opreme i usluge koje najbolje odgovaraju zadatku. U zavisnosti od očekivanja, sposobnosti i misije kupca, Stellantis predlaže najprikladnije poslovno rešenje.

Sa svojim pristupom fokusiranim na kupce i u skladu sa tržišnim trendovima, Stellantis će ponuditi novu posebnu, fabrički izrađenu verziju velikog dostavnog kombija, sa opremom i karakteristikama usmerenim na poboljšanje efikasnosti vozača, uključujući rolna vrata na zadnjem delu i klizna vrata. 

Iskorišćavanjem 400 postojećih globalnih partnerstava u 34 zemlje, Stellantis povezuje konvertore i opremljivače – koji predstavljaju 50% prodaje komercijalnih vozila Stellantis-a – sa kupcima, trgovcima i proizvođačem u besprekornom digitalnom korisničkom putovanju kako bi se smanjilo vreme proizvodnje i isporuke. Integrisani pristup uključuje davanje zajedničkog pristupa digitalnom ekosistemu konvertora i opremljivača. Za elektrifikaciju konverzija, konvertori i opremljivači će takođe iskoristiti inovaciju e-Power Take Off (ePTO), koja koristi instaliranu energiju vozila umesto dodavanja dodatnih baterija.

Sa ciljem od 5 milijardi evra prihoda od usluga u okviru jednog od sedam dodatnih oblasti poslovanja u strateškom planu Dare Forward 2030, do kraja 2023. godine, 100% Stellantisovih kombija i pikapova biće povezano, sa ažuriranjem na daljinu od 2026. godine. Njihove nove mogućnosti i povezanost omogućavaju nove servisne pakete, usmerene na kontinuitet poslovanja i efikasnost, sa krajnjim ciljem smanjenja vremena neaktivnosti i ukupnog troška vlasništva nad voznim parkom. Paketi će nuditi usluge poput digitalnog praćenja održavanja, obuka za ekološku vožnju, softver za upravljanje zadacima i upravljanje punjenjem kako bi se optimizovala flota električnih vozila, i obaveštenja u realnom vremenu za vozače.

„Obnova čitave game kombija Stellantisa, bazirane na električnoj ponudi druge generacije, zajedno sa elektrifikacijom četiri pikap kamiona od 2024. godine, nalazi se u srcu projekta Pro One, zasnovanog na pristupu orijentisanom prema kupcima sa perspektivom od 360 stepeni i ambiciji da ojačamo naše međunarodno vođstvo u segmentu komercijalnih vozila,“ rekao je Ksavije Pežo (Xavier Peugeot), stariji potpredsednik Poslovne jedinice za komercijalna vozila kompanije Stellantis (Senior Vice President of Stellantis Commercial Vehicles Business Unit).

O Stellantis Pro One:

Stellantis Pro One posvećen je vođenju globalnog tržišta komercijalnih vozila sa najefikasnijim portfoliom proizvoda, 20.000 posebnih lokacija konkurentnim uslugama, pružajući izvanredna rešenja brendova Citroën, FIAT, Opel, Peugeot, Ram i Vauxhall profesionalnim kupcima. Kao jedno od sedam dodatnih oblasti poslovanja u strateškom planu  Dare Forward 2030, Stellantis Pro One ima za cilj udvostručenje prihoda, udeo električnih vozila od 40% sa tehnologijama pogona na baterije, gorivne ćelije na vodonik i tehnologijama za produžavanje dometa, sposobnost za nadogradnju over-the-air za svako novo vozilo od 2026. godine, set povezanih usluga posvećenih poboljšanju efikasnosti poslovnih korisnika i inovativna autonomna rešenja. Kao takav, Stellantis Pro One će snažno doprineti ostvarivanju ciljeva strateškog plana Dare Forward 2030 da se do 2030. godine postigne udeo od 100% prodaje miksa električnih putničkih vozila (BEV) u Evropi i udeo od 50% prodaje električnih putničkih vozila i miksa lakih kamiona (BEV) u Sjedinjenim Američkim Državama. Stellantis Pro One u potpunosti je deo ambicije kompanije da postane korporacija sa neto nula emisijama ugljenika do 2038. godine, sa uključenim svim oblastima, uz nadoknadu preostalih emisija u jednocifrenom procentu. 

Izvor: Stellantis

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime