Naslovna ECO2 Čisto električni Nissan GT-R pristiže do 2030.?

Čisto električni Nissan GT-R pristiže do 2030.?

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Futuristički Hyper Force koncept predstavlja „opipljiv san koji treba da se ostvari do kraja dekade“.

Aktuelni Nissan GT-R je bez dileme vremešan automobil. U proizvodnju je ušao krajem 2007., a ne zaboravimo da mu dizajn vuče korene iz 2001., kada je predstavljen u vidu Skyline GT-R koncepta.

Ipak, uprkos godinama, japanski superautomobil je imao sjajnu 2023. godinu, tokom koje mu je prodaja skočila za neverovatnih 584 odsto u SAD.

Međutim, bez obzira na to, R35 prosto vapi za naslednikom. Na Japan Mobility Showu održanom u oktobru, Nissan je sugerisao u kom smeru bi mogao da ide model nove generacije. Spektakularni Hyper Force koncept je bio glavna zvezda tokijske automobilske izložbe sa svojim neverovatnim dizajnom i obećanjem u vidu dostupnih 1.360 ks. Studija poseduje prednji i zadnji elektromotor, pogon na sve točkove, „leptir“ vrata i „pikselizovan“ GT-R logo. Sada direktor dizajnerskog programa japanske marke sugeriše da bi atraktivni koncept mogao da evoluira u serijski model do 2030.

Đovani Aroba za Hyper Force kaže da predstavlja „smeo ali opipljiv san koji bi trebalo da se ostvari do kraja dekade“. On je dodao da „forma, proporcije i stav nisu bazirani na čistoj fantaziji“.

Nakon predstavljanja koncepta, povratne informacije koje je Nissan primio su bile pomešane. Neki su sugerisali da bi novi superautomobil trebalo da zadrži motor s unutrašnjim sagorevanjem, dok su drugi reagovali „potpuno pozitivno“ na čisto električnu pogonsku postavku.

Prethodno, Nissanov šef za globalne proizvode, Ivan Espinosa, obelodanio je plan koji podrazumeva čekanje na baterije u čvrstom stanju, da bi se dostigao neophodan nivo sazrevanja ove tehnologije pre lansiranja električnog GT-R-a.

Mada Hyper Force ima pogonsku postavku u vidu dva elektromotora, Espinosa nije odbacio mogućnost instaliranja trećeg ili čak četvrtog motora u R36. On je čak nakratko spomenuo naoštreniju Nismo varijantu, koja bi posedovala manju bateriju u cilju redukovanja ukupne mase vozila.

Nissan je još ranije saopštio da će lansirati elektromobil s baterijama u čvrstom stanju 2028. Kompanija obećava dvostruko veću energetsku gustinu i trostruko kraće vreme punjenja u poređenju s litijum-jonskim baterijama. Po Dejvidu Mosu, potpredsedniku Nissana istraživanja i razvoja u Evropi, nova generacija baterija će napajati električni model koji neće biti povezan ni sa jednim postojećim, tako da će zahtevati potpuno novu platformu. Pored toga, Mos je izjavio da će baterije u čvrstom stanju poboljšati izvodljivost proizvodnje velikih SUV/krosovera i kamioneta.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime